• okee ik zit dus ff ergens mee...

    ik ben dus best wel een beetje verliefd =)
    nu zal je denken dat is tog niet erg? nou ik vind van wel...

    de jongen die ik leuk vind "ken" ik nu iets langer dan een jaar...
    hij is heel vaak bij een optreden van een bepaalde metalband waar ik ook heel vaak heen ga want het zijn zijn vrienden en ook die van mij

    het punt is ik krijg hem niet uit mijn hoofd!
    ik verheug me al weken voor het optreden van ze omdat hij er dan waarschijnlijk ook weer bij is, MAAR! *ja nu komt er een maar...*
    elke keer als ik hem zie klap ik dicht!
    ik heb nog nooit echt met hem durven te praten en hij weet amper tot niet mijn naam...
    ik ben van me zelf een klein beetje verlegen maar zodra hij in de buurt is durf ik echt niks meer...
    ik voel me hartstikke onzeker dan en durf hem dus niet aan te spreken...

    en nu komt er oowk nog bij dat die al een vriendin heeft, al bijna 2 jaar!
    en ik wil absoluut niet tussen ze stoken ofzo, ik vind het alleen heel jammer!

    ik kan hem maar beter vergeten denk ik maar dat lukt me dus niet bepaald... ik zit hier echt al mee sinds juni >.<
    wat zouden jullie doen?
    tips? of whatevah?


    dream, dare, fly!

    mijn tip; ga heel veel leuke dingen doen met je vriendinnen. Ga lekker naar andere leuke jongens zoeken.
    Ik heb een jongen 4 jaar leuk gevonden. Ik heb die tip gekregen en tadaa, ik ben over hem heen.
    veel succes!x


    So far away..

    mijn tip; ga heel veel leuke dingen doen met je vriendinnen. Ga lekker naar andere leuke jongens zoeken.
    Ik heb een jongen 4 jaar leuk gevonden. Ik heb die tip gekregen en tadaa, ik ben over hem heen.
    veel succes!x

    daar sluit k me bij aan


    /

    Hadd ik ook, ik werd verliefd op mijn beste vriendje, en ik kende hem toen zelfs alleen nog maar via internet! Entoen zag ik hem voor het eerst -hij vind mij ook leuk btw-, entoen zeiden we de hele dag niets tegen elkaar omdat we alle 2 dichtgeklapt waren =x. Maar succes danmaar ;D


    I don't need words to feel those lips.