• Omg, deze mail kreeg ik doorgestuurdxD


    halooowz,,

    OMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik was net lekkerrrr aan het zoekuh naar sitejesss over de JB, toen ik terechtkwam bij zo'n prijsvraag over hun!!!! En dan kun je graatis kaartjuhhz winnuh voor hun nieuwstuh konzert!!!! Egt Helemaal Geweldugg!!! ik heb meteen meegedaan natuurllijk, want duh, het zijn wel de JB!!!!! En nu heb ik gewonnuh!!!!! ik gaah op 15 juni GVD naar de JB!!!!!! in londen!!!!! allus wort voor je geregelt, dus ook de vlugt, en ik krijg een Meat and Greed bakstadge met de JB!!! egt helemaal toppie!!!!!!!! maar omdat ik geen zin heb om alleen te gaan, wie wil er mee met me? :):):) ik heb namenluk 4 kaartjuhsss gekreguh. mun vriendun laguh me allemaal uit omdat ik fen ben van hun, en ik ken haazt geen fens van hunnie, dusss nu wil ik een andere neederlander meenemuh naar engeland. maar hier issss tog nog evuh die ssite, omdat ik maar 3 mensuh mee kan nemuh, en ik vin hut sieligg als andere fens nietmee kunnuh :
    www.jonas lovelove.nl
    DIT IS GEEN GRAP!!!!! IK SWEER JUH UT!!!!!
    stuur deze mailtje door naar iedereeh die juh kent, en ga mee naar de JB!!!!! juh kuhnt muh ook toevoeguh op msn, dan kunnuh wuh geselliehh over de JB klessebessen ;););) hoopeluhhk kreig ik uhn heeleboel reejaksies. ;););)

    XxxxXjus

    En dan gaan wijj saamuhn naar de Joonas brodrs:) wedduhn dat ieduhreejn jaloers op onz wort? Want wij kunnuhn dan segguh dat wuh de JB hebbun gesiehn en aanguraakd!!!


    klinkt erg geloofwaardig=.=
    haar e-mail adres:
    fruitcake_3Xjonas@hotmail.com


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    OHMYGOD. --'
    Hoe oud is dat kind? =.=

    En dat laatste stukje is echt té erg. =.=

    OMG,welke taal is dat O.o ?


    everybody needs a song.

    Omfg. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    damn, ik haat dat kind nu al


    your eyes are like stars in the night.

    Wauw. Als iemand dit geloofd, is diegene wel erg dom O___O

    Zeker een of andere hysterische wannabe kleuter. (:


    You Touch My Tralalaa xD

    Waaaw een meat en greed! Vlees en wat nog eigenlijk? x'D

    Dom mailtje, geloof zo'n zever niet. Ze wilt vast nog geeneens de site zeggen waar ze dat 'gewonnen' heeft.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik irriteer me echt dood aan hoe dat kind schrijft =.=


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    ik irriteer me echt dood aan hoe dat kind schrijft =.=

    Ja echt hé! Zo dom, dat ik dat al heb uitgelezen is eigenlijk nogal een wonder.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Das z'n oude vent hoogswaarschijnlijk die in MSN taal een mail schrijft om jonge meisjes te strikken! O.o
    Bah, vieze vent, vieze vent:|


    -

    Das z'n oude vent hoogswaarschijnlijk die in MSN taal een mail schrijft om jonge meisjes te strikken! O.o
    Bah, vieze vent, vieze vent:|

    die teorie is nog zo slecht niet.....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    die teorie is nog zo slecht niet.....

    Ik bn slim^^
    Nee maar sirieus! Bij ons in de krant stond dat er z'n man zo in contact kwam met jonge meisjes. Die misbruikte hij dan enzo O.o


    -

    Meat and greed? lol dus vlees en hebzucht? xD

    moest meet and greet zijn xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ojaa xD


    Your Butt is Mine!