Een goeie reanimatie cause volgens mij is het best wel heel erg dood ._.
Komt ook door het feit dat de hypes een beetje over zijn maar daarom dus dit topic.
Wát heeft Quizlet nodig volgens jullie?
-
29 maart 2009 - 17:3929 maart 2009 - 19:28
(...)Een tweede Tara is cool :'D
I dunno. Kan. (: -Gaat Tara clonen-
We zullen het wel merken.Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
29 maart 2009 - 19:29Yeah zie je Rere is het met me eens,,, en een twee de cholla is ook koel^^ voor de opstanden You know*He's the one.
29 maart 2009 - 19:29(...)
Ik denk dat de meesten daar niet echt in geintresseerd zijn :').
Idd.. dat denk ik ook
Miss wat nieuwe dingetjes ..
En veeel meer leden, veeeel meer!
Dus tegen al je vrienden zeggen dat quizlet tegek is enz, en die vertellen het dan weer aan andere vrienden en ga zo maar door ^^
xxHated by many, confronted by none!
29 maart 2009 - 19:30Yeah zie je Rere is het met me eens,,, en een twee de cholla is ook koel^^ voor de opstanden You know
Ze zei dat een 2e Tara wel cool zou zyn. Niet een 2e Ivy &nd Charissa.Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
29 maart 2009 - 19:31Rere, Q kan niet zonder ons, wat zou Q zijn zonder mij en iecvs, like een patatezak, zonder patate.*He's the one.
29 maart 2009 - 19:32kunnen we niet een soort feestcommissie opstellen?
en dan allemaal prijzen weg geven enzo, en dingen organiseren, acties houden etc..., fotowedstrijden.....etc..
?
xOnly losers can act the way you do
29 maart 2009 - 19:34Rere, Q kan niet zonder ons, wat zou Q zijn zonder mij en iecvs, like een patatezak, zonder patate.
Q. kan wél zonder jullie. Zoals toen jullie geband waren. Dat bewyst dat Q. wél degelyk kan zonder je hunn.Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
29 maart 2009 - 19:3629 maart 2009 - 19:37(...)
Q. kan wél zonder jullie. Zoals toen jullie geband waren. Dat bewyst dat Q. wél degelyk kan zonder je hunn.
Daar ga ik niet op reageren,,*He's the one.
29 maart 2009 - 19:37Yeah zie je Rere is het met me eens,,, en een twee de cholla is ook koel^^ voor de opstanden You know
I don't think so, but who knows.Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
29 maart 2009 - 19:37Maybe een Chaar en Ievs ook wel. Maat Tara is echt lame :'D
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
29 maart 2009 - 19:39Joa dat is wel,, maar ik wil vooral nieuwe mods, en deze keer mods die me niet gaan haten omdat andere mods me haten,*He's the one.
29 maart 2009 - 19:40Hmm oké, Quizlet heeft meer leden nodig die de boel levend houden?
Zoiets dat men een mail kan sturen naar vrienden, waarin staat of men ook lid wil worden van quizlet. (: Misschien krijgen we dan meer leden.It even took me by surprise
29 maart 2009 - 19:44(...) Zoiets dat men een mail kan sturen naar vrienden, waarin staat of men ook lid wil worden van quizlet. (: Misschien krijgen we dan meer leden.
dat kan toch al? ik zoek het wel ff op(A)
et voilà! De linkJa of nee of misschien of wat anders. Who knows?
29 maart 2009 - 19:44Joa dat is wel,, maar ik wil vooral nieuwe mods, en deze keer mods die me niet gaan haten omdat andere mods me haten,
De mods haten je niet. Ze vinden de dingen die je doet gewoon irritant. En als jy niet aardig bent tegen hun, kunnen zy ook niet aardig doen tegen jou.Rose houdt van Renée&Benjamin . <3