• Ik weet niet of jullie die nieuwste single, Jai Ho!, van de Pussycat Dolls al gehoord en/of gezien hebben? Waarschijnlijk wel, het wordt heel de tijd op de radio uitgezonden en op TMF zie je niets anders meer. ><
    Anyway, ik vind niet dat het een groep is. Nicole Scherzinger staat áltijd in de belangstelling, de anderen zijn enkel versiering voor in de video's.
    Zelfs de backing vocals doen die anderen niet meer, die worden gedaan door outsiders.
    Die anderen hebben ook talent, maar mevrouw Nicole is de baas. Haar solocarière was een grote flop.
    Daar heeft ze natuurlijk iets voor gevonden: nu gaat ze solo onder de Pussycat Dolls. De anderen mogen niets meer doen, enkel zij zingt en haar zie je 3/4de in de video's verschijnen. Nu heeft ze wel succes.
    Lang leve het egoïsme. ><

    Je hebt deels wel gelijk, maar ik vind haar als solozangers geen flop! Ik denk ook niet dat ze persé zelf op de voorgrond wil, dat wordt ook opgedrongen door de platenmaatschappij [denkik(A)]
    De rest vind ik ook wat faker van Nicole.


    I want my bloody cheese now!^^

    ik zou alleen uit de groep zijn gestapt, met zo'n biatch!


    I can't see the future with tears in my eyes

    Als ik hen was dan zou ik zeggen; Bye, Nicole zoek het maar op je eentje uit.

    haha !

    Ur so Right.
    Het valt mij ook heel erg op !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Ik ben het met jou eens. Ik ben naar een concert van The Pussycat Dolls geweest, en daar hadden die overige 4 ook een solo. En vooral Ashley [langharige blonde] zingt echt mooi. De rest kan het ook.
    Eigenlijk is het net Tokio Hotel. (cat)
    Daar wilt Biel ook alleen maar in de belangstelling staan.
    Maar je hebt wel gelijk, ja. Ze zijn een groep, Nicole is niet alleen.
    Tja, zulke mensen zijn egoïsten. ><


    -

    indd , niemand zingt meer naast nicola btw live suckt ze ! in tegenstelling tot de anderen die wel talent hebben


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ochja, hun muziek is geweldig ^^
    En die anderen kunnen blij zijn dat ze hiermee hun geld kunnen verdienen ^

    Ik ben het met jou eens. Ik ben naar een concert van The Pussycat Dolls geweest, en daar hadden die overige 4 ook een solo. En vooral Ashley [langharige blonde] zingt echt mooi. De rest kan het ook.
    Eigenlijk is het net Tokio Hotel. (cat)
    Daar wilt Biel ook alleen maar in de belangstelling staan.
    Maar je hebt wel gelijk, ja. Ze zijn een groep, Nicole is niet alleen.
    Tja, zulke mensen zijn egoïsten. ><

    Nee, het is niet net Tokio Hotel. In TH is Bill de enige die zou moeten zingen, en dat doet hij ook. Dat de fans hem alle aandacht geven, daar doet hij het niet voor. The Pussycat Dolls, eigenlijk Nicole, dus wel.
    xoxo.


    ok

    (...)
    Nee, het is niet net Tokio Hotel. In TH is Bill de enige die zou moeten zingen, en dat doet hij ook. Dat de fans hem alle aandacht geven, daar doet hij het niet voor. The Pussycat Dolls, eigenlijk Nicole, dus wel.
    xoxo.


    Ik heb het over de belangstelling. Niet over de zang of whatever.


    -

    (...)

    Ik heb het over de belangstelling. Niet over de zang of whatever.

    Het is niet zo dat Bill in de belangstelling wil staan, hoor? :'D
    De fans geven hem gewoon 't meeste aandacht. Maar Nicole wílt alle aandacht.


    ok

    (...)
    Het is niet zo dat Bill in de belangstelling wil staan, hoor? :'D
    De fans geven hem gewoon 't meeste aandacht. Maar Nicole wílt alle aandacht.


    Kidding?
    Hij is altijd aan het woord bij een intervieuw, enzo.
    Wat Nicole wil boeit me eigenlijk niet. De muziek is leuk, daar luister ik naar. 8)


    -

    is wel waar, maar dan denk ik waarom doet de rest er zelf niets aan?


    You're a star in heaven.

    Eigelijk zijn die andere maar danseressen he! en zij is de zangeres..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Daar erger ik me al altijd aan. >-<
    En het wordt steeds erger.

    is wel waar, maar dan denk ik waarom doet de rest er zelf niets aan?


    Daar geef ik jou ook weer gelijk in.


    -