• Ik weet niet of jullie die nieuwste single, Jai Ho!, van de Pussycat Dolls al gehoord en/of gezien hebben? Waarschijnlijk wel, het wordt heel de tijd op de radio uitgezonden en op TMF zie je niets anders meer. ><
    Anyway, ik vind niet dat het een groep is. Nicole Scherzinger staat áltijd in de belangstelling, de anderen zijn enkel versiering voor in de video's.
    Zelfs de backing vocals doen die anderen niet meer, die worden gedaan door outsiders.
    Die anderen hebben ook talent, maar mevrouw Nicole is de baas. Haar solocarière was een grote flop.
    Daar heeft ze natuurlijk iets voor gevonden: nu gaat ze solo onder de Pussycat Dolls. De anderen mogen niets meer doen, enkel zij zingt en haar zie je 3/4de in de video's verschijnen. Nu heeft ze wel succes.
    Lang leve het egoïsme. ><

    Djeesz.
    You got so damn right!
    meer kan ik niet zeggen.

    Dat vond ik ook al,je zag bijna alleen Nicole en de andere hoor je niet eens zingen.
    Bij de credits van de clip is enkel (van de pcd) Nicole haar naam te zien.Naar het schijnt waren de andere daar heel boos om.En de laatste tijd worden Ashley,Kimberly,Jessica en Melody meer en meer naar de achetrgrond geplaatst en Nicole alleen nog maar op de voorgrond.

    Ik ben het volledig met je eens.


    I need you like a heart needs a beat

    Ja dat is wel zo, vraag me eigenlijk af waarom het solo bij haar mislukt is :'D Ze zingt toch meestal alleen. Maarja, als je wat meer 'lekkere wijfen' op 't podium hebt is het voor het publiek miss wel leuker dan alleen haar.


    idd..

    maar ik vind Nicole niet eens de leukste x_x Ik vind Jessica leuk ='] en Kimberley


    We can only learn to love by loving.

    Haha, you're right. Haat aan die slet [:
    Echt waar, overal waar je PCDplaatjes ziet, staat alleen die Nicole erop x_x'


    Underdog, just look at the mess you made.

    nah dingen zoals k3, en die mainstream dingen vind ik ook zo nep , meestal zijn die samengesteld om suc6 te maken. zoals de backstreetboys in die tijd.


    Niet geschoten is altijd mis..

    En dan moet je weten dat zij als laatste bij de groep is gekomen =='


    I need you like a heart needs a beat

    bij beep van de pussycat dolls zongen de andere teminsten nog is un keer solo toen vond ik het persoonlijk mooier

    Daar heb je gelijk in,
    maar je ziet het wel meer.
    Want bij Destiny's Child zong Beyoncé ook het grootste deel.
    Maar de muziek is zo leuk xD


    it's cool to know nothing.

    Haha, you're right. Haat aan die slet [:
    Echt waar, overal waar je PCDplaatjes ziet, staat alleen die Nicole erop x_x'
    Agree, maar die anderen zijn ook best sletterig ;'S


    Sweet dreams will come true.

    nah dingen zoals k3, en die mainstream dingen vind ik ook zo nep , meestal zijn die samengesteld om suc6 te maken. zoals de backstreetboys in die tijd.

    K3 kun je hier niet echt mee vergelijken denk.
    En wat wil je ze zijn een product van Studio 100.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    K3 kun je hier niet echt mee vergelijken denk.
    En wat wil je ze zijn een product van Studio 100.
    het was maar een voorbeeld. De spice girls waren ook vet nep, die waren ook gewoon samengesteld voor suc6.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Daar heb je gelijk in,
    maar je ziet het wel meer.
    Want bij Destiny's Child zong Beyoncé ook het grootste deel.
    Maar de muziek is zo leuk xD

    maar dat is niet zoals bij de pussycat dolls
    kelly en michelle zongen nog wel delen uit de nummers. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Idd!
    Maar dat succes komt ook alleen maar omdat ze naakt gaan en dikken borsten hebben.
    Moesten ze lelijk zijn ging niemand er nog naar luisteren. Al die pop muziek is gwn te oppervlakkig. Maar juist omdat er zo veel mannetjes zijn die geilen op haar voelt madam Scherzinger zich zo goed dat ze egoïstisch wordt.
    Maar indeed dat zij ook alleen 'zingt' en de andere [net zoals jij zegt] versiering zijn = nog meer naakt= nog betere verkooop.

    mijn mening


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    O_o,
    lekker lullig.
    Mee eens. :Y)


    sjalalalalalalalalalalalalaa :d

    Idd!
    Maar dat succes komt ook alleen maar omdat ze naakt gaan en dikken borsten hebben.
    Moesten ze lelijk zijn ging niemand er nog naar luisteren. Al die pop muziek is gwn te oppervlakkig. Maar juist omdat er zo veel mannetjes zijn die geilen op haar voelt madam Scherzinger zich zo goed dat ze egoïstisch wordt.
    Maar indeed dat zij ook alleen 'zingt' en de andere [net zoals jij zegt] versiering zijn = nog meer naakt= nog betere verkooop.

    mijn mening


    Ghehe, ze hebben geen van al dikke borsten x] Oké, in clips misschien maar in RL? No hell no dat ze meer hebben hangen dan mijn nicht.