• Wees jaloers, krengen. Vooraf; geen 1 april grap ¬¬' Anyway; Ik heb dus 2 dagen geen les en heb intotaal maar 11 uur les. Jaja. Hoe doe je dat? Wij organiseren met de school, een grote avond. En daar doe ik, Barbara, aan mee. Toneel spelen, dus geen zang of dans. Dans ga ik misschien volgend jaar doen en zang heel veel later, als ik het durf. Vandaag hadden we de generale, en morgen dus de show. Ga ik even leuk mijn toneel 'kunst' aan een uitverkochte zaal laten zien van 700 mensen [meer of minder]. En dan ben ik die dag daarna, eerste 2 uur vrij want de grote avond gaat voor de artiesten door tot 00.00 - 02.00 uur door. :] Hahahaah, dus ik had vandaag bibberende benen en zwetende handen.

    Kennen jullie ook zo iets ?

    Doee gewoon :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doee gewoon :'D

    Owja, en ik zou ookal met jou mee doen : D Maar ik weet niet :X

    Ik heb drie weken geen les :3

    3 weken?! o.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    Owja, en ik zou ookal met jou mee doen : D Maar ik weet niet :X

    DOEE MET MIJ EN DEMI MEE WANT DAT IS COOL!(cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    DOEE MET MIJ EN DEMI MEE WANT DAT IS COOL!(cat)

    Okay, vanaf nu beloofd. : D De avondvoorstelling is uitverkocht, en kotsers van groep 8 komen kijken bij de middag en ik hoorde van pronk iets met jan smit of zo en een verassing's act.

    Hebben wij ook: Movement. Maar ik wou meedoen, maar ik had me niet ingeschreven, dan maar over 2 jaar weer. En bij ons is het 3 dagen D:


    I can't see the future with tears in my eyes

    (...)
    Okay, vanaf nu beloofd. : D De avondvoorstelling is uitverkocht, en kotsers van groep 8 komen kijken bij de middag en ik hoorde van pronk iets met jan smit of zo en een verassing's act.

    Jan smit is kut :'D
    En ik kom lekker in de avond :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nah nee. week like any other. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    be jalous: ik heb morgen vrij, moet vrijdag nog naar school om niets te doen en vanaf dan heb ik 2 weken vrij :Y)


    You're a star in heaven.

    Ja, wij hadden Rozenactie voor Valentijn en ik ben lid van de schoolkrant. Vanzelfsprekend moesten wij de boel voorbereiden dus kregen we daar verlof voor.


    No growth of the heart is ever a waste

    be jalous: ik heb morgen vrij, moet vrijdag nog naar school om niets te doen en vanaf dan heb ik 2 weken vrij :Y)


    Ik ook x]


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Ik ook x]


    damn nu ben ik niet uniek (huil)
    srr :X


    You're a star in heaven.

    (...)
    Ik lig dubbel, hahaha.

    ik lig helemaal dubbel met jou reactiek, haha :'D
    maar ik heb dan ook aparte humor . (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Oja, ik heb ook 2 dagen geen school. :' D


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    damn nu ben ik niet uniek (huil)
    srr :X


    I'm sorry. Maar ik moet dat ook doen :Y)


    Listen to what we're not saying..