• Noem hier jouwn blunders op. Als je er even een neit weet dump je hem er later bij. En weer neiuwe gebeurd? Kom maa rop. laat iedereen maar Lachen =) Ik begin met een génante..


    Toen iok 2 was was er een soap serie die mijn meoder altijd keek en als dat begin liedje er dan op kwam ging ik voor de tv staan en heel erg met mijn kont heen en weer schudde >< Moet mijn mammie bij al hun vrienden
    steeds weer vertellen --'

    Dat van jou is toch wel schattig? Ik deed dat vroeger ook vaak met me kont heen en weer schudden als er een leuk programma was, héel lang geleden. :Y) But en klein beetje genant dat je ma het verteld aan d'r friends but whocares? Iedereen deed dat vroeger wel, denk ik : D
    vorig jaar was ik naar de kermis geweest, en tevaak achter elkaar in een draaiiets geweest. Ik en een vriendin liepen voor een kroegje waar allemaal people naar buiten kwamen lopen om te roken enzo! En ik was al misselijk en toen moest ik precies voor die kroeg overgeven --'


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    Ik en mn bf gingen 'Reden' zingen, en wij dus heel hard zingen, en bij 'Hallo' komt er zo'n man langs gereden en hij zo; 'Hoi! : D' xD


    You move me ......... Kurt

    Oke dat is echt zo vet droog weetje :']

    ik ben gewoon een en al blunder..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ehm op verjaardagen trad ik altijd op met me nichtje, gingen we dansen op K3 haha, en ehm op school zat ik bij wis en toen stond ik op hoge pumps. en en die stoel had ik weggeschoven en dat wist ik niet dus ik wil gaan zitten plof ik keihard op me kont op de grond en iedereen lachen en en de meester was boos :X


    I build a house for your bones!

    Ik heb drie jaar geleden ofzo een keertje een rap gemaakt, opgenomen en op de computer gezet, omdat ik hem wou bewerken. Maar mijn ouders hadden hem al doorgestuurd naar iedereen, want ze vonden hem zóo grappig. --'

    En verder ben ik een keer tegen een lantaarnpaal gelopen, toen ik op iemand lette. xD


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Met mijn fiets tegen een auto geknald toen ik achterom keek om iets te zeggen tegen een vriendin. Gelukkig zat er niemand in die wagen!

    bij een studiedag van het orkest waren we dus aan het spelen. en aan het einde van het lied was het een dikke rust voor het hele orkest. Alleen ik natuurlijk keihard inzetten >.< iedereen na mij kijken. hoor je mij; euhm.. grapje? en toen ging iedereen helemaal stuk xd. maar euhm grapje is/was mijn stopwoordje dus het was niet eens expres >.<


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    nou, ik was een shirt aan het aantrekken op de fiets, achterstevoren, omdat ik het koud had. en toen was ik dus heulemaal afgeleid en toen hopsekee, naoom rijdt tegen een paaltje aan. ik reed wel gewoon door, maar ik was wel geschrokken joh x'D het was zo'n wiebelpaaltje thankgod. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ging toen ik klein was een keertje zo'n liedje van de aristokatten zingen (dat bij de piano =D) En toen had Rik het opgenomen en dat heeft hij nog steeds als ringtone als ik hem bel :$
    Ik zei vroeger altijd als ik een wit hondje zag: Kijk mama! een pikwit hondje!
    Ik ben een keertje voor de hele klas languit in een modderpoel gevallen :$ En van de trap gepleurd, iets wat mijn beste vriendin vooral heel grappig vond xP En ik ben ooit eens de hele dag in de war geweest met namen en zei dus tegen iedereen een verkeerde naam van iemand anders in de klas >.< (ik ken ze pas 5 jaar =.= )


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.