• Hoi,
    Nou het zit zo, een tijdje geleden ben ik iets beginnen voelen voor een goeie vriend van me. Mijn gevoelens waren vrij raar want op school kon ik normaal reageren om de dingen die we samen deden (lees: dom doen en soms vrij aan elkaar hangen enzo), maar als we dan niet op school waren, kon mijn hart wel eens een sprongetje maken hoe ze het zeggen.
    Nou ja als hij problemen had, luisterde ik altijd goed naar hem, en ik deed niks liever dan hem gelukkig te maken...
    Zo vertelde hij me dat hij iemand wel leuk vond, dus wist ik dat ik geen kans bij hem maakte dus liet ik het daarbij, maar de laatste tijd begon ie anders tegen me te doen, kreeg ik zelf zomaar berichtjes waarin hij zei hoe fantastisch ik wel niet ben enzo.
    En toen zag ik mss nog een klein beetje kans, ook al was ik zo'n 95% zeker dat hij nog met dat ander meisje wou..
    Maar nu wil ik even tot the point komen..
    Ik ben onlangs te weten gekomen dat hij een vriendin heeft. Het is nog niet zo lang aan enzo, maar mijn maag draaide wel een beetje toen ik datums enzo kreeg te horen, want hij was toen heel lief enzo tegen me in die periode(en daarachter nog steeds).. en daar voelde ik me echt slecht bij, als ik verder ging nadenken..
    Dit heb ik dus al van zijn vriend moeten horen. Hij vertelde me ook dat hij(dat jongetje waarover ik vertel) gevoelens voor me had, maar me het gewoon niet wou kwetsen als het niks zou worden tussen ons. Daar vreesde ik ook altijd voor en daarom heb ik nooit iets ondernomen...
    Maar nu ik dit allemaal weet, voel ik me in plaats van verdrietig, vrij gelukkig, omdat ik blij voor hem ben omdat hij iemand heeft..
    Is dat raar?
    hah bedankt om te luisterrn... of lezen beter..

    (geen idee waarom de helft in de verleden tijd staat, want luisteren enzo doe ik nog steeds, hahja (x )
    x

    ps: Chiaar als je dit lees, zou ik graag willen dat je je mond dichthoudt xD


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)hah heb jij het tgn dr gezegd mss?

    Wat gezegd?

    Als je bedoeld van dat ik mijn mond had moeten houden? Dat bedoelde ik dat ik niet had moeten zeggen dat ik haar verbaasde reactie grappig vond. En gewoon. ;o
    en anders weet ik niet wat je bedoeld?
    Want van die gevoelens had ik tegen niemand gezegd..

    Als je bedoeld van dat ik mijn mond had moeten houden? Dat bedoelde ik dat ik niet had moeten zeggen dat ik haar verbaasde reactie grappig vond. En gewoon. ;o
    en anders weet ik niet wat je bedoeld?
    Want van die gevoelens had ik tegen niemand gezegd..
    nee ik bedoel was je er over begonnen tegen haar? :D
    hha nouja niet dat dat zo belangrijk is ofzo..hah dat kind ging wel een beetje over de rooie gistrn x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Da's totaal niet waar. Dat betekent dat je gewoon de beste vriendin ter wereld bent ;D.
    x


    Where there is a sea there are pirates...