• Wees jaloers, krengen. Vooraf; geen 1 april grap ¬¬' Anyway; Ik heb dus 2 dagen geen les en heb intotaal maar 11 uur les. Jaja. Hoe doe je dat? Wij organiseren met de school, een grote avond. En daar doe ik, Barbara, aan mee. Toneel spelen, dus geen zang of dans. Dans ga ik misschien volgend jaar doen en zang heel veel later, als ik het durf. Vandaag hadden we de generale, en morgen dus de show. Ga ik even leuk mijn toneel 'kunst' aan een uitverkochte zaal laten zien van 700 mensen [meer of minder]. En dan ben ik die dag daarna, eerste 2 uur vrij want de grote avond gaat voor de artiesten door tot 00.00 - 02.00 uur door. :] Hahahaah, dus ik had vandaag bibberende benen en zwetende handen.

    Kennen jullie ook zo iets ?

    (...)

    I'm sorry. Maar ik moet dat ook doen :Y)


    haha x'D


    You're a star in heaven.

    hadden wij ook maar dan is de rede ietsjes anders.. en wij hadden 3 dagen vrij naja we moesten optreden voor basisscholen ..
    en ook een keer toen we moesten dansen voor amnesty international..
    en dinsdag hebben we dat weer, voor basisscholen..


    Je moet worden wie je bent.

    Wij hebben in februari altijd activiteiten week met ook zoiets, maar bij wordt er met de deelnemers in die zin geen rekening gehouden. Meestal heb je in die week alleen activiteiten, maar soms ook lessen. Het enige wat ze mogen is hun huiswerk niet maken, daar hebben ze een speciaal bandje voor. Nou, wauw. :P


    Der Augenblick schreibt unsere Geschichte

    Ik had vorige week Donderdag en Vrijdag vrij. :]


    -

    Ik had vandaag vrij voor paasvee, en ik heb dinsdag ook vrij, en die vrijdag, voor goede vrijdag. ;D

    me 2 =D
    plus wij hebben nog een week vacultatief les dus hoeven we niet naar school. EN we hebben examens, en daar zijn we eerder mee klaar dus fucking vroeg vakantie.


    The economy is suffering, let it DIE!