• OKE OKE WTF WTF XD
    IK LEES NU NET....NU NET 4 SEC GELEDEN DE POPCORN (duitsblad)
    dat Bill en vriendin blijkt te hebben ;O
    iemand had een brief naar hun gemailt met een foto erbij: ze liepen naast elkaar eerst tom daarna georg daarna Blondie daarna Bill en Bill en die blondina xD liepen bijna inelkaar -_-' gwn tegen elkaar vastgeplakt ofso :S arm in arm xD
    in die mail stond dat ze ook al kussen waren gezien
    mar dat Bill weer daarvoor zei: als ik een vriendin heb zijn de fans de eerste die het horen...nou niet dus -_-'
    en er stond ook bij dat het die styliste was xD en dat hij ons nog een antwoord schuldig is (puh)
    aan de ene kant ben ik natuurlijk blij voor hem
    mar aan de andere kan : WHY ARE YOU LYING TO YOUR FANS :( want wij wisten het iet als eerste -_-
    patricia

    nu wil in dus weten IS DIT WAAR JA OF NEE want me vriendin word helemaal gek nu :(


    don't Worry...Be gay.

    neuy joh!!
    ze waren gewoon aan het shoppen,Bill mag toch best vrouwelijke vriendinnen hebben ?
    mensen CHILL!!
    no drama!!

    maar maar :|:|
    ze waren ook kussent gezien ofso ;o;o;o;o;o;o


    ach ja allemaal klets gepraat geloof niet alles ze doen alles om te verkopen die journalisten!!!


    *He's the one.

    Dit is niet waar. Nathalie is getrouwd ;)

    Slotje maar? Dit veroorzaakt onnodig paniek. Geloof me maar het is echt niet waar.

    het is niet met nathalie :O mret Melli


    don't Worry...Be gay.

    neuy joh!!
    ze waren gewoon aan het shoppen,Bill mag toch best vrouwelijke vriendinnen hebben ?
    mensen CHILL!!
    no drama!!

    maar maar :|:|
    ze waren ook kussent gezien ofso ;o;o;o;o;o;o


    ach ja allemaal klets gepraat geloof niet alles ze doen alles om te verkopen die journalisten!!!

    AH OKEEEEW ;D
    ik vond het ook al raar dat daar weer geen foto's van waren :S


    don't Worry...Be gay.

    neuy joh!!
    ze waren gewoon aan het shoppen,Bill mag toch best vrouwelijke vriendinnen hebben ?
    mensen CHILL!!
    no drama!!

    maar maar :|:|
    ze waren ook kussent gezien ofso ;o;o;o;o;o;o


    ach ja allemaal klets gepraat geloof niet alles ze doen alles om te verkopen die journalisten!!!

    AH OKEEEEW ;D
    ik vond het ook al raar dat daar weer geen foto's van waren :S


    allemaal verkoop trukken ze doen egt alles daarvoor geloof me,, that is business.


    *He's the one.

    Whatever, jullie zien spoken. Bill mag best iemand aanraken. Laat hem.

    Zoen foto's zwerven overal rond, zijn altijd nep geweest. Trouwens ik denk altijd nog dat Bill toch gay is, dus dat maakt het nog onwaarschijnlijker.

    Whatever, jullie zien spoken. Bill mag best iemand aanraken. Laat hem.

    Zoen foto's zwerven overal rond, zijn altijd nep geweest. Trouwens ik denk altijd nog dat Bill toch gay is, dus dat maakt het nog onwaarschijnlijker.

    Bill is niet gay..-.- dat heeft hij zelf gezegt .


    don't Worry...Be gay.

    en wie weet dat nou beter dan hem zelf ?


    don't Worry...Be gay.

    dat is waar maar als ik dat agz eggen tegen mij vriendin denkt ze dat ik het haar niet gun dat ze van bill houd enzo, maar ach ja ik weet het ook niet meer, ik doe gwn maar mee, maar ik weet dat dat onmogelijk is,!!! dus ik ga akkord met jouw dingske hier,!!

    Als ze zo over jou denkt, is dat wel erg eh... nouja, ik zal je vriendin maar niet beledigen... Ik bedoel maar, je wilt haar toch alleen beschermen tegen een gebroken hart? Het is gewoon zonde als je hopeloos verlieft op een jongen word die je niet persoonlijk kent, en dan ook nog eens een jongen die alle meisjes kan krijgen die hij wilt (bijna alles dan)

    Hij zegt wel meer meis, gewoon goed kijken dan zie je zelf ook wel dat het ervan af druipt ;)
    Aber ja, ik gooi hier maar een slotje op? Het is nogal mensen opfokkend terwijl het overduidelijk gelul is.

    manee 'zucht' zo stom da ze daalemaal rodele è! bill heeft GEEN vriendin da is zen make-up dinges! en ze is zelf getrouwd EN haar lief lijkt wat op bill maar er zijn duidelijke verschillen!

    zizo uitgelegd(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    eerlijk denk ik dat het niet waar is..
    als ze op tour zijn kunne ze tog geen vriednin pakke..
    en als het wel zo is moete ze iemand van holland pakke.
    dan komen ze vaker hier concerte geven :P
    en wie weet komt ie hier ook wel wonen :P
    sorry mense myn fantasie loopt xD
    x. Roxx

    Whatever, jullie zien spoken. Bill mag best iemand aanraken. Laat hem.

    Zoen foto's zwerven overal rond, zijn altijd nep geweest. Trouwens ik denk altijd nog dat Bill toch gay is, dus dat maakt het nog onwaarschijnlijker.

    Bill is niet gay..-.- dat heeft hij zelf gezegt .

    Zoals ik zei, mensen doen zich anders voor. Bill zegt ook dat skes voor hem speciaal is, maar volgens mij neukt ie wat af hoor.
    Ik twijfel btw ook nog of hij bi ofzo is, want hij heeft wel erg eh... veel vrouwelijke trekjes, maarja, bomme als het zo is, want homo's zijn ook mensen enzo, en bi's ook.

    Ik heb het ook gelezen. Ze heet Melli en is 20, toch?
    Kijk natuurlijk (als het waar is) ben ik blij voor hem. Maar hij had/heeft niet moeten liegen. Als hij nou gewoon eerlijk zegt of het wel of niet zo is, heb ik er totaal geen problemen mee. Nu ook niet, maar het gaat om het principe dat hij ons iets beloofd, maar toch niet doet.

    Ja ik vind dat ook niet erg ;) Homo's zijn sexier dan hetro's, in mijn ogen.

    DOEI HET IS AL TE LAAT DOE ER MAAR EEN FUCKING SLOT OP


    don't Worry...Be gay.