• Net ging het luchtalarm af, hier in Venlo, maar ook in Belfeld, Maasbree, Baarlo, Tegelen etc. Waardoor het precies komt, weet ik niet. Iets met een lekkage bij DSM pharma chemicals Venlo b.v.
    Nu zit ik dus opgesloten in mijn huis, met ramen en deuren gesloten en de tv aan.
    Eindelijk heeft het testen van dat alarm nut gehad x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    :O
    haha ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Weird.

    Ik verveel me nu al O__o


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    :O
    eigenlijk lijkt me dat best wel grappig:X


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Mijn famillie woont vlak bij Venlo.. Ben benieuwd wat hun aan het doen zijn :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    daar heb k geen last van:P


    /

    Pfft... pestkop!
    Weet iemand iets dat ik kan doen? Ik was van plan om lekker op de trampoline te gaan liggen, maar dat gaat nu nogal moeilijk & ik verveel me echt dood... ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Je moet naar buiten langs alle huizen rennen :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hiero: http://www.nu.nl/algemeen/1953495/gifwolk-ontsnapt-bij-dsm-venlo.html


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    minder
    ga anders op je kop staan en met je tene spelen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik kan weer lekker op de trampoline gaan liggen !! Eindelijk is het weer veilig. Het was zo vreselijk... -sniksnik-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    kut o.o

    Lijkt me best wel eng ;D
    Ik wist niet dat ze het luchtalarm ook voor gifwolken enzo gebruiken. Ik dacht alleen voor luchtaanvallen ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    Lijkt me best wel eng ;D
    Ik wist niet dat ze het luchtalarm ook voor gifwolken enzo gebruiken. Ik dacht alleen voor luchtaanvallen ;D

    juist voor dat soor dingen
    luchtalarme woorden gebruikt als er gevaar is voor de omwonende met gif of zo niet voor luchtaanvallen het is WOII niet meer


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XamaranthX schreef:
    (...)
    juist voor dat soor dingen
    luchtalarme woorden gebruikt als er gevaar is voor de omwonende met gif of zo niet voor luchtaanvallen het is WOII niet meer
    Dus als we vanuit de lucht worden aangevallen weten we dat niet en worden we dood gebombardeerd? ;D


    Niet geschoten is altijd mis..