• Omg, deze mail kreeg ik doorgestuurdxD


    halooowz,,

    OMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik was net lekkerrrr aan het zoekuh naar sitejesss over de JB, toen ik terechtkwam bij zo'n prijsvraag over hun!!!! En dan kun je graatis kaartjuhhz winnuh voor hun nieuwstuh konzert!!!! Egt Helemaal Geweldugg!!! ik heb meteen meegedaan natuurllijk, want duh, het zijn wel de JB!!!!! En nu heb ik gewonnuh!!!!! ik gaah op 15 juni GVD naar de JB!!!!!! in londen!!!!! allus wort voor je geregelt, dus ook de vlugt, en ik krijg een Meat and Greed bakstadge met de JB!!! egt helemaal toppie!!!!!!!! maar omdat ik geen zin heb om alleen te gaan, wie wil er mee met me? :):):) ik heb namenluk 4 kaartjuhsss gekreguh. mun vriendun laguh me allemaal uit omdat ik fen ben van hun, en ik ken haazt geen fens van hunnie, dusss nu wil ik een andere neederlander meenemuh naar engeland. maar hier issss tog nog evuh die ssite, omdat ik maar 3 mensuh mee kan nemuh, en ik vin hut sieligg als andere fens nietmee kunnuh :
    www.jonas lovelove.nl
    DIT IS GEEN GRAP!!!!! IK SWEER JUH UT!!!!!
    stuur deze mailtje door naar iedereeh die juh kent, en ga mee naar de JB!!!!! juh kuhnt muh ook toevoeguh op msn, dan kunnuh wuh geselliehh over de JB klessebessen ;););) hoopeluhhk kreig ik uhn heeleboel reejaksies. ;););)

    XxxxXjus

    En dan gaan wijj saamuhn naar de Joonas brodrs:) wedduhn dat ieduhreejn jaloers op onz wort? Want wij kunnuhn dan segguh dat wuh de JB hebbun gesiehn en aanguraakd!!!


    klinkt erg geloofwaardig=.=
    haar e-mail adres:
    fruitcake_3Xjonas@hotmail.com


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    hoe zielig.. echt niet

    ze is 5 zkker als het niet jonger is


    Love is the movement <3

    OMG OMG OMG!! ik hep net evun wa meegumaakd. ik kreeg dus zooon meel van zoon meisjuh die zij dat zu naar de JB kon gaan en een meat en greed hat gewonnuh! en zu wilduh un neeederlandeer meeneemuh want haar frendz lagguh haar allumaal uit omdat zu fen is van de JB. en nu mag ik mee met haar naar de JB gaan kijken! en dan gaan wijj saammuhn iedderreenn uitlagguh want wijj hebbun dan du JB aanguraakd en gekekun.

    Volgende keer misschien beter, als ze wat fatsoenlijk Nederlands heeft geleerd.


    rules don't stop me

    OMG OMG OMG!! ik hep net evun wa meegumaakd. ik kreeg dus zooon meel van zoon meisjuh die zij dat zu naar de JB kon gaan en een meat en greed hat gewonnuh! en zu wilduh un neeederlandeer meeneemuh want haar frendz lagguh haar allumaal uit omdat zu fen is van de JB. en nu mag ik mee met haar naar de JB gaan kijken! en dan gaan wijj saammuhn iedderreenn uitlagguh want wijj hebbun dan du JB aanguraakd en gekekun.

    Volgende keer misschien beter, als ze wat fatsoenlijk Nederlands heeft geleerd.

    whow, die gelijkenis:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    meschien een domme vraag(heb ik vaker las van) maar hoe komt ze aan je adres?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    meschien een domme vraag(heb ik vaker las van) maar hoe komt ze aan je adres?

    een meisje uit mijn klas heeft hem naar me gestuurd(en aan vrienden van me), ik heb hem niet van haar zelf..
    maar het blijft een maffe mail tochxD?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    (...)
    een meisje uit mijn klas heeft hem naar me gestuurd, ik heb hem niet van haar zelf..
    maar het blijft een maffe mail tochxD?

    ja dat zeker


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Omg hoe ze schrijft alleen al T-T


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    OMG,welke taal is dat O.o ?

    Inderdaad, alles behalve nederlands


    everything you imagined, and more...

    Das z'n oude vent hoogswaarschijnlijk die in MSN taal een mail schrijft om jonge meisjes te strikken! O.o
    Bah, vieze vent, vieze vent:|

    Nou zo praat zelfs ik niet op msn...
    reejaksies ipv reacties en dat soort dingen... WTF:S
    wie typt dat zo op msn dan?


    ken jezelf

    Voor de mensen die het e-mail adres wilden:
    fruitcake_3Xjonas@hotmail.com

    Veel plezier:D


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Voor de mensen die het e-mail adres wilden:
    fruitcake_3Xjonas@hotmail.com

    Veel plezier:D

    OMG, IK GA DAT KIND MAILEN:D:D:D
    hahaxD


    ken jezelf

    ik irriteer me echt dood aan hoe dat kind schrijft =.=


    idd ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    omg aanraken? Oo
    ik ben fan maar ik ben echt wel niet zo obsessed dat ik hen wil aanraken? Oo

    en ik word gek van dat kind haar taaltje, serieus hoe oud is die? en gelooft ze zelf wat ze daar allemaal typt? Oo


    You're a star in heaven.

    Ik zou zeggen: Als je eerst eens normaal praat heb je 5% meer kans dat ik je serieus neem en kom je uit op 5,1%
    Sorry maar ik zou er nieteens op reageren, dat koter heeft aandacht te kort en als het wel echt zo was zou ik nóg niet meedoen. Ben namelijk geen fan. 8]


    -

    Misschien heeft iemand haar geleerd dat je de volledige uitspraak van een woord op moet schrijven.
    Nieuwe schrijfmanier?


    -