• Het grote stoeftopic
    :Y)

    In de lagere school had ik een beste vriendin die nu op een andere school zit, maar dus de vader van die vriendin was samen met Carmen van Fc De kampioenen aka Loes Van Den Heuvel. En iedere zomer mocht ik met hun mee naar centerparks voor een week! en toen waren al die kinders jaloers op ons, omdat wij met Loes Van Den Heuvel waren! En we gingen ook eens naar het zwembad in Overijse en daar was een school kinders en die gingen heel geinig dat liedje van Fc De kampioenen zingen! en ik ben ook heel vaak bij haar thuis blijven slapen enzo! (puh)

    Sorry, kan je niet tegenop :Y)


    All was well.

    Oee ik heb op de sgoot vn dete gezette ;)
    Yeah


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Aah, die heb ik vrijdag gezien in Halle!
    Ik was daar gaan figureren,
    en toen ben ik hem achterna gesprint voor een foto en bijna op hem gevallen xd


    Omg, dat meen je niet. Ik was daar toen ook 0.0
    MET JEROEN VAN DYCK:9~:9~:9~:9~. Kwijl, die gast is leuk.


    rules don't stop me

    HAH. FC de kampioenen was altijd fucking leuk x'D Lawl. Maarja. ik weet niet over wie je het heb..
    Mijn ma was vroeger vette homies met Gerard Joling. En ze moeder is een TUUUUT! stomme biatch. en.. ik heb in het wiegje van de kiddo's van karin bloemen gelegen.. want wij hadden dat wiegje. EN HERMAN [van idols] KOMT UIT MIJN HOMETOWN BITCH


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mijn moeder heeft Hans Teeuwen nog beoordeeld op zijn grappen toen hij nog op school zat en drama studeerde. En ze vond hem niet aardig. En hij haar niet. En mijn moeder vond het niets en nu is hij zeg maar een bekend persoontje.


    rules don't stop me

    (...)Hoe kun je je inschrijven voor te figureren? (:

    Figureren stelt vaak niets voor hoor. Je krijgt er geen geld voor en moet een keer door het beeld lopen en dan krijg je je rug te zien. Of je staat zoals zaterdag in een groep een beetje te roepen, te praten en te gillen. En je neemt het een hele dag op in de kou en zaterdag deden mijn voeten pijn en Kelly was vet boos op mij, papa en Daan geworden omdat wij het huis binnen waren gegaan en dat wilde Kelly niet en Viv van Dingenen geloofde mijn vader toen hij zei dat ik hem in de auto naar Halle had gereden terwijl ik eigenlijk nog maar 14 ben. *ADEM*


    rules don't stop me

    Muwhahaa, Hansen Tomas komt uit mijn geboortedorp/stadding.
    Maar ik heb hem nog nooit gezien x_x'

    En.. Ik heb de gitarist van You Me At Six gezien, niet tijdens een concert :Y)

    Ik zat in hetzelfde cafe als de mannen van Di-rect, like zo'n 5 meter van ze af.

    en ik heb beroemdheden op msn, maar dat telt niet x_x'


    Underdog, just look at the mess you made.

    Jullie zijn allemaal vette leugenaars ! (puh)


    All was well.

    Jullie zijn allemaal vette leugenaars ! (puh)
    Ik niet ö


    Only losers can act the way you do

    Ze hebben ook een keer Mega Mindy gefilmd in het park van Hove (:


    Only losers can act the way you do