• Hoi,
    Nou het zit zo, een tijdje geleden ben ik iets beginnen voelen voor een goeie vriend van me. Mijn gevoelens waren vrij raar want op school kon ik normaal reageren om de dingen die we samen deden (lees: dom doen en soms vrij aan elkaar hangen enzo), maar als we dan niet op school waren, kon mijn hart wel eens een sprongetje maken hoe ze het zeggen.
    Nou ja als hij problemen had, luisterde ik altijd goed naar hem, en ik deed niks liever dan hem gelukkig te maken...
    Zo vertelde hij me dat hij iemand wel leuk vond, dus wist ik dat ik geen kans bij hem maakte dus liet ik het daarbij, maar de laatste tijd begon ie anders tegen me te doen, kreeg ik zelf zomaar berichtjes waarin hij zei hoe fantastisch ik wel niet ben enzo.
    En toen zag ik mss nog een klein beetje kans, ook al was ik zo'n 95% zeker dat hij nog met dat ander meisje wou..
    Maar nu wil ik even tot the point komen..
    Ik ben onlangs te weten gekomen dat hij een vriendin heeft. Het is nog niet zo lang aan enzo, maar mijn maag draaide wel een beetje toen ik datums enzo kreeg te horen, want hij was toen heel lief enzo tegen me in die periode(en daarachter nog steeds).. en daar voelde ik me echt slecht bij, als ik verder ging nadenken..
    Dit heb ik dus al van zijn vriend moeten horen. Hij vertelde me ook dat hij(dat jongetje waarover ik vertel) gevoelens voor me had, maar me het gewoon niet wou kwetsen als het niks zou worden tussen ons. Daar vreesde ik ook altijd voor en daarom heb ik nooit iets ondernomen...
    Maar nu ik dit allemaal weet, voel ik me in plaats van verdrietig, vrij gelukkig, omdat ik blij voor hem ben omdat hij iemand heeft..
    Is dat raar?
    hah bedankt om te luisterrn... of lezen beter..

    (geen idee waarom de helft in de verleden tijd staat, want luisteren enzo doe ik nog steeds, hahja (x )
    x

    ps: Chiaar als je dit lees, zou ik graag willen dat je je mond dichthoudt xD


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    is niet raar.
    is best normaal dat je blij bent voor je beste vriend(K)


    So Wrong, It's Right <3

    nee hoor het is niet raar
    het is je allebeste vriend
    dan is het logies dat je wilt dat hij gelukkig word
    weet hij dat jij ook iets voor hem voelde?

    Dat is toch mooi =]


    Life is hard and then we die

    nee hoor het is niet raar
    het is je allebeste vriend
    dan is het logies dat je wilt dat hij gelukkig word
    weet hij dat jij ook iets voor hem voelde?

    Ja, maar hij weet niet hoe hij het moet zeggen, dat hij nu iemand heeft..
    ja hij weet nog niet dat ik het weet :$


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    naan wat vind ik je toch een lief kind. n_n
    je bent echt een schat en ik denk dat je super als vriendin bent. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    het is niet raar;)
    voor je vrienden moet je altijd blij zijn zkr als je veel met hem om gaat;)
    had ik ook met een jonge eerste vond ik hem leuk en toen werd ik hele goede vrienden met hem en daarna vond ie mij leuk maar we hebben nooit wat met elkaar gehad omdat ik bang was dat onze vriendschap kapot zou lopen en nu zijn we nog steeds beste vrienden :D

    naan wat vind ik je toch een lief kind. n_n
    je bent echt een schat en ik denk dat je super als vriendin bent. :'D

    Haha dan zullen we in Antwerpen eens vriendjes gaan worden kind, want jij bent ook zo'n schat van een kind, en vast een hele goeie vriendin :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Haha dan zullen we in Antwerpen eens vriendjes gaan worden kind, want jij bent ook zo'n schat van een kind, en vast een hele goeie vriendin :D

    zeker dat we vrienden worden. :'D
    wat we eigenlijk al wel een beetje zijn. [a]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    heb ik ook gehad , erg vaag


    Hated by many, confronted by none!

    (...)
    zeker dat we vrienden worden. :'D
    wat we eigenlijk al wel een beetje zijn. [a]
    Ja ik hoop dat we dat al een beetje veel zijn, maar dan worden we van die echte vriendinnen ^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee.. op zich niet vreemd. Soms zijn er dingen in de liefde waarvan je denkt: huh? Het is niet iets waar je vaak een touw aan kunt vastknopen. Een tijd - een heel lange tijd - geleden ging het ook uit tussen mij en mijn ex. Ik heb daarover nog zo'n zeurtopic geopend omdat ik gewoon mijn hart wilde luchten. Anyways, toen ik de boel had verwerkt hoopte ik dat hij een vriendin zou krijgen. Op zich ook een best vreemde redenering. Sterker nog, ik probeerde samen met een vriendin iemand aan hem te koppelen. Omdat ik wist dat hij nog niet over me heen was en ik wilde dat hij me zou vergeten en met iemand anders een gelukig leven zal gaan leiden. Want met mij wordt het niet wat.
    Als ik zonder die ervaring ook zoiets te horen zou krijgen zou ik misschien zoiets denken als: what the..
    Dus daarom zijn het vaak dingen die je zelf moet ondervinden. Amen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Jij bent ook zo'n lief kind hea. ;p
    Maar ik vind het niet raar, hij is je beste vriend. Dus vind ik het eigenlijk logisch dat je gelukkig bent als hij gelukkig is. :'d
    Al vind ik jullie schattig samen op de foto's die ik zag van jullie twee. Dat mag ik zeggen hea? ;d

    This niet raar


    I need you , like a heart beat,

    Nee.. op zich niet vreemd. Soms zijn er dingen in de liefde waarvan je denkt: huh? Het is niet iets waar je vaak een touw aan kunt vastknopen. Een tijd - een heel lange tijd - geleden ging het ook uit tussen mij en mijn ex. Ik heb daarover nog zo'n zeurtopic geopend omdat ik gewoon mijn hart wilde luchten. Anyways, toen ik de boel had verwerkt hoopte ik dat hij een vriendin zou krijgen. Op zich ook een best vreemde redenering. Sterker nog, ik probeerde samen met een vriendin iemand aan hem te koppelen. Omdat ik wist dat hij nog niet over me heen was en ik wilde dat hij me zou vergeten en met iemand anders een gelukig leven zal gaan leiden. Want met mij wordt het niet wat.
    Als ik zonder die ervaring ook zoiets te horen zou krijgen zou ik misschien zoiets denken als: what the..
    Dus daarom zijn het vaak dingen die je zelf moet ondervinden. Amen :']

    Ik vind dat best raar, want als ie vraagt of ik gelukkig ben, dan vraag ik ben jij gelukkig en dan zegt ie ja, en dan zeg ik ook ja en dan zegt hij, maar ik ben pas gelukkig als jij gelukkig ben, en dan blijft da zo heelsan doorgaan, vind ik wel grappig.. x'D
    Ja ik wou hem ook helpen met dat ene meisje, maar ik kon er niet veel aan doen. En hij zei dan altijd dat ik hem al genoeg hielp met te luistrn en het advies te geven om het proper te zeggen x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jij bent ook zo'n lief kind hea. ;p
    Maar ik vind het niet raar, hij is je beste vriend. Dus vind ik het eigenlijk logisch dat je gelukkig bent als hij gelukkig is. :'d
    Al vind ik jullie schattig samen op de foto's die ik zag van jullie twee. Dat mag ik zeggen hea? ;d
    Hah ja woensdag nam ie me daar ook zo vast in de trein ik wist niet wat me overkwam, maar toen ik dat vrijdag hoorde moest ik wel even slikken toen ik daar op terug dacht..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?