• omg ik vond net dit topic van mezelf terug en TH was er niet eens vorig jaar x'D

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 9:38 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Schaaatjeee =D.
    Veel plezier hé ;]. Ik mag weer niet van die ouders van mij ;@. En je weet onze afspraak toch nog wel; fotoo's en aan mij laten zien =P.

    x. (K)


    you're my favourite part of the day ~

    vett


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    Kind, ik wil je dag niet verpesten, maar dat Tokio Hotel komt is nog nergens bekend :S

    net zo min dat LaFee komt of Sido of Aloha From hell.
    Genomineerd zijn ze misschien maar dat betekend nog lang niet dat ze komen..

    Eisblume is de enige van alles die 100% klopt..

    Wil wel weten waar jij dit hebt gevonden dat ze komen!!:X

    IK WIL OOOK eisblume is kewl [á]

    xxx


    &#9829; I am Satan's Angel.

    Whahaha wat heb ik me kapot gelachen.

    Zoveel blagen voor Tokio Hotel aanwezig, en wie kwam er niet opdagen.. Tokio Hotel :')

    Geweldig!!!

    Tja, en toen waren ze er niet. (cat)

    Wunschkind schreef:
    Whahaha wat heb ik me kapot gelachen.

    Zoveel blagen voor Tokio Hotel aanwezig, en wie kwam er niet opdagen.. Tokio Hotel :')

    Geweldig!!!


    :8


    -

    Wunschkind schreef:
    Whahaha wat heb ik me kapot gelachen.

    Zoveel blagen voor Tokio Hotel aanwezig, en wie kwam er niet opdagen.. Tokio Hotel :')

    Geweldig!!!

    Ghaha stiekem lach ik al die zielige mensen uit die er zo zeker van waren dat ze kwamen en dan moesten huilen omdat ze er toch niet waren.


    The soul needs autumn.

    Was Fräulein Wunder er eigenlijk?


    -

    Invisible schreef:
    (...)
    Ghaha stiekem lach ik al die zielige mensen uit die er zo zeker van waren dat ze kwamen en dan moesten huilen omdat ze er toch niet waren.

    Geloof me maar dat het niet echt iets was om te lachen.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Geloof me maar dat het niet echt iets was om te lachen.

    Geloof ik wel maar om voor zoiets te huilen is belachelijk ze weten toch niet dat je bestaat dus waarom dan huilen ><


    The soul needs autumn.

    Invisible schreef:
    (...)
    Geloof ik wel maar om voor zoiets te huilen is belachelijk ze weten toch niet dat je bestaat dus waarom dan huilen ><

    Tsja man,gij kunt het belachelijk vinden om voor zo iets te huilen. Maar op zo'n moment denkte helemaal anders. En daar kun je niets over zeggen,want je was er waarschijnlijk zelf niet.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Tsja man,gij kunt het belachelijk vinden om voor zo iets te huilen. Maar op zo'n moment denkte helemaal anders. En daar kun je niets over zeggen,want je was er waarschijnlijk zelf niet.

    Idd maar denk je dat ik nooit teleurgesteld ben maar waarom wenen zeg me dan een goede reden. Ik weet dan wene soms goe kan doen maar toch niet voor zoiets, tenzij je je echt belachelijk dom bent om verliefd op een persoon te worden die je niet eens echt kent, dan begrijp ik dat je even dom bent om te wene, maar ik denk niet dat jij zo iemand bent (hoop ik)


    The soul needs autumn.

    Invisible schreef:
    (...)
    Idd maar denk je dat ik nooit teleurgesteld ben maar waarom wenen zeg me dan een goede reden. Ik weet dan wene soms goe kan doen maar toch niet voor zoiets, tenzij je je echt belachelijk dom bent om verliefd op een persoon te worden die je niet eens echt kent, dan begrijp ik dat je even dom bent om te wene, maar ik denk niet dat jij zo iemand bent (hoop ik)

    Weetje,je zit echt helemaal verkeerd. Maar ik ga er geen tijd in steken om het aan u uit te leggen ^^