• Eventjes aandacht beste mensen,
    Elk persoon die mij kent of mijn reacties heeft gelezen, weet dat ik van nature een happy persoon ben. Op Q kon ik altijd mezelf zijn, en altijd heb ik gezien dat mensen worden gerespecteerd voor wat ze zijn.
    Naast dat feit ben ik hier al lange tijd lid, en vind ik dat ik verplicht ben jullie dit te vertellen.
    Anderen hebben me hier altijd voor uit gescholden. Gelieve niet meteen te oordelen, hier komt de reden waarom jullie nooit foto's van mij in mijn fotoboek zien, of zelfs mijn naam weten.
    Paar jaartjes terug ben ik geboren als Joël van Vught, jep dat is een jongensnaam, dit omdat ik een jongen ben. Vanaf kleins af aan vond ik het leuker om met Barbie's dan auto's te spelen. Naarmate ik ouder werd viel het meer op, door de buitenwereld werd ik niet begrepen en 'homo' genoemt. Vaak werd ik gepest, buitengesloten...
    Raar was, dat zelfs mijn broer er regelmatig aan meedeed.Ik had totaal geen toevlucht zowel buiten als binnenshuis, en ben dus op het internet gegaan.
    Ik vond Quizlet heb ik me meteen voorgedaan als meisje, er waren toch zoveel; ik zou niet opvallen. Inmiddels ben ik al meer dan een jaar lid, en vind ik dat ik jullie wel de waarheid verschuldigd ben. Dat ik deze dag heb gekozen is niet toevallig, vandaag ben ik 1 jaar en 2 en 1/2 maand lid; 1212 dus. Dit is voor mij heel speciaal omdat ik er op mijn 12e achter kwam dat ik echt homo was, vandaag precies 2 jaar geleden heb ik het mijn ouders verteld...
    Laten we allemaal even ons hart openzetten voor degenen die niet hetzelfde zijn, die niet normaal zijn, want uiteindelijk ben ik toch ook maar een mens, ik voel me alleen net iets anders dan anderen. Maar is het erg om anders te zijn? Zo ja, dan ben ik erg, maar ten minste wel mezelf!

    xxx




    (bericht aangepast door een moderator)


    BAM!

    Ben jij serieus bezig ?

    Ben je serieus?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Omfg, ik wordt hier stil van. O.O
    Heel moedig van je dat je het bekend, had ik helemaal niet verwacht. Al had ik wel altijd door dat er íets was, vanwege je foto's.
    Damn.
    Geen idee hoe te reageren, sterkte?

    Ahh,
    Dit is echt vet knap van je,
    dat je dat durft tezeggen,
    ikbedoel, het lijkt me niet makkelijk, om dit allemaal tezeggen,
    En ook mooi geschreven,
    IKLEEFMETJEMEEE


    i can't pretend you're nothing special

    Geil, ik ben bi-seksueel =P


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ben je echt serieus bezig??

    HAHAHAHAHAHA X'D Dit vind ik grappig
    I dont care if its a joke or not.
    U ROCK! Eerlijk zijn is moeilijk. En ik vind het goed dat je er voor uitkomt..
    MAAR NU ZIJN WE BENIEUWT. wanneer komt de foto?! =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    En ik vind het geweldig dat je dit zo eerlijk hebt gezegd!Ö

    Écht knap!;)

    x


    everything, in time

    -Wow- was like mijn eerste reactie. Maar ik heb respect voor je dat je er zo voor uitkomt. Echt. Moedig.


    What you see, is what you get.

    Wow, die had ik niet zien aan komen. Maar hey niet erg he. Btw ik wist niet dat een jongen zo'n mooie verhalen kon schrijven.


    Live life limitless.

    Ehm, nou ik ken jou nu eigenlijk alleen van naam ofzo maar het is toch wel een soort van raar dat je het zo'n lange tijd verborgen hebt kunnen houden. Ik zou dat (denk ik) nooit kunnen. Maar het is wel moedig dat je het nu zegt, ik denk dat het eerlijker is tegenover mensen die je dan beter kennen.

    ps. als dit een grap is, is het ziekelijk.


    The soul needs autumn.

    Geil, ik ben bi-seksueel =P

    Jij bent echt de momentverneuker. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wouw. Gaaf dat je er zo voor uit durft te komen (:
    Als ik eerlijk ben, zoiets had ik echt nooit gewacht. Ik had er eindelijk nooit echt veel over je nagedacht, maar ik vond het wel vreemd dat je geen foto's had.
    Als ik eerlijk ben, vind ik het wel iets... grappigs hebben (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    geen commentaar.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Maar dat maakt niks uit dat je zo bent. Voor mij veranterd mijn gedrag voor je niet hoor ;)


    I live for the applause, you will die for it.