• Eventjes aandacht beste mensen,
    Elk persoon die mij kent of mijn reacties heeft gelezen, weet dat ik van nature een happy persoon ben. Op Q kon ik altijd mezelf zijn, en altijd heb ik gezien dat mensen worden gerespecteerd voor wat ze zijn.
    Naast dat feit ben ik hier al lange tijd lid, en vind ik dat ik verplicht ben jullie dit te vertellen.
    Anderen hebben me hier altijd voor uit gescholden. Gelieve niet meteen te oordelen, hier komt de reden waarom jullie nooit foto's van mij in mijn fotoboek zien, of zelfs mijn naam weten.
    Paar jaartjes terug ben ik geboren als Joël van Vught, jep dat is een jongensnaam, dit omdat ik een jongen ben. Vanaf kleins af aan vond ik het leuker om met Barbie's dan auto's te spelen. Naarmate ik ouder werd viel het meer op, door de buitenwereld werd ik niet begrepen en 'homo' genoemt. Vaak werd ik gepest, buitengesloten...
    Raar was, dat zelfs mijn broer er regelmatig aan meedeed.Ik had totaal geen toevlucht zowel buiten als binnenshuis, en ben dus op het internet gegaan.
    Ik vond Quizlet heb ik me meteen voorgedaan als meisje, er waren toch zoveel; ik zou niet opvallen. Inmiddels ben ik al meer dan een jaar lid, en vind ik dat ik jullie wel de waarheid verschuldigd ben. Dat ik deze dag heb gekozen is niet toevallig, vandaag ben ik 1 jaar en 2 en 1/2 maand lid; 1212 dus. Dit is voor mij heel speciaal omdat ik er op mijn 12e achter kwam dat ik echt homo was, vandaag precies 2 jaar geleden heb ik het mijn ouders verteld...
    Laten we allemaal even ons hart openzetten voor degenen die niet hetzelfde zijn, die niet normaal zijn, want uiteindelijk ben ik toch ook maar een mens, ik voel me alleen net iets anders dan anderen. Maar is het erg om anders te zijn? Zo ja, dan ben ik erg, maar ten minste wel mezelf!

    xxx




    (bericht aangepast door een moderator)


    BAM!

    Omg, iedereen zit elkaar naar af te zeiken vanwegeg hun geloof/afkomst/opvoeding. Sorry hoor, maar dat vind ik persoonlijk niet kunnen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    BTW, Mij boeit het niet of je een homo bent, behalfe als je net zo bent zoals die homo op mijn school. xD het is alsof die alle jongens haat xD hij deed al negatief tegen mij voordat ik zelfs wist dat die homo was o_O


    One who knows nothing can understand nothing.

    @BigCityDream
    Niet tegen Joey ingaan als het over politiek gaat, hij weet er álles over.
    @Joël
    Heb respect voor je, dit is al de duizendste keer dat ik dat zeg maar ik meen het.


    :X dan heb ik niets gezegd. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ajb geen politiek hier...

    Ik heb trouwens mijn poppetje blauw verandert, en mijn naam van boterham naar Joël gedaan
    Ik kom officiëel uit de kast ^^

    Dubbel respect. En ik zal nooit vergeten dat je mijn verhalen hebt gemaakt^^ Een jongen nog wel. Weet je hoe stoer jij gewoon bent^^


    Music is the new sex

    Iedereen geeft hier reacties van 'goed dat je vertelt en toegeeft (dat je anders bent).' Maar dat vind ik Bullshit, want voor mij ben je nog steeds dezelfde persoon. En in mijn ogen is dat alleen maar positief! En je bent gewoon hip en stoer of je nu een dude of een dudette bent!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    Door de kerstman dan? oÔ



    het boeit je niet door wie. en wil je het aan deze onderwerp houden.

    Maar ik stel de vraag opnieuw die ik het liefst zie beantwoord worden door RandomRhythm en niet door iemand anders.

    Waarom was je vanaf het begin niet eerlijk?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Omg, iedereen zit elkaar naar af te zeiken vanwegeg hun geloof/afkomst/opvoeding. Sorry hoor, maar dat vind ik persoonlijk niet kunnen.


    Dusss... Je vindt het niet kunnen dat ze je zogezegd zijn aan het afzeiken voor je geloof maar wel kunnen dat ze zeggn: Ik háát lebische/bisexuele en homo's? Zo komt het toch aan...
    En we zeiken LilGoofy niet af ><

    Jezuss!
    Ikzeial respect voor jouw,
    maar, iedereen zit tezeiken tegenovermekaar,
    MAAR Jullie vergeten Joël!
    want, HALLOO! hij heb zoveel moeite gedaan, om dit allemaal teschrijven,
    en jullie gaan tegenmekaar een beetj lopen zeiken,
    dat vindt ik wel laag :x
    Maar Jongen!
    Nu wil ik jouw nogharder meeten!
    want, ik vindt jouw vet lauw, dat je dit gwn durft te vertellen!


    i can't pretend you're nothing special

    (...)


    het boeit je niet door wie. en wil je het aan deze onderwerp houden.


    Jou reactie had hier ook geen shit mee te maken

    @Kirsten

    Natuurlijk is 'ie nog dezelfde persoon, het is enkel wel moedig dat 'ie 't toegeeft ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Dusss... Je vindt het niet kunnen dat ze je zogezegd zijn aan het afzeiken voor je geloof maar wel kunnen dat ze zeggn: Ik háát lebische/bisexuele en homo's? Zo komt het toch aan...
    En we zeiken LilGoofy niet af ><

    Wat LilGoofy zegt is idd ook niet zo netjes, maar LilGoofy is niet de enige die nu allemaal gezeik over zich heen krijgt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Iedereen geeft hier reacties van 'goed dat je vertelt en toegeeft (dat je anders bent).' Maar dat vind ik Bullshit, want voor mij ben je nog steeds dezelfde persoon. En in mijn ogen is dat alleen maar positief! En je bent gewoon hip en stoer of je nu een dude of een dudette bent!


    Het is toch goed dat hij het verteld? Like, hij is dan toch gewoon eerlijk en dat vinden wij goed (: Hij is en blijft nogsteeds de RandomRythm van Quizlet, maar is toch beter dat je voor jezelf uitkomt dan dat je een hele tijd doet alsof je iemand anders bent?

    Ik weet niet of dit waar is of Bullshit, maar ik ga er van uit dat je verhaal klopt, want ja, waarom zou je er over liegen?

    Echt heel knap dat je het hebt durven zeggen! En je hoeft je niet te schamen of wat dan ook, er zijn hier ook genoeg Bi's en Lesbie's op Q. Ik zelf ook, ik heb verkering met een meisje.

    Maar nou iedereen weet dat je een jongen bent, kun je toch ook wat foto's in je fb plaatsen? Hoeft niet per ce hoor, ben gewoon nieuwsgierig. ;D

    Heb je al een vriendje, of word dat te persoonlijk? :X


    Ik heb respect voor je. (flower)


    x


    Scream for mercy!

    (...)

    Jou reactie had hier ook geen shit mee te maken


    luister, ik heb het met hem er over gehad, en hij vond het niet erg, oké dus laat me met rust, behalven als jij een lesbie of bi bent dan mag je pas bij me komen klagen

    (...)

    luister, ik heb het met hem er over gehad, en hij vond het niet erg, oké dus laat me met rust, behalven als jij een lesbie of bi bent dan mag je pas bij me komen klagen


    Sorry, en ik klaag niet hoor, ik zeg het enkel. Djeez, I'm outa here wil geen ban ofzo


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson