• Hoi,
    Nou het zit zo, een tijdje geleden ben ik iets beginnen voelen voor een goeie vriend van me. Mijn gevoelens waren vrij raar want op school kon ik normaal reageren om de dingen die we samen deden (lees: dom doen en soms vrij aan elkaar hangen enzo), maar als we dan niet op school waren, kon mijn hart wel eens een sprongetje maken hoe ze het zeggen.
    Nou ja als hij problemen had, luisterde ik altijd goed naar hem, en ik deed niks liever dan hem gelukkig te maken...
    Zo vertelde hij me dat hij iemand wel leuk vond, dus wist ik dat ik geen kans bij hem maakte dus liet ik het daarbij, maar de laatste tijd begon ie anders tegen me te doen, kreeg ik zelf zomaar berichtjes waarin hij zei hoe fantastisch ik wel niet ben enzo.
    En toen zag ik mss nog een klein beetje kans, ook al was ik zo'n 95% zeker dat hij nog met dat ander meisje wou..
    Maar nu wil ik even tot the point komen..
    Ik ben onlangs te weten gekomen dat hij een vriendin heeft. Het is nog niet zo lang aan enzo, maar mijn maag draaide wel een beetje toen ik datums enzo kreeg te horen, want hij was toen heel lief enzo tegen me in die periode(en daarachter nog steeds).. en daar voelde ik me echt slecht bij, als ik verder ging nadenken..
    Dit heb ik dus al van zijn vriend moeten horen. Hij vertelde me ook dat hij(dat jongetje waarover ik vertel) gevoelens voor me had, maar me het gewoon niet wou kwetsen als het niks zou worden tussen ons. Daar vreesde ik ook altijd voor en daarom heb ik nooit iets ondernomen...
    Maar nu ik dit allemaal weet, voel ik me in plaats van verdrietig, vrij gelukkig, omdat ik blij voor hem ben omdat hij iemand heeft..
    Is dat raar?
    hah bedankt om te luisterrn... of lezen beter..

    (geen idee waarom de helft in de verleden tijd staat, want luisteren enzo doe ik nog steeds, hahja (x )
    x

    ps: Chiaar als je dit lees, zou ik graag willen dat je je mond dichthoudt xD


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Hah, netjes van je ofzo. ;p
    En ik geloof ook dat het goed komt. En als je erin gelooft en hoopt komt het zekers goed. :'d En leuke dingen, ik hoop ook dat je die nog veel gaat hebben.
    Hah, weetjenog dat we moesten blijven hopen op een meeting? Zo zie je maar, het heeft goed geholpen. :'d

    hah kind ik dacht net aan hetzelfde :D
    hah een wijze meid zei me ooit eens dat je moet blijven hopen, en de hoop nooit mag opgeven =D
    hah zou ik maar eens naar dat kind gaan luisteren:D hah


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    hah kind ik dacht net aan hetzelfde :D
    hah een wijze meid zei me ooit eens dat je moet blijven hopen, en de hoop nooit mag opgeven =D
    hah zou ik maar eens naar dat kind gaan luisteren:D hah

    Was ik dat wijze meid toevallig? (A)
    Maar het is gewoon zo, haha.
    En dat is onze gave weer als we hetzelfde denken. ;p

    (...)
    Was ik dat wijze meid toevallig? (A)
    Maar het is gewoon zo, haha.
    En dat is onze gave weer als we hetzelfde denken. ;p
    hah ja idd, en jij bent nog altijd mijn officigavevriendin :D
    hah en ja jij was die wijze meid =D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)hah ja idd, en jij bent nog altijd mijn officigavevriendin :D
    hah en ja jij was die wijze meid =D

    Hah, nu ben ik trots². ;p
    Omdat we nog steeds officigavevriendinnen zijn, maar dat moest maar niet meer zijn. ;o Gelukkig zijn we dat nog. :D
    En omdat ik die wijze meid ben, maar dat wist ik stiekem. Haha. ;d

    WTFFF JONGE? WAAAR THE FUCK HEB JE HET OVER? O_O THYBO OF JELLE????

    (...)
    Hah, nu ben ik trots². ;p
    Omdat we nog steeds officigavevriendinnen zijn, maar dat moest maar niet meer zijn. ;o Gelukkig zijn we dat nog. :D
    En omdat ik die wijze meid ben, maar dat wist ik stiekem. Haha. ;d
    Haha jij zal altijd mijn gavevriendin blijven =D
    en hah nu zijn we al weer over onze gaves bezig, zo zie je hoe snel je van onderwerp kan veranderen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WTFFF JONGE? WAAAR THE FUCK HEB JE HET OVER? O_O THYBO OF JELLE????

    Dat kind komt echt uit de lucht gevallen. x'D
    Sorry, dat ik ermee lach. :X

    (...)Haha jij zal altijd mijn gavevriendin blijven =D
    en hah nu zijn we al weer over onze gaves bezig, zo zie je hoe snel je van onderwerp kan veranderen

    Haha, weetje dat ik dat nu ook weer net aan het denken was? Nu weet je het. ;p
    Jij blijft ook altijd mijn officigavevriendin.
    Hah, in onze gb's ging het eerst ook over wiskunde ofzo. En nu over zuipen. x'D

    (...)
    Dat kind komt echt uit de lucht gevallen. x'D
    Sorry, dat ik ermee lach. :X
    Nouja ik vind het gelijk niet zo grappig, want nu denk ze dat ik dr niet vertrouw.. wat dus echt niet zo is hea.. en ze denkt ook dat ik alles tgn jou in de plaats zegt, maar jij wist dr ook niet van dusja..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Haha, weetje dat ik dat nu ook weer net aan het denken was? Nu weet je het. ;p
    Jij blijft ook altijd mijn officigavevriendin.
    Hah, in onze gb's ging het eerst ook over wiskunde ofzo. En nu over zuipen. x'D
    hahja idd best wel grappig.. ohjee nu is chiaarkindje boos op me..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Nouja ik vind het gelijk niet zo grappig, want nu denk ze dat ik dr niet vertrouw.. wat dus echt niet zo is hea.. en ze denkt ook dat ik alles tgn jou in de plaats zegt, maar jij wist dr ook niet van dusja..

    Sorry, ik vond het gewoon zo grappig dat ze het in grote letters typte en echt verbaasd is. :X
    En ik wist enkel van die gevoelens, de rest wist ik ook helemaal niet. ;o Dusja, meer wist ik eigenlijk ook niet. Ze moet weten dat je haar nog steeds vertrouwt. ö

    (...)hahja idd best wel grappig.. ohjee nu is chiaarkindje boos op me..

    Het is inderdaad best grappig, dat valt me altijd op hoe snel iets kan veranderen. ;p
    Maar nu voel ik me schuldig. ;o Omdat ik dat eigenlijk wel wist en omdat ik daarmee gelachen heb en. ö Jullie mogen niet boos zijn op elkaar!

    (...)
    Het is inderdaad best grappig, dat valt me altijd op hoe snel iets kan veranderen. ;p
    Maar nu voel ik me schuldig. ;o Omdat ik dat eigenlijk wel wist en omdat ik daarmee gelachen heb en. ö Jullie mogen niet boos zijn op elkaar!
    ja ik okey dat drukletter gedeelte was idd wel lachen.. maar het komt wel goed.. haar kennende zal ze wel eens komen vragen hoe het zit.. en ze zal wel niet boos zijn ofzo.. ofja mss een beetje maar het komt wel goed, jij kan er niks aan doen..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)ja ik okey dat drukletter gedeelte was idd wel lachen.. maar het komt wel goed.. haar kennende zal ze wel eens komen vragen hoe het zit.. en ze zal wel niet boos zijn ofzo.. ofja mss een beetje maar het komt wel goed, jij kan er niks aan doen..

    Ik hoop ook dat het goed komt, maar dat zal vast wel? En jij kent haar waarschijnlijk zowat het beste, dus je zal het wel weten. Als het maar goed komt! ;o
    En toch vind ik dat ik mijn mond beter had gehouden. >-<

    (...)
    Ik hoop ook dat het goed komt, maar dat zal vast wel? En jij kent haar waarschijnlijk zowat het beste, dus je zal het wel weten. Als het maar goed komt! ;o
    En toch vind ik dat ik mijn mond beter had gehouden. >-<
    hah heb jij het tgn dr gezegd mss?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?