• Ik schik me dood.
    hoor vet veel wind en ineens KLABAMM!!
    weet ook niet wat het was maar Jeetje schik je je ook ff dood xD
    al ongelukken bij jullie geweest met die wind??


    its always the same road,it just go's on and on..

    Nee, bij ons nog niet, maar d'r staat een reusachtige boom van de buren naast ons huis, dus ik hoop dat 't niet harder gaat waaien 0.0


    “Love is a contradiction.”

    ja ik viel vanochtend om:| en niemand die me hielp alleen mensen die vroegen hoe het ging en dan doorgingen fietsen of rijden:|(huil)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nja. De waterkering is omhoog in Harlingen (Friesland) ook doordat de wind het water opstuwt :'D Maar ik ben nu niet thuis, in Friesland, maar in Drenthe en ook daar waait 't hard. Ik vind 't echt zó heerlijk als 't zo waait :'D

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 21:45 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Smeagol schreef:
    ja ik viel vanochtend om:| en niemand die me hielp alleen mensen die vroegen hoe het ging en dan doorgingen fietsen of rijden:|(huil)

    is meestal zo echt vet lullig niets gebroken ofzo ;p


    its always the same road,it just go's on and on..

    Nee, maar het waait hier ook wel heftig ja. x/


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nazgul schreef:
    Nja. De waterkering is omhoog in Harlingen (Friesland) ook doordat de wind het water opstuwt :'D Maar ik ben nu niet thuis, in Friesland, maar in Drenthe en ook daar waait 't hard. Ik vind 't echt zó heerlijk als 't zo waait :'D

    Maar ja als je overstromingen krijgt of je valt of je komt niet vooruit of je hele huis word verwoest heb ik toch liever geen wind XD


    its always the same road,it just go's on and on..

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    is meestal zo echt vet lullig niets gebroken ofzo ;p


    Nee m'n voet doet een beetje pijn, maar dat is het. Ja en mijn hoofd maar dat is omdat ik tegen een tafel aanvielxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Nee m'n voet doet een beetje pijn, maar dat is het. Ja en mijn hoofd maar dat is omdat ik tegen een tafel aanvielxD

    XD
    hoe kreeg je dat dan weer voor elkaar xD


    its always the same road,it just go's on and on..

    t enige wat k van t weer heb gemerkt es dat ik ipv in 15 minuten 35 minuten over heb gedaan om van school naar huis te komen (had tegenwind -.-' )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    Maar ja als je overstromingen krijgt of je valt of je komt niet vooruit of je hele huis word verwoest heb ik toch liever geen wind XD

    Nja, ik woon niet ín Harlingen zelf :'D Maar wel in Friesland :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    XD
    hoe kreeg je dat dan weer voor elkaar xD


    ik had opeens frans toetsxD samen met een vriendin en dat was ik alweer vergeten:X dus ik dacht NEEEEE en ik buk zo voorover is opeens de tafel heel dichtbij:| en KABOEM!! mijn hoofd tegen de tafel:'(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Pff, ik kan niet slapen door het geraas van de wind >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het waait inderdaad heel hard.
    Ik ben klein en helemaal niet machtig dus de wind heeft me snel in zijn macht. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het waait hier niet zo?(krul)


    effort never betrays you

    Het waait bij mij ook hard, ik vind het heerlijk xD


    What is youre favo scary movie?