• goedenavond beste quizletters,
    bella wil morge niet naar school omdat bella morge 2 pw's heeft, eentje -1e uur- van wiskun en de andere -3e uur- van geschiedenis. ik heb geschiedenis wel geleerd (als je wat ik heb geleerd, leren noemt x)..) en voor wiskunde alleen die samenvatting die keikort is -oorsprongelijk. maargoed, bella zag dus die samenvatting en dat is niet normaal lang. en dus wil bella ziek melden morgen omdat ze geen zin heeft in school. bella's buurmeisje die op de zelfde school maar dan in de 2e zit, doet het best vaak. doe jij dat ook? of vindt je dat het schleeeegt is? mensen, geef bella es het goeie voorbeeld!

    doei, moet nog douche dus ik w8 op reacties.


    we've only said goodbye with words

    dan heb ik zovaak gedaan ;p maar als je neit geleerd hebt voor een toets is dat je eigen schuld he ;$


    -

    Heeft idee



    Jij gaat morgen 1e uur naar school, gaat de actrise uithangen door net te doen of je misselijk ebnt tegenover een vriendin, nog vóór je in de les bent. Daar na meld je je af bij de con. en het vriend ding zegthet tegen de leraar. En dan nog thuis acteren, of gewoon een dagje shoppen en tegen je ma zeggen: Goh, wat was school toch weer leuk!
    x


    Jij bent briljant. :)


    we've only said goodbye with words

    Doe ik zovaak.
    Maar ik mag t ook zelf beslissen want alleen ik weet hoe ik me voel, zoals mijn ma 't zegt. (:

    ShesGotStyle schreef:
    Heeft idee:Y)
    Jij gaat morgen 1e uur naar school, gaat de actrise uithangen door net te doen of je misselijk ebnt tegenover een vriendin, nog vóór je in de les bent. Daar na meld je je af bij de con. en het vriend ding zegthet tegen de leraar. En dan nog thuis acteren, of gewoon een dagje shoppen en tegen je ma zeggen: Goh, wat was school toch weer leuk! (nerd)

    x


    & dat is nou geniaal. vooral dat laatste zinnetje.


    Elegance is refusal.

    Dus, doen alsof je ziek bent terwijl je het niet bent? ^^ Slecht..? Echt niet :3 .. Ik doe het 9 van de 10 keer,
    Of je meld je net voor het eertste uur af, en als die persoon moeilijk doet (waar jij je moet afmelden) zeg je dat je hebt gekotst en dan mag je bijna altijdnaar huis ^^

    Ik doe dat nooit, want ik ga altijd altijd naar school als ik ziek ben. ><
    Dus dan zou ik toch niet mogen thuisblijven.
    En dan moet ik die testen inhalen op woensdag. En het hatelijkste ooit is op woensdag langer op school te moeten blijven. --'

    Vind ik een beetje belachelijk om daarvoor thuis te blijven!
    Doe ik lekker niet aan mee :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik doe dat vaak (:
    Als je ziek wilt lijken moet je zout in een glas water kappen en het opdrinken , dan moet je overgeven, doe ik altijd..Maar het is wel vies (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik doe dat nooit, want ik ga altijd altijd naar school als ik ziek ben. ><
    Dus dan zou ik toch niet mogen thuisblijven.
    En dan moet ik die testen inhalen op woensdag. En het hatelijkste ooit is op woensdag langer op school te moeten blijven. --'


    Je hebt gelijk, dan moet je alles woensdag het 8e uur inhalen. Das klote--'
    Maar Bella heeft het eerste uur na dat afschuwelijke pw, (ik heb het wel gemaakt) zich ziek gemeld. Hallo Quizlet!


    we've only said goodbye with words

    Nog nooit gedaan.. als je bij ons op school afwezig bent en je hebt dan juist een test gemist, moet je die vrijdag na school inhalen, dat weerhoud veel leerlingen van spijbelen voor overhoringen :p

    Hmm, heb al een paar keer gedaan, faken of ik ziek ben. Ik houd gewoon van uitslapen. Met school moet ik er zo belachelijk vroeg, 6:00u, uit. ><

    Ja, vroeger deed ik dat wel. Nu blijf ik enkel thuis als ik écht ziek ben, dat is ook al genoeg. :')


    Tanya is de beste.

    EDDYaddict schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk, dan moet je alles woensdag het 8e uur inhalen. Das klote--'
    Maar Bella heeft het eerste uur na dat afschuwelijke pw, (ik heb het wel gemaakt) zich ziek gemeld. Hallo Quizlet!

    Heb jij woensdag 7 uur school? ö

    1x gedaan, mijn ouders waren op vakantie en ik en mijn zusje bleven logeren bij een kennis van m'n ouders, het regende kei hard en ik had geen zin in school en toen mocht ik thuis blijven :'D


    I don't need words to feel those lips.


    Heb jij woensdag 7 uur school? ö


    Woensdag heb ik tot het 5e uur les, maar het 8e uur is inhaaluur, of het kan het 7e uur zijn..


    we've only said goodbye with words