• Ja, het doet pijn als je facking gloedhete lijm, uit een lijm pistool op je vinger krijgt, en er een blaar van hier tot tokio op je wijsvinger zit. En je daarna ook nog eens een hele dag op school moet schrijven, met die vinger.

    Pistolen :')
    Maar ik snap je punt. :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Lijmpistolen zijn hip. :c Die zijn lekker snel. :'D Moet je je vingers er ook niet mee gaan lijmen.


    blame the bully.

    Auuwtssjj :S
    Ben ik blij dat ik zo'n dingen nog niet heb vastgepakt, ik ben toch alleen maar onhandig!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik weet hoe het voelt, ik heb het jammer genoeg ook eens meegemaakt. (cat)
    Stomkutlijmpistool. (N)

    xBiteMe schreef:
    Pistolen :')
    Maar ik snap je punt. :Y)
    Nou, je betrapt me op een spellingsfout ;[

    Willom schreef:
    Lijmpistolen zijn hip. :c Die zijn lekker snel. :'D Moet je je vingers er ook niet mee gaan lijmen.
    Ik wist ook niet dat het heet zó was ;o Ik maak altijd lijmballen in de les ;D

    bij ons by top hebbe wy die ook & ds keii onhandig! wnt er is alty te veel lijm & dan hangde vol me lijm =)
    x

    Aaauw,ik voel dat in u plaats (':

    JOYCESTYLE schreef:
    Aaauw,ik voel dat in u plaats (':
    Pijnlijk he ;D Ik kreeg ook zo een blauw koedingzakje. En hij was niet eens koud, had ik nog veel pijn -.-

    Nee man, die dingen zijn handig. Het is leuk om een verfblazer op zo'n vulling te zetten :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb ooit eens op de broekzak van iemand zo hete lijm gespoten. Maar het was perongeluk. ;o Ik kan je verzekeren die jongen heeft echt pijn gehad. x]


    It even took me by surprise

    Een jongen van mijn klas, had zijn hand helemaal door die lijm gedaan.
    Echt zo'n grote wonde:Y)
    Ik vindt dat dus echt niet warm hé xd'
    Maar arme jij.


    everything you imagined, and more...

    KabouterFack schreef:
    Een jongen van mijn klas, had zijn hand helemaal door die lijm gedaan.
    Echt zo'n grote wonde:Y)
    Ik vindt dat dus echt niet warm hé xd'
    Maar arme jij.
    Hmm, moet je eens voor de grap lijm op je handen spuiten daarmee. Dat doet echt wel pijn hoor, en je krijgt ook een blaar, die pijn doet;o
    Maarja, als dat bij jou niet het geval is, heb je denk ik een wonderhuid? =]

    Omg dat heb ik ook wel eens gehad. Men wat deed dat pijn. :'/


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Misfit schreef:
    (...)Hmm, moet je eens voor de grap lijm op je handen spuiten daarmee. Dat doet echt wel pijn hoor, en je krijgt ook een blaar, die pijn doet;o
    Maarja, als dat bij jou niet het geval is, heb je denk ik een wonderhuid? =]

    Neen, dat niet echt.
    Het is meer dat ik me niet snel verbrand.
    Maar dan is dat soms gewoon even schrikken, maar dan plak er alleen lijm op.
    En die krijg ik er dan niet af :((


    everything you imagined, and more...