• Jaman.
    Want, het lijkt net alsof er hier bijna alleen maar kei brave mensen zitten. o.o
    Dus, wie heeft er wel eens iets stouts gedaan? Ö
    En dan niet stiekem opblijven na Sesamstraat, maar, Graffity, Alcohol, weetikveelwat.
    En wat waren de gevolgen 8)
    Ik probeer niemand aan te zetten tot stoute dingen.
    Maar stiekem wel 8)

    Ik: Alcohol. Maar ik raak dus snel zat. Quote van Bern: 'Geef haar 1 trek van een joint en ze gaat knock xD' Moeder denkt dat ze het aan me ziet als ik een half biertje op heb, die is dus dik geowned.
    En bijna graffity. Bijna. Ik kon het huis niet uit :') Maar ik ZAL het nog een keer doen.
    *Ziet zichzelf met een rollator en een spuitbus*
    &More.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    SnoepjeS uit het kruidvat gepikt x'S


    Doe ik ALTIJD wanneer ik daar ben XD
    ja, écht waar :A

    Euhh.. Stelen, Behalve kruidvat niet =]
    Drinken.. Jah XD Paar Keer;
    De gevolgen waren Zerrooooo ;] Mijn mama heeft me geen straf daarvoor gegeven, duz jh ;p
    Joint/Roken.. Neen, dank u wèl ;]

    x3


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    gewoon, dingies jatten enzo, maar niet té dure dingen hoor, gewoon als ik het wel wil hebben maar er geen geld voor over heb(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    (...)

    das altijd zo geinig als je de tram neemt tijdens het shoppen , waarschijnlijk 9 op de 10 betaald niet , waaronder mijzelf XD

    Dat dacht ik ook. :'D
    Totdat ik gepakt werd, ik was de enigste in héél de bus. ><

    Nou, ik doe niet veel stouts =3 Buiten dan een paar dingen maar die ga ik hier echt niet luidop zeggen hoor. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Roken.
    Doe het ook nóóít meer. Ouders weten het niet :Y)
    Drinken, onder toezicht van ouders. Omg dat was melig ik mocht 1 slok Safari. 1 kleine slok was voor een een grote teug.
    Graffiti bijna, ik kon geen spuitbussen meer vinden. Kon wel huis uit ontsnappen, maar geen spuitbussen en spuitbussen voor je haar blijft niet op de muur zitten.
    Ohja en stelen, zwart rijden, dingen van broertje gejat (hoe zielig -.-'), mensen gehackt, gevochten op het schoolplein en in de school, het bed onder geschreven enz...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)
    Dat dacht ik ook. :'D
    Totdat ik gepakt werd, ik was de enigste in héél de bus. ><


    xD op de tram zit je veilig , hij's meestal zo overbevolkt dat je daar niet opvalt ^^


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ik heb al best vaak graffiti gespoten...
    al veeeelste veel alcohol gehad x'D
    ik gebruik soms drugs...
    ik ben wel eens van schoowl gekickt en dit jaar weer :')
    ik heb een piercing laten zetten zonder dat mijn ouders het ook maar wisten...

    en ik zit te denken om binnekort een tattoo te nemen zonder dat me ouders er iets van weten (A)


    dream, dare, fly!

    iemand in elkaar slaan...(A)

    ik werd letterlijk gek van em, hij pestte me al 2 jaar...

    Het enige 'stoute' wat ik heb gedaan is een waterpijp gaan kopen, maar die was niet eens voor mij. Ik ga hem wel gebruiken als ik er de kans voor heb 8)
    en verder ben ik niet stout, buiten één ding, maar dat zeg ik niet. Geloof me, veel te erg en ik heb niet iemand vermoord ofzo n_n


    All was well.

    Alcohol, en ik zei een keer tegen m'n moeder datk naar Haarlem ging entoen ging ik naar Rotterdam, wat veeeeel verder is, toen ze erachter kwam wask bestwel dood :'3
    En ik heb een aantal krassen gezet in de foto van een meisje die ik niet mag, en aangezien die foto's hier nog jaren op school blijft hangen blijven die krassen daar ook voor een hele tijd :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb een drankje gestolen. :Y)


    A. ikmisje.

    Telt 200 euro stelen ook? :X :$
    Maar mijn ouders zijn er nog altijd niet achter gekomen. :P


    You'll never dream alone. <3

    Toen ik zo'n 10 jaartjes was gevochten op de speelplaats:$
    Maar voor de rest ben ik een braaf kind. Ik steek echt bijna niets uit. Heb eens 1 keertje zwart gereden omdat het de chauffeur zijn schuld was. Hij begon te rijden toen ik een kaartje wou bestellen en daarom heb ik het maar gelaten.
    En ja 1 keer waterpijp gerookt ook al mag ik niet roken van mijn ouders.
    Maar da's echt alles!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben vrij braaf; tegen alcohol, roken en drugs. Ik woon in een buurt waar ik al jong de gevolgen van één of meerdere van deze dingen op mensen heb gezien, ik heb me dan ook bewust voorgenomen van deze zaken af te blijven en een andere weg in te slaan. Wat dat betreft ben ik wel trots op mezelf dat ik altijd bij mezelf ben gebleven.
    Natuurlijk doe ik wel eens dingen die op het randje zijn of erover, dingetjes op wc's kalken, haakjes van winkelwagentjes halen maar ik weet de grens. Min of meer..


    No growth of the heart is ever a waste

    Snoepje uit het kruidvat gepikt x'S

    Doe ik ook altijd, maar de laatste keer had die verkoopster dat gezien, en ik moest tien cent extra betalen. --'