• Een goeie reanimatie cause volgens mij is het best wel heel erg dood ._.
    Komt ook door het feit dat de hypes een beetje over zijn maar daarom dus dit topic.

    Wát heeft Quizlet nodig volgens jullie?:D

    (...)
    dat kan toch al? ik zoek het wel ff op(A)
    Jaa? ^^ Hoe doe je dat dan? (cat) ^^


    It even took me by surprise

    http://www.quizlet.nl/importer/

    Of je klikt op 'vrienden uitnodigen', helemaal onderaan het kopje overige, aan de linker zijde van de site.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Rose ik ga je gewoon negeren want je kent het verhaal niet, en je weet heelmaal niets af van de relatie tussen mij een bepaalde mods.


    *He's the one.

    Rose ik ga je gewoon negeren want je kent het verhaal niet, en je weet heelmaal niets af van de relatie tussen mij een bepaalde mods.

    Yeah dude, Ignore me, just 'cauz I don't know what happend between you and the mods. (nerd) That's a real good reason to ignore me dude.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Joa dat is wel,, maar ik wil vooral nieuwe mods, en deze keer mods die me niet gaan haten omdat andere mods me haten,

    ik ga wel mod worden xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    het is hier idd veel te stil. straks is Quizlet geen site meer maar een kerkhof Ö
    vroeger was er meer leven x') mis dat wel
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Een flinke rel.
    Serieus, dat is wat Quizlet nodig heeft. Ik bedoel hier niet mee dat ik rellen leuk vind, het is ook heel erg kut voor de mods om alles weer goed te krijgen dan. Maar na zo'n rel, is alles veel interessanter in het algemeen, vind ik.
    En ik zeg dit niet omdat ik wil dat iedereen even gaat rellen, het is gewoon zo. :'D

    Een flinke rel.
    Serieus, dat is wat Quizlet nodig heeft. Ik bedoel hier niet mee dat ik rellen leuk vind, het is ook heel erg kut voor de mods om alles weer goed te krijgen dan. Maar na zo'n rel, is alles veel interessanter in het algemeen, vind ik.
    En ik zeg dit niet omdat ik wil dat iedereen even gaat rellen, het is gewoon zo. :'D
    Nou dan starten we nu een rel?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ABN.


    blame the bully.

    (...)Nou dan starten we nu een rel?

    Veel plezier?

    (...)
    Veel plezier?
    Bedankt?
    We kunnen ook wel wachten tot er één komt?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jolla ik denk dat ik die oversla^^


    *He's the one.

    dan moet je alle bans opheffenxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Een flinke rel.
    Serieus, dat is wat Quizlet nodig heeft. Ik bedoel hier niet mee dat ik rellen leuk vind, het is ook heel erg kut voor de mods om alles weer goed te krijgen dan. Maar na zo'n rel, is alles veel interessanter in het algemeen, vind ik.
    En ik zeg dit niet omdat ik wil dat iedereen even gaat rellen, het is gewoon zo. :'D

    Ik zal beginnen..
    Fok jullie. :')

    [/Dat was een grapjééé.]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Discussie :Y)


    Listen to what we're not saying..