• Ik ben altijd al onzichtbaar geweest op school. En van de ene op de andere dag is er ineens een draai aan gegeven,ik weet niet hoe het komt,maar ik wil het gewoon niet,ik wil terug onzichtbaar worden.Iedereen lijkt te kijken naar mij en er praten mensen tegen mij die ik zelfs niet ken en komen naast mij op de bank zitten enzo.Wanneer er iemand bij lo perongeluk een bal tegen mij smijt gaan ze er meteen naartoe en vragen wat hun probleem is,like..ik kan zelf ook wel mijn mond open trekken hoor Oo!Nu heeft een jongen van de klas zitten rond zeggen dat ik samen met hem zouw zijn,dat totaal niet zo is,want ik moet hem totaal nieet !!(hij heeft achter mij gelopen).En nu begon een andere jongen van school,op straat gewoon met mij te knufellen.Ik dacht: oke knufellen,dat is niet erg!Tot die meer wouw,terwijl hij zelfs een lief heeft Oo Nu begin ik te denken dat die jongen misschien tegen iedereen uit zijn klas gaan zeggen dat we 'iets hebben gedaan'! Ah man,ik ben het gewoon beu --' Er is nog maar 1 jongen die nermaal tegen mij doet,maar nu begint die zijn lief te dneken dat wij iets hebbe,dat dus niet zo is.Ik ben gewoon blij dat hij de enigste is dat nog een beetje nermaal doet.

    Zeg dat dan gewoon --'

    kut voor je><
    zo fake kunne mense dus zijn><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    zal ik je komen beschermen tegen handtastelijke engerds?


    We can only learn to love by loving.

    Zeg dat dan gewoon --'

    Ja?zo gemakkelijk is het ni zenne,dan komen ze nog harder terug.

    zal ik je komen beschermen tegen handtastelijke engerds?

    Jaaaa =D

    Trek je er niets van aan ofzo? Zolang je er normaal mee omgaat, niemand afkat en gewoon vriendelijk blijft, maar er vooral niet om gaat vragen, dan hebben ze op een gegeven moment iets van: "Oh, zij is ook saai zeg" Waarschijnlijk heb je iets geflikt waardoor ze je vet stoer vinden. Laat ze gewoon zien dat je helemaal niet zo stoer bent als je dat gedrag van hen beu bent. Misschien houden ze dan wel op.


    Life is hard and then we die

    Hell yeah ><.
    Enig idee waarom ze zo doen?


    -

    Gooi steentjes naar ze!


    One who knows nothing can understand nothing.

    Trek je er niets van aan ofzo? Zolang je er normaal mee omgaat, niemand afkat en gewoon vriendelijk blijft, maar er vooral niet om gaat vragen, dan hebben ze op een gegeven moment iets van: "Oh, zij is ook saai zeg" Waarschijnlijk heb je iets geflikt waardoor ze je vet stoer vinden. Laat ze gewoon zien dat je helemaal niet zo stoer bent als je dat gedrag van hen beu bent. Misschien houden ze dan wel op.

    dat is het laatste wat ik op dees moment zouw doen,erachter vragen. Het enige wat ik heb gedaan,mijn haar gekleurd x)

    Hell yeah ><.
    Enig idee waarom ze zo doen?

    omdat die andere 2 wijven uit de klas met niks kunnen lachen en associaal zijn?x)

    ik vind het maar vreemd. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.