• Een goeie reanimatie cause volgens mij is het best wel heel erg dood ._.
    Komt ook door het feit dat de hypes een beetje over zijn maar daarom dus dit topic.

    Wát heeft Quizlet nodig volgens jullie?:D

    Een discussie forum >< Iedereen heeft hier toch altijd graag gelijk.
    ''Of een nodig je msn contact personen uit'' knop.
    Uhm, meer weet ik niet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En naar mijn idee was het forum ook drukker toen die rollentopics nog bij actief stonden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Quizlet heeft meet mensen zoals ik nodig ? =']


    We can only learn to love by loving.

    En naar mijn idee was het forum ook drukker toen die rollentopics nog bij actief stonden.

    ja en de forumspelletjes?

    Quizlet heeft meer mensen zoals ik nodig ? =']

    Dat is iets wat zeker is x'D

    Quizlet heeft gewoon meer mensen nodig die actiever op het forum zijn >< De meeste kijken en daar blijft het bij.

    (...)
    Dat is iets wat zeker is x'D


    Oh yeah oh yeah =']

    maarff serieus

    we hebben een nieuwe hype nodig!
    ='] en nieuwe leden en reclame voor de site?? mis. dat iets??


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ja en de forumspelletjes?
    Ja, maar die maak je eigenzin topics irriteren me wel. Daar is een overvloed van. Ik denk ook dat we nieuwe vrolijke en actieve users nodig hebben veel van vroeger zijn weg. Zoals Julia die hield er meestal wel leven in.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Quizlet heeft meet mensen zoals ik nodig ? =']

    Ja, dat is zeker maar 4 ofzo is wel genoeg. Meer niet anders word ik gek!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oké waarom ben ik van alles zo laat op de hoogte --' Opééns mogen er terug topics van signs gemaakt worden, nickname's etc --'

    Meer series die actief zijn en blijven.
    *kijkt naar zichzelf, nog nooit een serie afgemaakt xD* maaar daar ga ik wel aan beginnen :D


    Der Augenblick schreibt unsere Geschichte

    ja quizlet heeft gwn meer mense nodig die regere op het forum! ^^


    Your Butt is Mine!

    Meer topic's waar je een discussie kan voeren? Een nieuwe hype en veel mensen die hyperend achter de computer zitten en die veel dingen vetellen ofzo?
    Of we moeten gewoon hier ter plekke een nieuwe hype verzinnen...


    Music is the new sex

    Meer topic's waar je een discussie kan voeren? Een nieuwe hype en veel mensen die hyperend achter de computer zitten en die veel dingen vetellen ofzo?
    Of we moeten gewoon hier ter plekke een nieuwe hype verzinnen...


    IK ben de nieuwe hype ='] snap dat dan. :$


    We can only learn to love by loving.

    Quizlet heef een ruzie nodig :Y) Voor één dag, dat is grappig maar niet leuk voor de mods. *denkt terug aan de tijd van de MCR sletten en de Bimbo bitches*


    Only losers can act the way you do