• OKE OKE WTF WTF XD
    IK LEES NU NET....NU NET 4 SEC GELEDEN DE POPCORN (duitsblad)
    dat Bill en vriendin blijkt te hebben ;O
    iemand had een brief naar hun gemailt met een foto erbij: ze liepen naast elkaar eerst tom daarna georg daarna Blondie daarna Bill en Bill en die blondina xD liepen bijna inelkaar -_-' gwn tegen elkaar vastgeplakt ofso :S arm in arm xD
    in die mail stond dat ze ook al kussen waren gezien
    mar dat Bill weer daarvoor zei: als ik een vriendin heb zijn de fans de eerste die het horen...nou niet dus -_-'
    en er stond ook bij dat het die styliste was xD en dat hij ons nog een antwoord schuldig is (puh)
    aan de ene kant ben ik natuurlijk blij voor hem
    mar aan de andere kan : WHY ARE YOU LYING TO YOUR FANS :( want wij wisten het iet als eerste -_-
    patricia

    nu wil in dus weten IS DIT WAAR JA OF NEE want me vriendin word helemaal gek nu :(


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb het ook gelezen. Ze heet Melli en is 20, toch?
    Kijk natuurlijk (als het waar is) ben ik blij voor hem. Maar hij had/heeft niet moeten liegen. Als hij nou gewoon eerlijk zegt of het wel of niet zo is, heb ik er totaal geen problemen mee. Nu ook niet, maar het gaat om het principe dat hij ons iets beloofd, maar toch niet doet.
    Als Bill het eventjes stil, of wel altijd stil zou willen houden dat hij een vriendin heeft, is dat zijn keuze. Het is Bills leven hoor? Niet dat van de fans. Ik begrijp dat jullie het graag te weten komen of Bill een vriend/vriendin heeft of niet. Bovendien heeft Bill het ook niet zelf voor het kiezen of hij het bekent maakt of niet. Er is een grote kans dat het niet van de manager mag? In verband met fans die afknappen. Of wilt de gene met wie hij een relatie zou hebben helemaal niet dat het uit komt om een bepaalde reden? Bang om gehaat te worden ofzo.

    Trouwens die popcorn is allang uit hoor. ;) Nooit verder iets van vernomen, op het offciele forum negeren ze dat ding ook.
    Popcorn schrijft áltijd onzin!

    Ja ik vind dat ook niet erg ;) Homo's zijn sexier dan hetro's, in mijn ogen.

    Dat vind ik ook. Die hetro's zijn meestal zo patserig(niet alle ofzo) en daar hou ik niet van..

    Volges mij ston dit ook zo ongeveer Superlang gelede in de Joepie,en was de Foto getruceert...
    hebt ge miss de Foto?
    xx


    everybody needs a song.

    ik citeer voor jullie:

    stylistin melli (20) - das sagt doch schon wieder alles
    die popcorn schafft es wirklich jedes mal, sich jeden monat nochmal selbst in sachen peinlichkeit zu übertrumpfen


    Niet waar dus, Popcorn is één groot leugenblad. Net als toen met dat franse meisje dat oko 'z'n vriendin' was.

    Trouwens, ja ik heb het nagevraagt, die Melli (2) bestaat niet eens. Het gaat hier wederom om Nathalie, en niemand anders. Popcorn verkoopt slecht en dus komen ze met zo'n stunt.

    Eigenaresse van het topic geeft toestemming tot sluiten. Dit was allemaal onzin.