• Wees jaloers, krengen. Vooraf; geen 1 april grap ¬¬' Anyway; Ik heb dus 2 dagen geen les en heb intotaal maar 11 uur les. Jaja. Hoe doe je dat? Wij organiseren met de school, een grote avond. En daar doe ik, Barbara, aan mee. Toneel spelen, dus geen zang of dans. Dans ga ik misschien volgend jaar doen en zang heel veel later, als ik het durf. Vandaag hadden we de generale, en morgen dus de show. Ga ik even leuk mijn toneel 'kunst' aan een uitverkochte zaal laten zien van 700 mensen [meer of minder]. En dan ben ik die dag daarna, eerste 2 uur vrij want de grote avond gaat voor de artiesten door tot 00.00 - 02.00 uur door. :] Hahahaah, dus ik had vandaag bibberende benen en zwetende handen.

    Kennen jullie ook zo iets ?

    ik heb deze week ook 2 dagen vrij!
    Zaterdag en zondag. (A)


    One who knows nothing can understand nothing.

    ik heb deze week ook 2 dagen vrij!
    Zaterdag en zondag. (A)

    Ik lig dubbel, hahaha.

    Ik had vandaag vrij voor paasvee, en ik heb dinsdag ook vrij, en die vrijdag, voor goede vrijdag. ;D


    blame the bully.

    Ik had vandaag vrij voor paasvee, en ik heb dinsdag ook vrij, en die vrijdag, voor goede vrijdag. ;D

    Ik heb volgende week ook 2 dagen vrij ; dierentuin emmen en goede vrijdag :]

    Ik heb drie weken geen les :3


    All was well.

    heb ik niet ;o ik heb deze week BPV week ôo


    -

    (...)
    Ik heb volgende week ook 2 dagen vrij ; dierentuin emmen en goede vrijdag :]
    Anke hier gaat in school naar emmen en fietst elke dag langs de dierentuin daaro. :'V


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)Anke hier gaat in school naar emmen en fietst elke dag langs de dierentuin daaro. :'V

    Dan moet jij dinsdag - next week komen! : D

    Ik ga volgend jaar lekker mee doen met zingen :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ghehehe xD
    Ik heb pwweek en ik hoef iedere dag maar 2 uurtjes naar school te komen het 2de en 3de. Echt heeel relaxt^-^
    Whaaa man, toneelspelen is echt vet. Ik had theaterkamp xD maar dat was meer zang en dans. Ik weet wel dat ik heel zenuwachtig was, maar het uiteindelijk heel goed ging, omdat ik toch wist dat ik het goed kende^-^
    Veel succes!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Dan moet jij dinsdag - next week komen! : D
    Ik zwaai wel even dinsdag :V


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)Ik zwaai wel even dinsdag :V

    Ik doe wel iets opvallents aan;
    @ DooRainbow;'
    Thank u. <3
    @ Renée ;
    Uuu, als je doorkomt. :Y) d'r zijn dit jaar vet goede, :X

    @Anke
    Ik ga wel naakt :'D
    Val ik zeker op.
    @Barbara.
    Tuurlijk wel ik ga met demi en wij zijn de beste!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ik heb volgende week ook 2 dagen vrij ; dierentuin emmen en goede vrijdag :]


    de dierentuin in emmen is dom :] -zit daar in de buurt ook op school-


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @Anke
    Ik ga wel naakt :'D
    Val ik zeker op.
    @Barbara.
    Tuurlijk wel ik ga met demi en wij zijn de beste!

    Ik heb al aan heel veel mensen mee te doen, denk alleen dat er niets van gaat komen; Scarlett en nog een paar :X