• Hij is nog steets bezig, Geert Wilders maakt een vervolg over de fitna film,lees zelf maar:

    De Nederlandse politicus Geert Wilders wil een vervolg op zijn film 'Fitna' uitbrengen. De nieuwe film moet volgend jaar uitkomen, zegt de PVV-leider in de krant De Telegraaf. "Het wordt geen kopie van Fitna. Dit is de volgende fase."

    Gevolgen van massa-immigratie
    Wilders wil in de nieuwe film "laten zien wat de gevolgen zijn van de massa-immigratie uit moslimlanden, voor wie de deur hier openstaat". Thema's in de film worden onder meer de vrijheid van meningsuiting en de sharia, de islamitische wetgeving. Volgens Wilders komt hij in de nieuwe film ook met oplossingen.

    Amerikaanse hulp
    De PVV-leider zegt dat hij professionele hulp uit de Verenigde Staten krijgt om zijn film te maken. "Ik heb aanbiedingen van mensen uit New York en Hollywood, die in het verleden films hebben gemaakt die hier in de bioscoop te zien waren." De politicus wil geen namen noemen.


    En op het nieuws was het ook te horen.
    mens wanneer begint die gast hersenen te krijgen?

    Oké mensen ik weet, ik spreek met ervaring jeweettogg.
    Gewooon chill. Ik ga geen aandacht besteden aan zo'n kerel met zn haar niet eens recht. Maar als je 't wil kun je 't krijgen. En zijn onderdanen kunnen de pot op!


    xx.

    Hij heeft dus echt wel hersenuitval ><'


    Je bent nooit uitgeleerd.

    (...)Nee, ik geef hem wel gelijk als hij de Radicale islam bedoelt. Je hebt ook best wel gelijk hij moet argumenten vinden. Dus eigenlijk zouden mensen dan moeten samenkomen in een groep. Vertegenwoordiger aanstellen en Wilders tot een debat confronteren. Ikzelf heb geen mening of een religie goed of slecht is. Islam opzich is niet slecht, de teksten die hij in fitna gebruike zijn uit zijn context gehaald.
    JE hebt ook de radicale Islam, die moet wel aangepakt worden, alleen hij betrekt de normale Islam daarbij.

    Ps: ben jij moslim? (van geloof islam)

    Maar hij bedoelt niet de Radicale Islam, hij bedoelt gewoon het héle geloof. En hij vind dat de Koran verboden moet worden. WHATTHEFUCK?O.o
    Goed, ik denk dat we nu een beetje off-topic gaan. So let's end it.
    En ja, ik ben moslim.


    ok

    (...)
    Maar hij bedoelt niet de Radicale Islam, hij bedoelt gewoon het héle geloof. En hij vind dat de Koran verboden moet worden. WHATTHEFUCK?O.o
    Goed, ik denk dat we nu een beetje off-topic gaan. So let's end it.
    En ja, ik ben moslim.
    Doe je ook alle dingen zoals 5x per dag bidden of is dat iets cliche? (sorry, vraag ik me af)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Mensen volg mijn tip op;
    FOCK DIE GEKENKERDE HOOFD.
    GA DOOR MET JE LEVEN.
    OFNOOOOOO

    (...)Doe je ook alle dingen zoals 5x per dag bidden of is dat iets cliche? (sorry, vraag ik me af)

    Ik kan niet bidden, anders zou ik het wel willen doen =)


    ok

    Mensen jongen maak geen ruzie,

    (...)
    Maar hij bedoelt niet de Radicale Islam, hij bedoelt gewoon het héle geloof. En hij vind dat de Koran verboden moet worden. WHATTHEFUCK?O.o
    Goed, ik denk dat we nu een beetje off-topic gaan. So let's end it.
    En ja, ik ben moslim.


    Ik ben ook Moslim
    EN hij wilt zelfs dat een MOSLIM een stukje van de, jaa DE Koran moet scheuren,gewoon ZIEK,ZIEK

    (...)

    Ik ben ook Moslim
    EN hij wilt zelfs dat een MOSLIM een stukje van de, jaa DE Koran moet scheuren,gewoon ZIEK,ZIEK
    Bid jij wel 5X per dag?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Bid jij wel 5X per dag?


    Ik deed het, maar nu niet, maar dat komt omdat ik nog alles van de koran moet lezen.

    Mensen volg mijn tip op;
    FOCK DIE GEKENKERDE HOOFD.
    GA DOOR MET JE LEVEN.
    OFNOOOOOO


    Maar waarom dan niet geert wilders zn mening/tips opvolgen? (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Vrijheid van meningsuiting. Laat hem, als hij iets fout doet zal de rechtbank dat uitwijzen. Jij bent niet degene die dat moet doen.


    Jij hoeft niet te bepalen wat de mensen hier doen. Iedereen mag zijn mening geven. Ja, jij ook.
    De topicmaakster ook. Iedereen hiero.
    En jij zegt 'Laat hem' maar tot nu toe heb jij de meeste reacties gepost in dit topic?
    Snap ik niet helemaal.


    -

    Vrijheid van meningsuiting. Laat hem, als hij iets fout doet zal de rechtbank dat uitwijzen. Jij bent niet degene die dat moet doen.


    Nee meneertje gelukkig doe ik dat niet, want ik hoef z'n lelijke gezicht niet zien
    en ik laat hem niet. want ben zelf ook een moslim;)

    BTW, het is geen anti-moslim film. Maar een anti-Islam film.


    Wat is het verschil:S?

    Lekker ^^
    Krijgen we straks een leuke aanslag.
    Nja hebben we ook weer wat om over te praten nietwaar?
    Hopelijk gebruikt hij alleen geen windows movie maker meer, want fitna suckte echt.