• Wat de titel zegt dus. Welke betekenis schuilt er achter jouw naam?

    Klangkarussell is een elektronisch muziekduo, je kent hun singles Sonnentanz en Netzwerk waarschijnlijk wel als je ze hoort. (:


    You only see the stars when they fall like rain.

    Oh leuk c:
    Dawson is de achternaam van Jack Dawson uit Titanic, maar ik plakte er maar een S achter omdat hij al bezet was. c:


    wat was dit ookalweer

    Eigenlijk heeft mijn naam geen betekenis. Het is gewoon Buddy.


    "Ignite, my love. Ignite."


    16 - 09 - '17

    Mijn username is de naam van een legendarische Pokémon.


    26 - 02 - '16

    Mijne is Japans voor; Troost vinden in/spelen met liefde.
    Ik koos 'm natuurlijk voor de eerste x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tigresse: De vrouwelijke vorm van 'tijger' in het Frans. De username staat voor mijn kracht en doorzettingsvermogen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Narry1D is makkelijk, Narry is een bromance tussen Harry en Niall van 1D dus Narry1D


    Just Can't Let Him Go...


    •

    Preciado is de achternaam van de bassist van mijn favoriete band, Jaime Preciado.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 0:12 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Shuuya is de voornaam van dit lieve derp;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De Deerstalker is de hoed die Sherlock Holmes dan altijd zou dragen. In de originele verhalen van Arthur Conan Doyle werd die nooit beschreven, maar in een van Sidney Paget's illustraties (The Boscombe Valley Mystery) werd hij het eerst afgebeeld. Sindsdien is deze hoed iconisch geworden wat betreft Holmes' uiterlijk. Ook komt hij voor in de BBC serie 'Sherlock', waar mijn plaatje van afstamt. Al heeft Sherlock hier een hekel aan de hoed, en noemt die de hoed ook wel een 'Death-Frisbee'. Je ziet dat hij er érg blij mee is:


    "Why is it always the hat picture?"


    Haha, oké, ik heb even de herkomst van de Deerstalker wat betreft Sherlock Holmes uitgepluist :p Weet ik dat ook weer.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 0:09 ]


    Tijd voor koffie.

    C0BAIN - als in Kurt Cobain.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rewrite
    Afkomstig eigenlijk van de nieuwste Key visual novel, maar ik heb hem eigenlijk genomen door de betekenis die ik voor die visual novel verscheen er aan gaf. Namelijk dat alles herschreven kan worden, maar niet op de standaard manier. De woorden die zijn geschreven kun je niet herschrijven die zijn voor altijd, maar je kunt wat je doet herschrijven door vanaf het punt dat je bent verder te schrijven en op die reis verder door je verhaal fix je de problemen die je hebt veroorzaakt. Je herschrijft de dingen die fout zijn gegaan door nieuwe dingen die gebeuren, maar toch blijven beide gebeurtenissen waarheid. Fouten zijn gemaakt, maar die fouten zijn ook opgelost. Het is voor mij een soort filosofisch perfectief dat ik kreeg op het moment dat ik die titel zag.

    Kort samengevat,
    Voor mij betekend Rewrite, dat elke fout die je maakt te herschrijven valt.
    Het enige wat je daarvoor nodig hebt, is een pen met de juiste inkt en je kan je eigen verhaal herschreven waar en wanneer je maar wilt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Interstellar betekend "tussen de sterren" en is ook de naam van een nieuwe film van Christopher Nolan (met een supermooie poster)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 0:28 ]


    As travars

    Murdock - The A-team.
    Het kan niet duidelijker dan dat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.