• Eventjes aandacht beste mensen,
    Elk persoon die mij kent of mijn reacties heeft gelezen, weet dat ik van nature een happy persoon ben. Op Q kon ik altijd mezelf zijn, en altijd heb ik gezien dat mensen worden gerespecteerd voor wat ze zijn.
    Naast dat feit ben ik hier al lange tijd lid, en vind ik dat ik verplicht ben jullie dit te vertellen.
    Anderen hebben me hier altijd voor uit gescholden. Gelieve niet meteen te oordelen, hier komt de reden waarom jullie nooit foto's van mij in mijn fotoboek zien, of zelfs mijn naam weten.
    Paar jaartjes terug ben ik geboren als Joël van Vught, jep dat is een jongensnaam, dit omdat ik een jongen ben. Vanaf kleins af aan vond ik het leuker om met Barbie's dan auto's te spelen. Naarmate ik ouder werd viel het meer op, door de buitenwereld werd ik niet begrepen en 'homo' genoemt. Vaak werd ik gepest, buitengesloten...
    Raar was, dat zelfs mijn broer er regelmatig aan meedeed.Ik had totaal geen toevlucht zowel buiten als binnenshuis, en ben dus op het internet gegaan.
    Ik vond Quizlet heb ik me meteen voorgedaan als meisje, er waren toch zoveel; ik zou niet opvallen. Inmiddels ben ik al meer dan een jaar lid, en vind ik dat ik jullie wel de waarheid verschuldigd ben. Dat ik deze dag heb gekozen is niet toevallig, vandaag ben ik 1 jaar en 2 en 1/2 maand lid; 1212 dus. Dit is voor mij heel speciaal omdat ik er op mijn 12e achter kwam dat ik echt homo was, vandaag precies 2 jaar geleden heb ik het mijn ouders verteld...
    Laten we allemaal even ons hart openzetten voor degenen die niet hetzelfde zijn, die niet normaal zijn, want uiteindelijk ben ik toch ook maar een mens, ik voel me alleen net iets anders dan anderen. Maar is het erg om anders te zijn? Zo ja, dan ben ik erg, maar ten minste wel mezelf!

    xxx




    (bericht aangepast door een moderator)


    BAM!

    Echt heel moedig van je dat je dit zegt. Chapeau.


    Tanya is de beste.

    Maar oké, gezien iedereen zo reageerd denk ik dat je serieus bezig was.
    Ik vind het echt goed van je dat je je zo durft te uiten op een site vol mensen die je (denk ik) nog niet eens gemeet hebt.
    Echt respect.

    Echt super dat je er zo voor uit komt!
    Respect ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    wauw ö


    None but ourselves can free our minds.

    Geil, ik ben bi-seksueel =P


    Geil? Je bent compleet homo, man o.o
    Julie zegt dat en je gaat hem niet geil gaan noemen, omdat hij homo is oké ! Doe dat ergens anders wil je!


    All was well.

    Moedig ja...
    En zeker goed dat je je hier dan wel thuis voelt, en het durft te zeggen.


    Your make-up is terrible

    Oké, je bent dus serieus,

    dan vind ik het vet moedig van je dat je er voor uitkomt, ik denk niet dat iedereen dat zou durven en that stuf!

    Respect voor jou!^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ö -sprakeloos-

    Moedig dat je dit hier vertelt :O Maar ik blijf om je geven

    Maar oké, gezien iedereen zo reageerd denk ik dat je serieus bezig was.
    Ik vind het echt goed van je dat je je zo durft te uiten op een site vol mensen die je (denk ik) nog niet eens gemeet hebt.
    Echt respect.

    nee ik heb om deze reden expres niet aan meetingen meegedaan =]


    BAM!

    En neen, het is helemaal niet erg om anders te zijn. Zéker niet als je er zo voor durft uit te komen. Echt, er zijn veel mensen die dit niet zouden durven. Heb écht respect voor jou. En voor alle anderen die zo voor hunzelf durven uitkomen. Maarrgoed, doordat je homo bent verander je heus vanbinnen niet. Je bent en blijft RandomRythm van Quizlet, dat droge kind n_n En btw: ik ken jongens die ook homo zijn dus vind het zéker niet erg.

    Als je dit serieus meent

    Dan vind ik het heel dapper van je, dat je dit durft te vertellen.

    (flower)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Wow. Als dit waar is; moedig. Respect.

    Damn, nog steeds.
    Respect, Joël. O.O

    (...)
    nee ik heb om deze reden expres niet aan meetingen meegedaan =]
    Waarom was je dan niet vanaf het begin eerlijk eigenlijk?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Echt moedig van je dat je er voor uit komt. Respect voor jou.


    Listen to what we're not saying..