• Hij is nog steets bezig, Geert Wilders maakt een vervolg over de fitna film,lees zelf maar:

    De Nederlandse politicus Geert Wilders wil een vervolg op zijn film 'Fitna' uitbrengen. De nieuwe film moet volgend jaar uitkomen, zegt de PVV-leider in de krant De Telegraaf. "Het wordt geen kopie van Fitna. Dit is de volgende fase."

    Gevolgen van massa-immigratie
    Wilders wil in de nieuwe film "laten zien wat de gevolgen zijn van de massa-immigratie uit moslimlanden, voor wie de deur hier openstaat". Thema's in de film worden onder meer de vrijheid van meningsuiting en de sharia, de islamitische wetgeving. Volgens Wilders komt hij in de nieuwe film ook met oplossingen.

    Amerikaanse hulp
    De PVV-leider zegt dat hij professionele hulp uit de Verenigde Staten krijgt om zijn film te maken. "Ik heb aanbiedingen van mensen uit New York en Hollywood, die in het verleden films hebben gemaakt die hier in de bioscoop te zien waren." De politicus wil geen namen noemen.


    En op het nieuws was het ook te horen.
    mens wanneer begint die gast hersenen te krijgen?

    Anti-Moslim, Anti-Islam...
    Ik vind, hij mag doen wat hij wilt. Ik heb niks tegen Moslims of de Islam. Maar als ze in Belgie of Nederland zijn, moeten ze zich toch aan onze cultuur houden? Ik heb gewoon een probleem met hoofddoekjes. Ik bedoel, Als die vrouwen hier komen, hoeven ze zich toch niet meer te onderwerpen aan de man? En kom niet af "mag je niet zeggen! het is hun geloof!" --" Dude, dat is zoals wij elke zondag naar de kerk gaan. Het kan me niet schelen of hij die film maakt of niet. Ik discrimineer niemand. Maar burka's en hoofddoekjes moeten weg. Moslims zijn voor mij hartstikke welkom!
    ....
    Ok goed.. ? XD Ik moest dit gewoon even zeggen :Y)


    death to the one at the end of the serenade.

    Ach belachelijk waar die vent zich mee bezig houdt. Hij wilt vast gewoon heel Nederland zowat provoceren, en geloof me volgens mij gaat dit no heel wat drama veroorzaken.
    Ik snap al niet wat mensen zo hebben tegen moslims, uiteindelijk zijn het gewoon mensen zoals iedereen.
    Maar soit, hij wilt gewoon reacties uitlokken, maar dat doet hij dan wel op de verkeerde manier. Ooit zal hij toch een fout maken waardoor hij gestraft zal worden, dat kan bijna niet anders. Zijn mening is nogal tjaa hoe noem je dat eigenlijk?
    Maar soit, eigenlijk is hij al tegen de wet bezig volgens mij (is niet echt goed op de hoogte van de Nederlandse wet)

    Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging,
    politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb een keertje een stukje van Fitna gezien, echt niet normaal hoor, je ziet mensen gewoon van een gebouw afspringen enzo.. Ik haat geert wilders :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Anti-Moslim, Anti-Islam...
    Ik vind, hij mag doen wat hij wilt. Ik heb niks tegen Moslims of de Islam. Maar als ze in Belgie of Nederland zijn, moeten ze zich toch aan onze cultuur houden? Ik heb gewoon een probleem met hoofddoekjes. Ik bedoel, Als die vrouwen hier komen, hoeven ze zich toch niet meer te onderwerpen aan de man? En kom niet af "mag je niet zeggen! het is hun geloof!" --" Dude, dat is zoals wij elke zondag naar de kerk gaan. Het kan me niet schelen of hij die film maakt of niet. Ik discrimineer niemand. Maar burka's en hoofddoekjes moeten weg. Moslims zijn voor mij hartstikke welkom!
    ....
    Ok goed.. ? XD Ik moest dit gewoon even zeggen :Y)

    Luister, ik zeg je één ding. Het gaat nu over moslims, niet over buitenlanders.
    Moslims doen wat ze moeten doen, en dat gaan ze niet zomaar verbreken omdat ze naar een christelijk land komen, ofzo.
    Bovendien, ik ken Nederlanders die islamiet zijn, ja, echt waar.
    En echt waar, ik ken Turken die niet islamiet zijn.


    ok

    LilGoofy schreef:
    (...)

    Hallo, ik besteed er aandacht aan omdat ik zelf ook moslim ben. En omdat het heel irritant is dat Mensen ons het land uit willen hebben, Jij zou der ook aandacht aan besteden hoor als jullie uit Een land moesten van een 1 of andere gek man.

    Gosh, ik ben zelf ook moslim hoor --'. En een vent zoals Wilders kan er heus niet voor zorgen dat de Islam verboden wordt en dat de moslims het land uit moeten. Hy zegt gewoon maar wat omdat hy beroemd wil worden. Hy heeft aandacht tekort en jy geeft hem die aandacht!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Umbrageous schreef:
    (...)
    Gosh, ik ben zelf ook moslim hoor --'. En een vent zoals Wilders kan er heus niet voor zorgen dat de Islam verboden wordt en dat de moslims het land uit moeten. Hy zegt gewoon maar wat omdat hy beroemd wil worden. Hy heeft aandacht tekort en jy geeft hem die aandacht!


    Ja, maar dat betekent niet dat iemand die Moslim is verboden is om te reageren. Ze heeft een dikke vette goede reden om boos te zijn, ze hoort zich tenslotte aangesproken te voelen.
    Mijn mening is.. Iedereen heeft recht op vrijheid van meningsuiting. Natuurlijk.
    Maar voor mij heb je geen respect meer als je iedereen niet in zijn eigen waarde laat.
    That's it.


    -

    LilGoofy schreef:
    (...)

    Weetje ik heb even naar al jou 'Haat aan Moslims' reactie's gekeken en ik snap wat je wilt zeggen je wilt zeggen; De Moslims hebben dit verdient. en ik hoop dat het geert wilders lukt dat de Moslims het land uit moeten. is dat nou zo moeilijk om te zeggen, luister even meneerjte, niemand en dan ook niemand krijg ONS en met ons bedoel ik de Moslims, uit Nederland de Koningin is Blij met ons, en het oneens met geert wilders, Dus niemand krijgt ons het land uit, Geert Wilders niet en jij al helemaal niet.


    Vind ik ook.
    Bovendien kan je ook normaal je mening uiten, Joey.
    Maar ik ben het inderdaad wel met LilGoofy/Hajar eens.


    -

    In sommige dingen heeft hij wel gelijk, maar hij overdrijft het wel. In die film laat hij wel de waarheid zien en hij laat zien wat er zou kunnen gebeuren. Ik denk niet dat alle buitenlanders zijn zoals Geert Wilders zegt. De meerderheid is aardig etc, maar een paar buitenlanders beheren na negen jaar in NL te wonen nog steeds te taal niet, dat vind ik als ik heel eerlijk ben niet kunnen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Vind ik ook.
    Bovendien kan je ook normaal je mening uiten, Joey.
    Maar ik ben het inderdaad wel met LilGoofy/Hajar eens.
    Sorry Cherished maar op dit voel ik mij verplicht te reageren.
    Ik heb heel erg nagedacht over mijn mening en ben tot rede gekomen dat Moslims/buitenlanders of wie dan ook hier mag blijven wonen als hij hier al woonde. Wel wil ik dat er een strengere controle komt op mensen met een andere nationaliteit die Nederland willen binnenkomen. Met uitzondering dan Familie, daar kan ook nog iets speciaals mee gedaan worden.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Attached schreef:
    (...)
    Luister, ik zeg je één ding. Het gaat nu over moslims, niet over buitenlanders.
    Moslims doen wat ze moeten doen, en dat gaan ze niet zomaar verbreken omdat ze naar een christelijk land komen, ofzo.
    Bovendien, ik ken Nederlanders die islamiet zijn, ja, echt waar.
    En echt waar, ik ken Turken die niet islamiet zijn.
    Als je de koran had gelezen had je waarschijnlijk geweten dat vrouwen er hoog worden gerespecteerd. En dat de man respect moet opbrengen voor de vrouw. Moeder Maria word ook gerespecteerd door de Islam.


    Niet geschoten is altijd mis..

    -zegt maar niks-


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik kan het niet laten.


    OMG. Laat hem ! Serieus. Ga hier moeilijk over doen. Ik ben het al helemaaaaaal niet eens met allemaal linkse partijen, en wat zij allemaal willen. Ga ik toch ook geen topic over maken >.<

    Gelukkig heeft Wilders al best like...veel zetels : D
    Verder ben ik het met Joey eens. Noem me maar een racist, boeit me niet. Ik weet van mezelf wel dat ik dat niet ben.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    Ik kan het niet laten.


    OMG. Laat hem ! Serieus. Ga hier moeilijk over doen. Ik ben het al helemaaaaaal niet eens met allemaal linkse partijen, en wat zij allemaal willen. Ga ik toch ook geen topic over maken >.<

    Gelukkig heeft Wilders al best like...veel zetels : D
    Bravo, mooie reactie (flower)(flower)(flower)

    9 van de 150 zetels. Pim fortuyn had er in de 20.
    Nu Rita Verdonk met Trots op Nederland. Haar partij word geschat op 10 - 12 zetels in de volgende verkiezingen Geert wilders ook rond dat getal. Als ze dan een coalitie vormen =) (H)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Als je de koran had gelezen had je waarschijnlijk geweten dat vrouwen er hoog worden gerespecteerd. En dat de man respect moet opbrengen voor de vrouw. Moeder Maria word ook gerespecteerd door de Islam.

    So what?
    Als zij een hoofddoek willen dragen, let it be.


    ok

    Attached schreef:
    (...)
    So what?
    Als zij een hoofddoek willen dragen, let it be.
    Als mensen andere mensen willen haten, So what, let it be?


    Niet geschoten is altijd mis..