• Hoi.
    Ik heb sinds vandaag een nieuwe mobiel omdat de mijne, door één of andere zieke late één april grap, naar de bom was. Duss, nu heb ik daar een klein probleempje mee. Namelijk;
    Ik wil liedjes erop zetten, maar als ik hem insteek met USB kabel, dan komt er niets op dat ik er liedjes op kan zetten. Met als gevolg dat ik niet weet naar welke verwisselbare schijf ik die liedjes moet doen.
    Iemand enig idee hoe dat ding werkt?
    X

    Welk mobieltje is het?
    Zit er een CD bij? handleiding? installeer even en lees de handleiding.

    Zo niet? Zoek de verwisselbare schijven na.

    ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Je ploept hem in en kiest normaal gezien verwisselbare schijf L. Eigenlijk gewoon diegene die erbij is gekomen. Ofwel zit er een CD-rom bij je gsm en die moet je dan eerst installeren. [/Btw: Welke GSM heb je? ^^]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik moest eerst een programma installeren dat op een CD stond, voor ik dat kon.


    Tanya is de beste.

    Zit er geen handleiding ofso bij ?


    A. ikmisje.

    Ik moest eerst een programma installeren dat op een CD stond, voor ik dat kon.

    Me too, Samsung PC studio.

    @Rik
    Een LG.
    En er zit geen CD rom bij maar er kwam wel iets op dat ik iets moest installeren, heb dat ook gedaan en het werkt nog niet.

    misschien kan het aan je computer liggen ?


    Tokio Hotel is geil ^^.

    @Rik
    Een LG.
    En er zit geen CD rom bij maar er kwam wel iets op dat ik iets moest installeren, heb dat ook gedaan en het werkt nog niet.

    Ik heb ook een LG. Als ik die in de pc stopt dan komt er zo'n kadertje met 'map openen' 'bestanden afspelen' en die dei. Ofwel klik ik gewoon op de verwisselbare schijf.


    What you see, is what you get.

    Hmm
    Kheb een Nokia ^^