• Binnen 20 jaar?

    Lieve Man, Huisje-Tuintje-Kindje.
    Maar langs de andere kant, wil ik ook wel de wereld veroveren, niet als een dictator offzoiets, maar als RockSter ;)


    Your Butt is Mine!

    Jools schreef:
    Dan en ik vet famous.



    samen met mij x3


    We can only learn to love by loving.

    over 20 jaar hoop ik een leuke vriend te hebben, hoeft niet perse getrouwd te zijn, en heb ik veel van de wereld gezien. hoop ik. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Getrouwd, kinderen weet ik niet, gewoon een huisje gezellig met echtgenoot ^_^


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou een lief vriendje hebben,Niet getrouwd.MISSGIEN een kind,en een mooi huisje ,en een romantisch leventje met mijn vriendje x'] ENEN,een goed carriere.

    xD


    Sometimes it's best not to care.

    fuifbeest,weggaan met vrienden,af&toedronken:X,overal naar toe gaan en m'n vast stekki is in Duitsland(H) mt m'n bf als ik ze naar daar krijg anders wel alleen ofzo xD (..met tom kaulitz;))owjah en TH TH TH TH TH xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik ben dan getrouwd met mijn vriendje [die heb ik al^^] en we hebben samen 2 kindjes. We wonen in een grijs huis met speciaal interieur enz. EN IK HEB EINDELIJK MIJN MINI! Mijn vriendje...uhms...laat die maar met een Escalade rijden, dat zie ik ook wel zitten x]


    Live for something or die for nothing

    euhm.. over 20 jaar heb ik al 3 kindjes, een lieve man (als we dan nog niet gescheiden zijnx'], en die ook een beroemdheid blijkt te zijn ,aangezien mel volgens bart actrice ging worden, dus zijn wij in het VIPwereldje gekent=D) en een reusachtige villa... En dat allemaal omdat ik daartegen model ben, ook al ben ik half bejaard, Lang leve photoshop;]


    Get outta my head!

    Dat zie ik over 20 jaar wel :')

    dan ben ik 36
    daar wil ik niet aan denken O_o


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb dan al lang de wereld veroverd :Y)
    Nee, zoasls de meesten hier zeker? Een man, kinderen, huis, dieren en dik en lelijk? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hopelijk als succesvol schrijfster/activiste/fotografe/politica/singer-songwriter en misschien zwanger of moeder van een klein kind. Met naast me een lieve man natuurlijk.


    History is not hatred.

    Ik zou het niet weten.
    Misschien getrouwd. Misschien klote baan of voor mij de beste baan die er is.
    We zien wel ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil gewoon, als eerste, heel gelukkig zijn. Ik wil niet op straat leven, als dat zo niet is komt de rest, een leuk gezinnetje of wereldbekend.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Marshmellow schreef:
    Ik leef van dag tot dag :Y)


    Idem hier. ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    binnen 20 jaar, ben ik als we realistisch gaan denken, een vrouw van 35, met een paar kinderen, een saaie job, én een saai leven, en een midlife crisis, maar als we onrealistisch gaan denken, dan ben'k heel beroemd als zangeres (ik kan eens nog niet zingen..-_-') én is Bill Kaulitz men Bf, en Tom Kaulitz euh...tja..soort van "lief" én heb'k een mooie schattige tweeling die heel goed luistert naar mij :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!