• hey,
    heeft er iemand een leuke, originele (!!!!) quiz of een toffe serie ZONDER TH??


    * ... together we reach more ...*

    Moi =) x'D Maar is dit niet verboden?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ze is vast nieuw. neem het haar niet kwalijk ;)
    schat dit mag eigenlijk niet. maar als ik jouw was zou ik de TH filter aan zetten en dan eens gaan zoeken ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ja ik heb 2 serie's :]
    ehm maar volgens mij zijn dit soort topics idd verboden^^

    PB anders ff ;D
    kheb namelijk alleen mar originele serie's (A)(cool)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik!

    ze is vast nieuw. neem het haar niet kwalijk ;)
    schat dit mag eigenlijk niet. maar als ik jouw was zou ik de TH filter aan zetten en dan eens gaan zoeken ;)


    Ik neem het haar ook niet kwalijk hoor (: Maar ik vroeg het me zelf eigenlijk ook af i.v.m de aangepaste regels (: Maar indd, het beste is om gewoon de TH-filter aan te zetten & dan te zoeken. Bij willekeurige serie of willekeurige quiz vind je vast wel iets leuks =) Of struin gewoon wat profielen af =)

    xxx


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    IKAAAH

    1 over Escape The Fate
    1 over Metro Station


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ben een serie;)
    zonder th

    oh oké :$:$
    ik zal dit topic dan maar als afgesloten beschouwen, maar toch bedankt voor de reacties


    * ... together we reach more ...*

    Ik - gewoon zonder beroemdheden. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Slotje, op vermelding van user in topic.


    Tanya is de beste.