• Binnen 20 jaar?

    Lieve Man, Huisje-Tuintje-Kindje.
    Maar langs de andere kant, wil ik ook wel de wereld veroveren, niet als een dictator offzoiets, maar als RockSter ;)


    Your Butt is Mine!

    Dan overheers ik natuurlijk de wereld, wat hadden julie anders gedacht.
    En alle mensen die me niet aardig vinden worden mn slaven (6):Y)(duivel)

    owjaah en Max Green is natuurlijk mijn man en we hebben 2 kinderen ;D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Mooi huisje in Los Angeles, hard werkende man, eigen thuisbedrijfje. ^^

    ShesGotStyle schreef:
    Geen idee. Mijn leven brengt steeds weer nieuwe onverwachtse dingen. Soms denk ik het te weten, maar dan ontstaat er weer een nieuwe verandering. ><


    x


    Xmy big sister is all I haveX

    Binnen 20 jaar?

    Vriend, succesvolle carrière, appartement in US en een kat En absoluut geen kinders:Y)
    Althans. Dat
    wil ik xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dunno ?

    pff
    man(boyfriend)
    werk(modeblad)
    in amerika?? ik weet echt niet


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Hopelijk al een kind. :')
    Dan woon ik in Australië, dat plan staat al heeeele lang vast.


    -

    Binnen 20 jaar heb ik een leuke baan, een leuke vriend(in), en misschien kinderen, maar daar wil ik nu even niet aan denken. En oh ja, ik woon dan in Amerika. En als dat niet lukt, in Amsterdam, of in ieder geval ergens in de Randstad. =')


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Binnen 20 jaar ben ik bigass rijk en beroemd, zal iedereen hier zeggen 'ja die kende ik van indernet' zal iedereen op school zeggen 'die zat bij mij op school' en zal iedereen die me ooit gekend heeft het van de daken schreeuwen.
    Zal ik tegen de mensen die nooit in me geloofden, me altijd met de nek aankeken zeggen: "IK ZEI HET JE TOCH!" en zal iedereen spijt hebben dat ze niet aardiger tegen me zijn geweest.
    Zo. Aanbid me nu maar.


    BAM!