• Hij is nog steets bezig, Geert Wilders maakt een vervolg over de fitna film,lees zelf maar:

    De Nederlandse politicus Geert Wilders wil een vervolg op zijn film 'Fitna' uitbrengen. De nieuwe film moet volgend jaar uitkomen, zegt de PVV-leider in de krant De Telegraaf. "Het wordt geen kopie van Fitna. Dit is de volgende fase."

    Gevolgen van massa-immigratie
    Wilders wil in de nieuwe film "laten zien wat de gevolgen zijn van de massa-immigratie uit moslimlanden, voor wie de deur hier openstaat". Thema's in de film worden onder meer de vrijheid van meningsuiting en de sharia, de islamitische wetgeving. Volgens Wilders komt hij in de nieuwe film ook met oplossingen.

    Amerikaanse hulp
    De PVV-leider zegt dat hij professionele hulp uit de Verenigde Staten krijgt om zijn film te maken. "Ik heb aanbiedingen van mensen uit New York en Hollywood, die in het verleden films hebben gemaakt die hier in de bioscoop te zien waren." De politicus wil geen namen noemen.


    En op het nieuws was het ook te horen.
    mens wanneer begint die gast hersenen te krijgen?

    (...)Bid jij wel 5X per dag?

    Hoezo moet zij daarover verandertwoordig afleggen naar jou?
    Maar we krijgen klachten over je, ik heb liever niet meer dat je in dit topic reageert.
    De manier waar op gaat niet helemaal lekker zoals je misschien wel hebt gemerkt?

    (...)Dat hij de koran belachelijk maakt ben ik het niet mee eens. Maar je moet er niet zo hevig op reageren. Dan bereik je wat hij wilt. Als je dan als moslim dingen gaan doen die niet kunnen tegen geert wilders of iets wat met hem te maken heeft. Dan gebruiken ze dat als voorbeeld in hun politiek om haat te zaaien. Als je wilt laten zien dat hij ongelijk heeft moet je gewoon normaal doen zoals elk mens; Bewijzen aan de mensen om je heen dat hij ongelijk heeft. Daar bereik je meer mee dan haat reacties.


    Weetje ik heb even naar al jou 'Haat aan Moslims' reactie's gekeken en ik snap wat je wilt zeggen je wilt zeggen; De Moslims hebben dit verdient. en ik hoop dat het geert wilders lukt dat de Moslims het land uit moeten. is dat nou zo moeilijk om te zeggen, luister even meneerjte, niemand en dan ook niemand krijg ONS en met ons bedoel ik de Moslims, uit Nederland de Koningin is Blij met ons, en het oneens met geert wilders, Dus niemand krijgt ons het land uit, Geert Wilders niet en jij al helemaal niet.

    (...)
    Hoezo moet zij daarover verandertwoordig afleggen naar jou?
    Maar we krijgen klachten over je, ik heb liever niet meer dat je in dit topic reageert.
    De manier waar op gaat niet helemaal lekker zoals je misschien wel hebt gemerkt?


    ;d

    En nog iets, Sorry dat ik zo stom reageer tegen hem, maar dat komt omdat hij me echt kwaad maakt.

    Als jullie nou eens allemaal verder kijken dan jullie neus lang is..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    i don't care,
    hij doet maar wat hij niet laten kan.


    It's not the same without you.

    Ik eer geert wilders, ff serieus ^^, maar dat doen alle Nederlanders in A'dam wel XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    ;d
    En nog iets, Sorry dat ik zo stom reageer tegen hem, maar dat komt omdat hij me echt kwaad maakt.

    Ja dat heb ik door, en aangezien jij het topic opende vraag ik hem om weg te gaan.

    Ik eer geert wilders, ff serieus ^^, maar dat doen alle Nederlanders in A'dam wel XD

    Ik eer hem niet?

    Ik eer geert wilders, ff serieus ^^, maar dat doen alle Nederlanders in A'dam wel XD


    Dus je bedoelt 2% nederlanders van A'dam zijn het eens met geert wilders[/Amsterdam is toch al een bijna een Moslim-Stad geworden dus je kan der nog maar 2% van de nederlanders vinden]

    (...)
    Ja dat heb ik door, en aangezien jij het topic opende vraag ik hem om weg te gaan.


    Okée bedankt;d

    (...)

    Dus je bedoelt 2% nederlanders van A'dam zijn het eens met geert wilders[/Amsterdam is toch al een bijna een Moslim-Stad geworden dus je kan der nog maar 2% van de nederlanders vinden]


    Er leven best veel Nederlanders in A'dam hoor, maar in bepaalde buurten, mrjah dit is mijn mening enz...


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Er leven best veel Nederlanders in A'dam hoor, maar in bepaalde buurten, mrjah dit is mijn mening enz...

    Hm maar ik vind 'het vervelend vinden van die irritante buitenlandse jongeren' en fitna toch wel twee verschillende dingen?

    Hij heeft gelijk, alleen hij gaat te ver.
    Ik vind het niet erg dat er moslims of wat dan ook in ons land komen, maar zoals LilGoofy al zei: "Amsterdam is toch al bijna een Moslim-Stad geworden". Dat vind ik weer te ver gaan, Ik zeg niet dat de moslims het land uit moeten, maar wel dat ze moeten stoppen met nieuwe moslims het land binnen laten komen, of gewoon de eisen om ze binnen te laten komen veel hoger maken.. Straks hebben we geen Nederlanders meer over in Nederland. :o


    One who knows nothing can understand nothing.

    Gosh, serieus, jullie stellen je echt aan hoor.
    Geert Wilders is gewoon zo'n levenloze sukkel die aandacht te kort heeft, en jullie geven hem die aandacht. Als niemand naar die film had gekeken en er niet zo'n groot probleem van hadden gemaakt, dan zou er nu ook geen deel 2 komen. En als jullie je nog zo blyven aanstellen and stuff, dan komt er vast ook nog een deel 3, en 4.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gosh, serieus, jullie stellen je echt aan hoor.
    Geert Wilders is gewoon zo'n levenloze sukkel die aandacht te kort heeft, en jullie geven hem die aandacht. Als niemand naar die film had gekeken en er niet zo'n groot probleem van hadden gemaakt, dan zou er nu ook geen deel 2 komen. En als jullie je nog zo blyven aanstellen and stuff, dan komt er vast ook nog een deel 3, en 4.


    Hallo, ik besteed er aandacht aan omdat ik zelf ook moslim ben. En omdat het heel irritant is dat Mensen ons het land uit willen hebben, Jij zou der ook aandacht aan besteden hoor als jullie uit Een land moesten van een 1 of andere gek man.