• Eventjes aandacht beste mensen,
    Elk persoon die mij kent of mijn reacties heeft gelezen, weet dat ik van nature een happy persoon ben. Op Q kon ik altijd mezelf zijn, en altijd heb ik gezien dat mensen worden gerespecteerd voor wat ze zijn.
    Naast dat feit ben ik hier al lange tijd lid, en vind ik dat ik verplicht ben jullie dit te vertellen.
    Anderen hebben me hier altijd voor uit gescholden. Gelieve niet meteen te oordelen, hier komt de reden waarom jullie nooit foto's van mij in mijn fotoboek zien, of zelfs mijn naam weten.
    Paar jaartjes terug ben ik geboren als Joël van Vught, jep dat is een jongensnaam, dit omdat ik een jongen ben. Vanaf kleins af aan vond ik het leuker om met Barbie's dan auto's te spelen. Naarmate ik ouder werd viel het meer op, door de buitenwereld werd ik niet begrepen en 'homo' genoemt. Vaak werd ik gepest, buitengesloten...
    Raar was, dat zelfs mijn broer er regelmatig aan meedeed.Ik had totaal geen toevlucht zowel buiten als binnenshuis, en ben dus op het internet gegaan.
    Ik vond Quizlet heb ik me meteen voorgedaan als meisje, er waren toch zoveel; ik zou niet opvallen. Inmiddels ben ik al meer dan een jaar lid, en vind ik dat ik jullie wel de waarheid verschuldigd ben. Dat ik deze dag heb gekozen is niet toevallig, vandaag ben ik 1 jaar en 2 en 1/2 maand lid; 1212 dus. Dit is voor mij heel speciaal omdat ik er op mijn 12e achter kwam dat ik echt homo was, vandaag precies 2 jaar geleden heb ik het mijn ouders verteld...
    Laten we allemaal even ons hart openzetten voor degenen die niet hetzelfde zijn, die niet normaal zijn, want uiteindelijk ben ik toch ook maar een mens, ik voel me alleen net iets anders dan anderen. Maar is het erg om anders te zijn? Zo ja, dan ben ik erg, maar ten minste wel mezelf!

    xxx




    (bericht aangepast door een moderator)


    BAM!

    (...)Waarschijnlijk. Maar ik ben goed bevriend met een Marokkaanse, hoewel dat vreemd is voor mij.
    Omdat ik niet omga met buitenlanders/kleurlingen.
    Maar zij heeft dus dubbele identiteit Dus ze is belg en Marokkaan. (ze is in België geboren.)
    Zij kan homo's Enzo goed verdragen hoor.

    Jij bent gewoon een fucking racist. =='
    Ik bedoel; Eigen volk eerst?
    Ga even op het Vlaams kutBlok stemmen en ga Hitler uit zijn graf helpen ofzo.

    Ooh fuck.
    Ik vind het heel goed van je dat je het hebt vertelt.
    Maar ik heb echt een grote hekel aan Homo's(ook lesbies & bi's) en dat komt omdat ik eenmaal zo ben opgevoed
    maar voor mij ben je echt aardig. dus ik heb Respect

    ik haat mensen die een hekel hebben aan homo's en lesbische en biseksuele mensen :'o


    None but ourselves can free our minds.

    (...)Waarom zou je daarvoor gepest worden op het internet ?


    Euhm is zien, ze hebben bij ons op de tv een intervieuw gedaan over wat jongeren van Homo's vinden. En dat was redelijk kwetsend vond ik. Een zei echt letterlijk: 'ik haat homo's', iets wat ik helemaal niet vind, wat is er ingodsnaam mis aan?? Maar als je zoiets hoort dan ga je jezelf van zelf afsluiten maakt niet uit of het op internet is of niet, of nu ja zo denk ik er toch over.


    Live life limitless.

    Respect! Echt knap van je om dit te vertellen.


    Think before you act.

    Hmmh, k weet niet of ik het moet geloven.
    Maar wel respect, dat als het waar is, dat je ervoor uit durft te komen ;]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    hey dude daar hebben wy helemaal geen problemen mee x) ik vind het echt erg dt ht niet geaccepteerd wordt..ik ben nu wel hetero maar ik word hier soms raar nagekeken omdat ik een aparte kledingsstijl soms heb..najah lost of respect here o_O=scheisse!
    maar swat op Q wordt je wel gerespecteerd^^ dus je kan hier steeds terecht^^Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Jij bent gewoon een fucking racist. =='
    Ik bedoel; Eigen volk eerst?
    Ga even op het Vlaams kutBlok stemmen en ga Hitler uit zijn graf helpen ofzo.
    Nee, hitler is een slecht man. Het is trouwens vlaams belang.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Echt moedig van je <3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    ik haat mensen die een hekel hebben aan homo's en lesbische en biseksuele mensen :'o



    Achjoh, bijna heel quizlet haat mij, dusja
    en ik ben eenmaal zo opgevoed(niet door me ouders hoor)

    Is het daarom ook dat jij Boterham bij je naam hebt staan in plaats van Joël?

    (...)Nee, hitler is een slecht man. Het is trouwens vlaams belang.


    Zeker? [.woont wel in België]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je bent en blijft stoer.


    Music is the new sex

    (...)


    Achjoh, bijna heel quizlet haat mij, dusja
    en ik ben eenmaal zo opgevoed(niet door me ouders hoor)


    Door de kerstman dan? oÔ


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)


    Achjoh, bijna heel quizlet haat mij, dusja
    en ik ben eenmaal zo opgevoed(niet door me ouders hoor)
    I know, Quizlet zal mij ook haten, omdat ik opgevoed ben niet met kleurlingen om te gaan. Dat Groot-Nederland het ultieme doel moet zijn. Dat je bereid moet zijn ervoor te sterven.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Zeker? [.woont wel in België]

    Het Vlaams Blok was een Vlaams-nationalistische politieke partij die actief was in Vlaanderen in de periode van 1978 tot 2004. Op 14 november 2004 hief deze partij zichzelf op en hernoemde zich Vlaams Belang.


    Niet geschoten is altijd mis..