• Binnen 20 jaar?

    Lieve Man, Huisje-Tuintje-Kindje.
    Maar langs de andere kant, wil ik ook wel de wereld veroveren, niet als een dictator offzoiets, maar als RockSter ;)


    Your Butt is Mine!

    Binnen 20 jaar...
    Dan ben ik getrouwd (met Sebas natuurlijk)
    Heb ik hooguit 2 kinderen, minstens 3 katten, en wonen we in een leuk huisje ^^
    /enikhoopdatikniethoeftewerkenomdatwedelottowinnen


    Your make-up is terrible

    Geen idee. Mijn leven brengt steeds weer nieuwe onverwachtse dingen. Soms denk ik het te weten, maar dan ontstaat er weer een nieuwe verandering. ><


    x


    Scream for mercy!

    binne twintig jaar zit ik in een rusthuis me bill op hawai xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Een vriend/vriendin, een leuk kindje, schattig huisje met een tuin, en een kat. : D En een goed carriere. (:


    You move me ......... Kurt

    Binnen 20 jaar,
    zou ik 2 kinderen hebben: Amber en Astrid of Viktor en Astrid (A) -waarschijnlijk vind ik tegen dan die namen niet meer mooi-, ik zou niet getrouwd zijn. Ik zou 2 katten hebben & meer weet ik niet.


    -

    Ik zouw het niet weten. Ofwel ben ik zwaar alcoholiste geworden ofso. Ofwel zit ik ergens in een klein gezellig huisje met een zoontje of dochtertje die ik lekker onder hun voete kan geven samen met mijn ventje ja :'d

    Ik weet het niet. ik denk dat ik aan de andere kant van de wereld woon en geniet van mijn leven.


    We can only learn to love by loving.

    een typische moeder van 2 kinders.. 1 stomme puber en 1 irritant rot kind.. een vieze luie vent die geld binnen haallt.. dat word nog eens een leven


    ...

    Ik leef van dag tot dag :Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Goh, dn ben ik 35 x_x
    Zoals de meeste? Man, kinderen, hond? x)


    Don't be a drag, just be a queen.

    ik weet niet. ik weet wel dat ik dan nog lelijker ben als ik nu al ben :X

    Dan en ik vet famous.


    rules don't stop me

    Getrouwd, kindje en huisje (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    In de USA, huisje-boompje-beesje-vrouwtje-(kindje?) xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ik weet niet, dat zien we dan wel weer :Y)