• Ik ben dus 27 mei jarig, maar ik had al eerder een topic geopend met dat ik 2O mei mijn verjaardag zou vieren in incasa met een paar mensen. En daar ga ik nu dus even een verlsag van geven of e dat nou wil of niet x'].

    Nou iedereen was er dus rond 5 uur en ik ging de kadootjes uitpakken (A), ik heb gekregen 2 armbanden eentje met paarse,blauwe, zwarte kralen en eentje met een doodshoofd erop. En Zielen (het boek van Stephenie Meyer), 1 rode lipgloss en een roze ennneeee.... geld! XD Maar daarna gingen we dus met de fiets naar incasa en dat was zoo leuk! Ik ging bij een vriendin (Özlem) achterop want zij was gebracht door haar moeder :P En wij slingerde alle kanten op, ze reed zowat een man van z'n fiets af :P En özlem en ik gingen helemaal los (in incasa)! Maar goed, na Incasa ging dus iedereen weer naar huis maar bleven Selma en Taylor (BFF) slapen, nouja slapen we gingen iedereen bellen en bang maken, twee mensen waren echt bang! Een jongen die smste Taylor "jij zit mij te bellen hea! Het is echt niet geinig ik lig hier stokstijf in m'n bed van angst!" maar wij smste niks terug zodat hij niet zou weten dat wij het waren en er was nog een meisje die zei met een tril stem tienduizend keer doei maar ze hing niet op (we deden trouwens met een enge stem zeggen tegen die mensen dat je dood ging omdat er een moordenaar achter je aan zat enzo). Maar dat was niet het enige, Selma ging een homo bellen en net doen alsof ze Katja heette en ze deed net alsof ze bij een sexlijn werkte, naa echt ik dacht dat ik dood ging van het lachen (we hadden m'n mobiel op onbekend gezet) die jongen ging er gewoon rustig in mee met wat zij zei. Nou, van al dat lachen en dat bellen kregen we dus honger en gingen we om kwart over 5 ('s nachts/'s ochtends) naar beneden om een tosti te maken XD. Toen bleven we nog heel lang praten en daarna gingen we slapen (half 8 uur ongeveer) toen we wakker werden was ut 1 uur en gingen we de (3) matrassen neerleggen via de trap naar beneden zodat we een glijbaan kregen XD Maar in onze trap zit zeg maar een bocht en elke keer vlogen we daar tegen aan XD Maar goed ik zal het hier maar zo ongeveer gaan afkappen.. XD

    Byeeeee!

    Ojaaa, wat wel jammer was, Timor van So You Think You Can Dance? Zou komen naar Incasa maar hij is dus in Amerika voordat Micheal Jackson gedoe en toen kwam een vriend van hem ofzo Gorgio..