• Hoi,
    Nou het zit zo, een tijdje geleden ben ik iets beginnen voelen voor een goeie vriend van me. Mijn gevoelens waren vrij raar want op school kon ik normaal reageren om de dingen die we samen deden (lees: dom doen en soms vrij aan elkaar hangen enzo), maar als we dan niet op school waren, kon mijn hart wel eens een sprongetje maken hoe ze het zeggen.
    Nou ja als hij problemen had, luisterde ik altijd goed naar hem, en ik deed niks liever dan hem gelukkig te maken...
    Zo vertelde hij me dat hij iemand wel leuk vond, dus wist ik dat ik geen kans bij hem maakte dus liet ik het daarbij, maar de laatste tijd begon ie anders tegen me te doen, kreeg ik zelf zomaar berichtjes waarin hij zei hoe fantastisch ik wel niet ben enzo.
    En toen zag ik mss nog een klein beetje kans, ook al was ik zo'n 95% zeker dat hij nog met dat ander meisje wou..
    Maar nu wil ik even tot the point komen..
    Ik ben onlangs te weten gekomen dat hij een vriendin heeft. Het is nog niet zo lang aan enzo, maar mijn maag draaide wel een beetje toen ik datums enzo kreeg te horen, want hij was toen heel lief enzo tegen me in die periode(en daarachter nog steeds).. en daar voelde ik me echt slecht bij, als ik verder ging nadenken..
    Dit heb ik dus al van zijn vriend moeten horen. Hij vertelde me ook dat hij(dat jongetje waarover ik vertel) gevoelens voor me had, maar me het gewoon niet wou kwetsen als het niks zou worden tussen ons. Daar vreesde ik ook altijd voor en daarom heb ik nooit iets ondernomen...
    Maar nu ik dit allemaal weet, voel ik me in plaats van verdrietig, vrij gelukkig, omdat ik blij voor hem ben omdat hij iemand heeft..
    Is dat raar?
    hah bedankt om te luisterrn... of lezen beter..

    (geen idee waarom de helft in de verleden tijd staat, want luisteren enzo doe ik nog steeds, hahja (x )
    x

    ps: Chiaar als je dit lees, zou ik graag willen dat je je mond dichthoudt xD


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Hah ja woensdag nam ie me daar ook zo vast in de trein ik wist niet wat me overkwam, maar toen ik dat vrijdag hoorde moest ik wel even slikken toen ik daar op terug dacht..

    Volgens mij zag ik die foto even op je msn? Denk ik, anders heb ik het verkeerd voor. In elk geval, ik kan wel begrijpen dat je niet wist wat je overkwam. En dat je moest slikken, dat lijkt me wel helemaal..

    (...)
    Volgens mij zag ik die foto even op je msn? Denk ik, anders heb ik het verkeerd voor. In elk geval, ik kan wel begrijpen dat je niet wist wat je overkwam. En dat je moest slikken, dat lijkt me wel helemaal..
    ja dat was die foto.. daar had ik het eigenlijk wel moeilijk mee.. maja live goes on, en ik gun het hem echt.. enja dr zwemmen nog genoeg vissen in de zee hea x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zo raar is het niet. Hij is immers je beste vriend. Maar als ik jouw was zou ik hem wel opbiechten wat je voor hem voelde (voelt?)
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zo raar is het niet. Hij is immers je beste vriend. Maar als ik jouw was zou ik hem wel opbiechten wat je voor hem voelde (voelt?)
    x
    hij wist het, maar hij wou het niet zeggen omdat hij me niet wou kwetsen, wat hij uiteindelijk wel doet door het niet te zeggen, maja ik zal wel eens met hem erover praten ofz..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)ja dat was die foto.. daar had ik het eigenlijk wel moeilijk mee.. maja live goes on, en ik gun het hem echt.. enja dr zwemmen nog genoeg vissen in de zee hea x'D

    Achzo, nou. Dat begrijp ik wel dat je het daar moeilijk mee had.. Maar het is echt wel lief van je dat je het hem gunt. Dat zou heus niet iedereen doen!
    En wat die vissen betreft, het klopt inderdaad wel. x'D

    (...)hij wist het, maar hij wou het niet zeggen omdat hij me niet wou kwetsen, wat hij uiteindelijk wel doet door het niet te zeggen, maja ik zal wel eens met hem erover praten ofz..

    Dat zou ik wel doen want hij heeft je wel gekwetst.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Achzo, nou. Dat begrijp ik wel dat je het daar moeilijk mee had.. Maar het is echt wel lief van je dat je het hem gunt. Dat zou heus niet iedereen doen!
    En wat die vissen betreft, het klopt inderdaad wel. x'D
    het is niet lief van hem, het is lief van mij.. hah sry kind..
    hahja ik ben en blij ook een goeie vriendin van hem hea... nouja ik hoop het.. maja hij zegt zelf dat hij zich geen betere vriend kon wensen en anders is hij een lul! valla..
    en trouwens als je iemand echt graag ziet, moet je het gunnen als ze iemand vinden..:D ofzo..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Dat zou ik wel doen want hij heeft je wel gekwetst.
    Tis dat..
    Maja we zien wel.. ik ben echt niet boos op hem ofzo, enkel ontgoocheld dat hij het nog niet zelf zei..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Tis dat..
    Maja we zien wel.. ik ben echt niet boos op hem ofzo, enkel ontgoocheld dat hij het nog niet zelf zei..

    Ja, echte vrienden zouden dat wel doen hoe graag ze je ook willen sparen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)het is niet lief van hem, het is lief van mij.. hah sry kind..
    hahja ik ben en blij ook een goeie vriendin van hem hea... nouja ik hoop het.. maja hij zegt zelf dat hij zich geen betere vriend kon wensen en anders is hij een lul! valla..
    en trouwens als je iemand echt graag ziet, moet je het gunnen als ze iemand vinden..:D ofzo..

    Ik heb het aangepast? ;p
    Hah nou, je blijft dat vast en zekers. En als hij dat zegt, dan zal het ook zo zijn. :'d Ander is 'ie inderdaad een lul. :X
    En dat laatste, ik vind dat dat klopt. Hahh. :d

    (...)
    Ja, echte vrienden zouden dat wel doen hoe graag ze je ook willen sparen.
    Ja dat wel, maar zijn vriend, die mij het vertelde, zei dat hij het wil zeggen, maar niet weet hoe hij het moet doen..dus hij krijgt van mij nog de kans, en anders ga ik hem erover aanspreken..want hij gaf me echt valse hoop


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Ik heb het aangepast? ;p
    Hah nou, je blijft dat vast en zekers. En als hij dat zegt, dan zal het ook zo zijn. :'d Ander is 'ie inderdaad een lul. :X
    En dat laatste, ik vind dat dat klopt. Hahh. :d
    Hah als ie me niet meer leuk vind, ga ik hem zo als lul gaan uitschelden.. hah toch maar niet...
    hah ergens ben ik wel blij dat ik dr zo koel onder kan blijven.. ik had even goed kunnen janken tot ik verdronk in mijn eigen tranen x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Hah als ie me niet meer leuk vind, ga ik hem zo als lul gaan uitschelden.. hah toch maar niet...
    hah ergens ben ik wel blij dat ik dr zo koel onder kan blijven.. ik had even goed kunnen janken tot ik verdronk in mijn eigen tranen x'D

    Hij blijft je vast leuk vinden, als ik zo dingen lees of hoor van je. ;p
    En nouja, dat is waar. Maar met huilen zou je niks oplossen. Dus lijkt het me beter om er koel onder te blijven, eigenlijk.

    (...)
    Hij blijft je vast leuk vinden, als ik zo dingen lees of hoor van. ;p
    En nouja, dat is waar. Maar met huilen zou je niks oplossen. Dus lijkt het me beter om er koel onder te blijven, eigenlijk.
    ja idd vind ik ook.. en nu ik er zo over nadenk, ik heb niet gehuild x'D hah netjes van me..
    hah maar het komt vast wel goed denk ik.. zolang we nog leuke dingen blijven doen, vind ik het best


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)ja idd vind ik ook.. en nu ik er zo over nadenk, ik heb niet gehuild x'D hah netjes van me..
    hah maar het komt vast wel goed denk ik.. zolang we nog leuke dingen blijven doen, vind ik het best

    Hah, netjes van je ofzo. ;p
    En ik geloof ook dat het goed komt. En als je erin gelooft en hoopt komt het zekers goed. :'d En leuke dingen, ik hoop ook dat je die nog veel gaat hebben.
    Hah, weetjenog dat we moesten blijven hopen op een meeting? Zo zie je maar, het heeft goed geholpen. :'d