• In mijn klas zitten er een paar jongens en in bijna elke zin die ze zeggen schelden ze. Dat schelden vind ik niet zo heel erg, ik zeg ook wel eens 'kut' ofzo. Maar ik irriteer me er aan dat ze heel vaak met kanker schelden. Mijn opa heeft het en het is zeker dat hij eraan dood gaat. Ik voel me daar behoorlijk rot over en dan beginnen hun ook nog eens met kanker dit, kanker dat. Een vriendin van mij scheld er ook mee. Ik snap het niet, haar moeder heeft het ook en dan gaat ze ermee schelden. Het kan aan mij liggen, maar dan is er toch niet iets helemaal goed?
    Edit:
    Ja, er wordt ook veel met tyfus en tering gescholden. Dat vind ik idd ook niet kunnen. Bij mij in de klas schelden ze niet met die twee ziektes, maar wel met tering. Daarom noem ik alleen de ziekte kanker.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    LizesBIATCH schreef:
    @AngelXwings: Dit heeft niets met respect te maken hoor. ;)
    Jij bent ook zwaar respectloos bezig.
    Weet je hoe veel mensen geen seks meer kunnen hebben?
    Of hoe veel mensen door sex aids ofzo hebben gehad?
    Dat is ook een doodsoorzaak nr. 1 hoor.

    vraagje Fock heeft tog niets met een ziekte te maken o.O

    en met dat respectloos is jullie reageren heel fel op haar terwijl jullie niet haar achtergrond wete dat bedoel ik...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    LizesBIATCH schreef:
    @AngelXwings: Dit heeft niets met respect te maken hoor. ;)
    Jij bent ook zwaar respectloos bezig.
    Weet je hoe veel mensen geen seks meer kunnen hebben?
    Of hoe veel mensen door sex aids ofzo hebben gehad?
    Dat is ook een doodsoorzaak nr. 1 hoor.


    Whahaa :Y)


    ' niks is wat het zijn moet '

    AngelXWings schreef:
    (...)
    vraagje Fock heeft tog niets met een ziekte te maken o.O

    en met dat respectloos is jullie reageren heel fel op haar terwijl jullie niet haar achtergrond wete dat bedoel ik...


    wat betekend fuck/fock
    denk naaa !


    ' niks is wat het zijn moet '

    AngelXWings schreef:
    (...)
    vraagje Fock heeft tog niets met een ziekte te maken o.O

    en met dat respectloos is jullie reageren heel fel op haar terwijl jullie niet haar achtergrond wete dat bedoel ik...

    Kan je lezen? :Y)
    En als je telkens rekening moet houden met wat je zegt omdat er misschien iemand is die gaat lopen ..., dan kan je misschien beter niks meer zeggen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    BlackQueen schreef:
    (...)

    wat betekend fuck/fock
    denk naaa !


    srry hoor >< ik kan tog ook een keer mn dag niet hebben ><

    en trwns drm is het fock en niet fuck. maarja als jullie zo gaan reageren ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)

    srry hoor >< ik kan tog ook een keer mn dag niet hebben ><

    en trwns drm is het fock en niet fuck. maarja als jullie zo gaan reageren ><

    Kénker.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Kénker.


    muwhahaa. geniaal :Y)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik vind wel dat je een punt hebt maar toch... Er word met zoveel luligs gescholde maar iedereen zielig over kan doen ¬.¬
    Aber, kanker dat vind ik toch wel een lelijk iets om mee te schelden, maar ik heb er niet veel problemen mee


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    BlackQueen schreef:
    (...)

    muwhahaa. geniaal :Y)

    Danku, danku ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Danku, danku ^^


    ^^


    ' niks is wat het zijn moet '

    AlphaLuna schreef:
    Ik vind wel dat je een punt hebt maar toch... Er word met zoveel luligs gescholde maar iedereen zielig over kan doen ¬.¬
    Aber, kanker dat vind ik toch wel een lelijk iets om mee te schelden, maar ik heb er niet veel problemen mee


    waarom mag tyfus en tering allemaal wel dan ?. das ook een ziekte ?.
    kanker mag niet , maar de rest wel ? BULLSHIT !.xd


    ' niks is wat het zijn moet '

    nij mji in de klas schelden ze er ook mee , mijn opa is er aan overledene n heel veel mensen die ik kende .

    Nederlanders zijn gewoon nogal harde schelders (niet slecht bedoeld, maar jullie zijn gewoon heel vindingrijk in schelden vooral met ziektes x'D)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Nederlanders zijn gewoon nogal harde schelders (niet slecht bedoeld, maar jullie zijn gewoon heel vindingrijk in schelden vooral met ziektes x'D)

    mag ik daar trots op zijn ?


    ' niks is wat het zijn moet '

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Eeeecht niet --' De mééste mensen zijn nu echt wel al geholpen hoor :'DDD Dude, like hoever zit de technologie al niet vooruit?



    De meeste mensen ja, dus niet iedereen..
    Zo ver ligt de technologie ook weer niet vooruit want anders zouden er niet steeds mensen overlijden aan die klote ziekte.