Ik fiets elke dag voorbij het huis van Samson & Gert en soms zie je het Samson pak liggen. Ze hebben het Huis Anubis in het park gefilmd van mijn gemeente terwijl ik daar was. Samson & Gert reden met hun rood auto voorbij mijn huis om Huis Op Stelten te gaan filmen terwijl ik buiten stond en ze hebben dus heel dicht bij mijn huis gefilmd. Een vriendin van mij is de dochter van Jan Leyers. Mijn neef die in Canada woont die gaat me een persoonlijke handtekening van Robert Pattinson en nog andere Twilight-acteurs bezorgen omdat hij in de stad woont waar ze New Moon zijn aan het filmen. Ik heb Koen Wauters in het zwembad gezien. Louise van Familie noemt in het echt Marie-Lynn en ze zit bij mij op school dus ik zie elke dag Andreas van Familie op mijn school omdat ze de dochter van Andreas van Familie is. Ik woon heel dicht bij Bart Peeters en Jan Leyers. De Paranoaics, die van het Eurosong Festival, hebben me overgelaten toen ik moest oversteken, ik weet ook waar ze wonen. Femke van Thuis is het lief van mijn turnmeester en ze liep over onze speeltijd met heel veel vermomming maar ik wist dat het lief van mijn turnmeester zij was dus ik ging een handtekening vragen en die kreeg ik. Kasper uit Thuis, Mattias Van De Vijver woont ook heel dicht bij mij. Tien van Spring gaf les aan mij toen ik op toneelschool zat. Die nerd van De Kotmadam die blonde met zijn brilletje was bij mij op school en die gaf de workshop 'Toneel' en ik zat in dat groepje. Twee actrices van Kinderen Van Dewindt waren ook bij mij op school maar die ken ik niet omdat ik niet naar dat progamma kijk. De Geelhandlaan is de oprit van de -al lang dode- familie Geelhand en dat is nu een straat van 1 km. Het huis van de familie Geelhand is het gemeentehuis. Ik ben op tv geweest want ik was in Urania op een speciale dag en ze hadden mij geïnterviewd. Urania, de sterrenwacht die altijd op tv komt, daar woon ik twee minuten vandaan. Ik was op het nieuws toen ze de speelplaats van mijn school filmden omdat we nieuwe toiletten hadden laten zetten. En ik heb nog wat. Sorry Lize, maar ik kan tegen jou verhaal op
Only losers can act the way you do