Een goeie reanimatie cause volgens mij is het best wel heel erg dood ._.
Komt ook door het feit dat de hypes een beetje over zijn maar daarom dus dit topic.
Wát heeft Quizlet nodig volgens jullie?
-
29 maart 2009 - 17:3930 maart 2009 - 6:32
(...)
MissShinoda, DISORDER, En Joyydeheumeu.
I love my gekkie's^^ <3
offtopic
mare ja het is dood xd. lkker waardevolle informatie >.<Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
30 maart 2009 - 8:02Kan die Quizlet hyve niet een bericht rondsturen dat mensen een soort 'rapport over Quizlet' gaan schrijven, waar dan in staat wat ze goed vinden, wat niet, waarom, wat ze willen veranderen, wat ze écht willen houden?
Ik wil ook wel dat mensen mij hun e-mail of iets geven of via een pb dat het bij mij kan komen als dat handiger is.
Dan kan ik een soort invulformulier maken. (een soort enquete over Quizlet) En dat ik ze die dan toestuur en dat ze die kunnen invullen en dan terug sturen.
Maar dat doe ik alleen als er animo voor is, en als het wordt goedgekeurd, dus zeg even of je voor of tegen bent(A)Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?
6 april 2009 - 11:04Er moet dringend iets gebeuren. Want Q. is op dit moment dood.
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
6 april 2009 - 11:056 april 2009 - 11:07Quizlet heeft my nodig ? =$
Pha, Quizlet heeft Moi ook nodig hoor,
want ik ben OPPERSMURF!The soul needs autumn.
6 april 2009 - 11:16Quizlet heeft meer interessante topics nodig en niet van die domme spelletjes. En de users moeten 's morgens en 's avonds ook op Quizlet komen want dan is het hier meestal zo dood. ._.
6 april 2009 - 11:17Quizlet heeft meer interessante topics nodig en niet van die domme spelletjes. En de users moeten 's morgens en 's avonds ook op Quizlet komen want dan is het hier meestal zo dood. ._.
Maar 's morgens ben ik meestal op school. Dus dan kan ik niet.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
6 april 2009 - 11:18(...)
Maar 's morgens ben ik meestal op school. Dus dan kan ik niet.
In de vakantie bedoel ik.
Als 't school is zit ik ook nooit 's morgens op Quizlet, daar heb ik dan geen tijd voor.6 april 2009 - 11:19(...)
In de vakantie bedoel ik.
Als 't school is zit ik ook nooit 's morgens op Quizlet, daar heb ik dan geen tijd voor.
Ah, zo bedoeld. Misschien zijn die op vakantie of hebben er nu school. Zoals in Nederland. Dus dan zijn die ook al niet op Q. En voor de rest geen idee waarom er nu niet zoveel op Q. zijn.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
6 april 2009 - 11:23(...)
Pha, Quizlet heeft Moi ook nodig hoor,
want ik ben OPPERSMURF!
Cool, Quizlet heeft ons nodig.None but ourselves can free our minds.
6 april 2009 - 11:24(...)
Ah, zo bedoeld. Misschien zijn die op vakantie of hebben er nu school. Zoals in Nederland. Dus dan zijn die ook al niet op Q. En voor de rest geen idee waarom er nu niet zoveel op Q. zijn.
Hmm, kan wel.
Maar dat is voor zo'n levensloos mens als mij moeilijk te begrijpen. xd'6 april 2009 - 11:27(...)
Hmm, kan wel.
Maar dat is voor zo'n levensloos mens als mij moeilijk te begrijpen. xd'
Ik ben op dit moment ook levenloos hoor. Het is hier op dit moment saai.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
6 april 2009 - 11:30(...)
Ik ben op dit moment ook levenloos hoor. Het is hier op dit moment saai.
Heeeeel saai. °-°6 april 2009 - 11:32Er moet een band opstaan met vier goddelijkheden waarover iedereen een quiz gaat maken en helemaal verliefd op is. n_n en dan is iedereen weer in de ban van die gasten etc. :D
McFly ^^
Die zijn mooi & ze zijn met z'n 4en? Alleen, die muziek is niet helemaal mijn ding .. x]So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
6 april 2009 - 11:38