• Hij is nog steets bezig, Geert Wilders maakt een vervolg over de fitna film,lees zelf maar:

    De Nederlandse politicus Geert Wilders wil een vervolg op zijn film 'Fitna' uitbrengen. De nieuwe film moet volgend jaar uitkomen, zegt de PVV-leider in de krant De Telegraaf. "Het wordt geen kopie van Fitna. Dit is de volgende fase."

    Gevolgen van massa-immigratie
    Wilders wil in de nieuwe film "laten zien wat de gevolgen zijn van de massa-immigratie uit moslimlanden, voor wie de deur hier openstaat". Thema's in de film worden onder meer de vrijheid van meningsuiting en de sharia, de islamitische wetgeving. Volgens Wilders komt hij in de nieuwe film ook met oplossingen.

    Amerikaanse hulp
    De PVV-leider zegt dat hij professionele hulp uit de Verenigde Staten krijgt om zijn film te maken. "Ik heb aanbiedingen van mensen uit New York en Hollywood, die in het verleden films hebben gemaakt die hier in de bioscoop te zien waren." De politicus wil geen namen noemen.


    En op het nieuws was het ook te horen.
    mens wanneer begint die gast hersenen te krijgen?

    Emotionless schreef:
    (...)Als mensen andere mensen willen haten, So what, let it be?

    Idd.


    I'd rather go naked than wear fur.

    hij is gestoord, maar wel een beetje geniaal^^

    ik bedoel voordat Fitna uitkwam werd er al gerelschopt en achteraf viel het wel mee xd. wat er voor de releace datum gebeurte was veel erger xd. waarom zijn die politicus hier zo naïf? wilders is populair onder sommige omdat ze zo op hem pikken, als je hem geen aandacht zou geven zou hij gewoon verdwijnen. ja nu niet meer ==* nu heeft hij al genog bekendheid.. maar het ligt dus misschien wel meer aan het gezaag van balkenende enzo xd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vind die film niet erg want bij de 1e zag je ook allemaal beelden die al op de tv zijn geweest! Dus wat maakt het uit? Waarom zal je er dan over zeuren als die film uitkomt? Iedereen heeft problemen met de 1e film en dat waren beelden die ook overal op de tv waren gekomen! Ik bedoel, waarom zeur je dan?


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Emotionless schreef:
    (...)Als mensen andere mensen willen haten, So what, let it be?

    Nee, want dat slaat nergens op.
    Daar hebben ze geen reden voor?


    ok

    Attached schreef:
    (...)
    Nee, want dat slaat nergens op.
    Daar hebben ze geen reden voor?
    Voor een hoofdoek wel? Buiten 'geloof'? Dat verhindert identificatie. Alles wat het gezicht heel erg belemmerd moet verboden worden. Anders kan je er bijvoorbeeld een bom onder smokkelen.
    Gelukkig mag je niet meer met een hoofddoek op de pasfoto.


    Je kan iemand haten om zijn geloof? Dat is toch jou keuze? Zelfde als een boerka dragen of hoofddoek dragen jou keuze is.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Als mensen andere mensen willen haten, So what, let it be?

    Ik snap dat je je mening wilt geven, en dat heb je gedaan.
    Al een stuk of 4 keer. Snapje?

    Cherished schreef:
    (...)
    Ik snap dat je je mening wilt geven, en dat heb je gedaan.
    Al een stuk of 4 keer. Snapje?
    Sorry, maar ik vind het een beetje uitlokkend als mensen mijn naam in hun mening gebruiken. Sorry, ik ben weg uit dit topic.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Sorry, maar ik vind het een beetje uitlokkend als mensen mijn naam in hun mening gebruiken. Sorry, ik ben weg uit dit topic.

    klopt en dat moeten ze ook niet meer doen.
    BIJ DEZE MENSEN.
    en dankjewel :)

    Emotionless schreef:
    (...)Voor een hoofdoek wel? Buiten 'geloof'? Dat verhindert identificatie. Alles wat het gezicht heel erg belemmerd moet verboden worden. Anders kan je er bijvoorbeeld een bom onder smokkelen.
    Gelukkig mag je niet meer met een hoofddoek op de pasfoto.


    Je kan iemand haten om zijn geloof? Dat is toch jou keuze? Zelfde als een boerka dragen of hoofddoek dragen jou keuze is.

    Nee, maar dat is het juist. Wat ga je iemand haten om zijn geloof? Jongen, ooit van discriminatie gehoord? O.o'
    Maar ik houd me mond nu. -sorry Cherished-


    ok

    Attached schreef:
    (...)
    Nee, maar dat is het juist. Wat ga je iemand haten om zijn geloof? Jongen, ooit van discriminatie gehoord? O.o'
    Maar ik houd me mond nu. -sorry Cherished-

    Hoezo haat jij Wilders dan. Om zijn mening? Ja, dát slaat ergens op ><


    I'd rather go naked than wear fur.

    Meningen verschillen.
    Respecteer dat, en elkaar ondanks dat.

    Niet iedereen kan hetzelfde vinden.

    Repeat schreef:
    (...)
    Hoezo haat jij Wilders dan. Om zijn mening? Ja, dát slaat ergens op ><

    Whatthefuck, jij moet even beter lezen, ja?
    Heb ik gezegd dat ik hem haat? Hè, waar heb ik dat gezegd? Nergens. Ga er niet van uit, ofzo 8D. Ik haat hem niet, ik vind zijn leven nogal hopeloos.


    ok

    Attached schreef:
    (...)
    Whatthefuck, jij moet even beter lezen, ja?
    Heb ik gezegd dat ik hem haat? Hè, waar heb ik dat gezegd? Nergens. Ga er niet van uit, ofzo 8D. Ik haat hem niet, ik vind zijn leven nogal hopeloos.

    Oh neee, tuurlijk haat jij hem niet. Lijkt er alleen op.


    I'd rather go naked than wear fur.

    En je moet mij niet zeggen wat ik moet doen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Ja, maar dat betekent niet dat iemand die Moslim is verboden is om te reageren. Ze heeft een dikke vette goede reden om boos te zijn, ze hoort zich tenslotte aangesproken te voelen.
    Mijn mening is.. Iedereen heeft recht op vrijheid van meningsuiting. Natuurlijk.
    Maar voor mij heb je geen respect meer als je iedereen niet in zijn eigen waarde laat.
    That's it.

    Zei ik dan dat het verboden is? --'
    Ze mogen best reageren, niet myn probleem. Maar dan moeten ze niet zeiken dat er nou weer dit komt en dan weer dat en dan doet Geert Wilders weer dit. Ze maken het er zelf naar. Als ze er nou niks van hadden aangetrokken zou hy nu ook geen 2e film maken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3