• Omg, deze mail kreeg ik doorgestuurdxD


    halooowz,,

    OMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik was net lekkerrrr aan het zoekuh naar sitejesss over de JB, toen ik terechtkwam bij zo'n prijsvraag over hun!!!! En dan kun je graatis kaartjuhhz winnuh voor hun nieuwstuh konzert!!!! Egt Helemaal Geweldugg!!! ik heb meteen meegedaan natuurllijk, want duh, het zijn wel de JB!!!!! En nu heb ik gewonnuh!!!!! ik gaah op 15 juni GVD naar de JB!!!!!! in londen!!!!! allus wort voor je geregelt, dus ook de vlugt, en ik krijg een Meat and Greed bakstadge met de JB!!! egt helemaal toppie!!!!!!!! maar omdat ik geen zin heb om alleen te gaan, wie wil er mee met me? :):):) ik heb namenluk 4 kaartjuhsss gekreguh. mun vriendun laguh me allemaal uit omdat ik fen ben van hun, en ik ken haazt geen fens van hunnie, dusss nu wil ik een andere neederlander meenemuh naar engeland. maar hier issss tog nog evuh die ssite, omdat ik maar 3 mensuh mee kan nemuh, en ik vin hut sieligg als andere fens nietmee kunnuh :
    www.jonas lovelove.nl
    DIT IS GEEN GRAP!!!!! IK SWEER JUH UT!!!!!
    stuur deze mailtje door naar iedereeh die juh kent, en ga mee naar de JB!!!!! juh kuhnt muh ook toevoeguh op msn, dan kunnuh wuh geselliehh over de JB klessebessen ;););) hoopeluhhk kreig ik uhn heeleboel reejaksies. ;););)

    XxxxXjus

    En dan gaan wijj saamuhn naar de Joonas brodrs:) wedduhn dat ieduhreejn jaloers op onz wort? Want wij kunnuhn dan segguh dat wuh de JB hebbun gesiehn en aanguraakd!!!


    klinkt erg geloofwaardig=.=
    haar e-mail adres:
    fruitcake_3Xjonas@hotmail.com


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Meat and Greed .
    Vlees en Hebzucht.
    Natuurlijk x)

    Maar het zijn wel de Joonas brodrs, daar moet je toch heen? n-n
    Kuch.
    Pogingen tot lezen zijn gestaakt x)


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    crazy xD


    One Day you'll remember me...

    xSoraya schreef:
    Meat and Greed .
    Vlees en Hebzucht.
    Natuurlijk x)

    Maar het zijn wel de Joonas brodrs, daar moet je toch heen? n-n
    Kuch.
    Pogingen tot lezen zijn gestaakt x)


    Hahah. 8]
    Ik begreep het wel. Hoe zij die woorden schrijft spreek je ze uit. :*


    -

    Whahaha :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ja hoowr, se spreewkt, wel vet sexyh. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik versta dat taaltje niet van der. O.O

    IK GA ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GRAAG MEE!!! maar ik doe het nmiet straks is het wel nep...

    x

    Omg!!!!!
    Ikkuhh zag net zo uhn meisjuhh enne diej had een eeeeeeh prijsvraagje gewonnehhh van diej jonas brothers!!!! ikkuh wille ook meeh!


    -

    O_o
    Dat kind is niet goed in haar hoofd


    The economy is suffering, let it DIE!

    Dat kind kan echt niet deftig schrijven. Het irriteert me --'


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik heb toch zo'n schijthekel aan bewuste dyslectie. En aan wiskunde.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké dan (nerd)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson