• Omg, deze mail kreeg ik doorgestuurdxD


    halooowz,,

    OMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik was net lekkerrrr aan het zoekuh naar sitejesss over de JB, toen ik terechtkwam bij zo'n prijsvraag over hun!!!! En dan kun je graatis kaartjuhhz winnuh voor hun nieuwstuh konzert!!!! Egt Helemaal Geweldugg!!! ik heb meteen meegedaan natuurllijk, want duh, het zijn wel de JB!!!!! En nu heb ik gewonnuh!!!!! ik gaah op 15 juni GVD naar de JB!!!!!! in londen!!!!! allus wort voor je geregelt, dus ook de vlugt, en ik krijg een Meat and Greed bakstadge met de JB!!! egt helemaal toppie!!!!!!!! maar omdat ik geen zin heb om alleen te gaan, wie wil er mee met me? :):):) ik heb namenluk 4 kaartjuhsss gekreguh. mun vriendun laguh me allemaal uit omdat ik fen ben van hun, en ik ken haazt geen fens van hunnie, dusss nu wil ik een andere neederlander meenemuh naar engeland. maar hier issss tog nog evuh die ssite, omdat ik maar 3 mensuh mee kan nemuh, en ik vin hut sieligg als andere fens nietmee kunnuh :
    www.jonas lovelove.nl
    DIT IS GEEN GRAP!!!!! IK SWEER JUH UT!!!!!
    stuur deze mailtje door naar iedereeh die juh kent, en ga mee naar de JB!!!!! juh kuhnt muh ook toevoeguh op msn, dan kunnuh wuh geselliehh over de JB klessebessen ;););) hoopeluhhk kreig ik uhn heeleboel reejaksies. ;););)

    XxxxXjus

    En dan gaan wijj saamuhn naar de Joonas brodrs:) wedduhn dat ieduhreejn jaloers op onz wort? Want wij kunnuhn dan segguh dat wuh de JB hebbun gesiehn en aanguraakd!!!


    klinkt erg geloofwaardig=.=
    haar e-mail adres:
    fruitcake_3Xjonas@hotmail.com


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Zo een ego mens! =@ ;)
    x3


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    omg ik moets hem wel 3 keer lezen voordat ik alles begreep dat kind moet beter leren schrijven(als het een kind is...)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Meat and greed? lol dus vlees en hebzucht? xD

    moest meet and greet zijn xD

    ik heb altijd al vlees en hebzucht willen hebben met de jb!!xD


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    WTF, wie gebruikt het woord klessebesse nog dan? Ik zou echt helemaal plat gaan als ik zo'n mail kreeg hoor! Dit slaat echt allesxD
    En trouwens, er zit een spatie in die link van die site...


    ken jezelf

    ohneee
    ik ken dat kind nu al niet en ik moet ze al niet ^^ haar typgebruik trekt op geen kloten --'
    jsus , zkr zo een kleuter ofsu zonder leven


    Gilles (ll)

    kan het bijna niet lezen.:PXD

    Waaaw een meat en greed! Vlees en wat nog eigenlijk? x'D

    Dom mailtje, geloof zo'n zever niet. Ze wilt vast nog geeneens de site zeggen waar ze dat 'gewonnen' heeft.


    haha Vlees en Graad xD


    I solemny swear i am up to no good

    Waarom typt dat kind Trols?


    I live for the applause, you will die for it.

    ik geloof het_O_


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Omg, dat kiend wil ik zo hard slaan. Het kan niet type.

    (...)

    haha Vlees en Graad xD

    Dat is dus wel niet graad als vertaling, dat is hebzucht zoals Mardukas al zei.

    Wat voor taal is dit?! En trouwens.. dat laatste stuk dan x3 oh wat zijn wij jaloers zeg!


    Als je maar een ananas hebt..

    Kun je aan d'r msn komen?
    Enya heeft een plannetje.

    (...)
    Dat is dus wel niet graad als vertaling, dat is hebzucht zoals Mardukas al zei.


    Nee dat weet ik ook wel, ik haal altijd hoge cijfers met engels
    Maar graad klinkt leuker dan hebzucht :P

    snappie ?


    I solemny swear i am up to no good

    Kun je aan d'r msn komen?
    Enya heeft een plannetje.

    ik weet het niet meer en ik heb de mail verwijderd:O Maar een vriendin van me heeft hem ook. Ik zal haar dinsdag ff vragen wat het e-mail adres is:D
    Wat ben je van plan dan?[/nieuwsgierig]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?