• Het grote stoeftopic
    :Y)

    In de lagere school had ik een beste vriendin die nu op een andere school zit, maar dus de vader van die vriendin was samen met Carmen van Fc De kampioenen aka Loes Van Den Heuvel. En iedere zomer mocht ik met hun mee naar centerparks voor een week! en toen waren al die kinders jaloers op ons, omdat wij met Loes Van Den Heuvel waren! En we gingen ook eens naar het zwembad in Overijse en daar was een school kinders en die gingen heel geinig dat liedje van Fc De kampioenen zingen! en ik ben ook heel vaak bij haar thuis blijven slapen enzo! (puh)

    Sorry, kan je niet tegenop :Y)


    All was well.

    Go bulia :3


    All was well.

    weetje Bulia U are a biatch want jij mag wel op wiki en ik niet :'( ik wil ook op wiki


    We can only learn to love by loving.

    MWUAHHAHAHAHAHA.
    Ik ruleer ook gewoon, en mijn vader ruleert mee. En hij gaat me aan werk helpen later:9~. Hij gaat een goed woordje voor me doen bij de VTR. En als ze me niet willen, roept hij: 'YOU DIE!'


    rules don't stop me

    @Bulia
    en dan regel jij voor mij een baantje als jou assistent want dan mag ik je poedel verven =']

    maar ik ken ook zo'n bekende nederlandse zwemster dieh eeft mij zwemles gegeven :$ Marleen Veldhuis fseu vlgens mij en ik heb haar ook x ontmoet toen ik ging zwemmen paar jaar terug


    We can only learn to love by loving.

    @Bulia
    en dan regel jij voor mij een baantje als jou assistent want dan mag ik je poedel verven =']

    maar ik ken ook zo'n bekende nederlandse zwemster dieh eeft mij zwemles gegeven :$ Marleen Veldhuis fseu vlgens mij en ik heb haar ook x ontmoet toen ik ging zwemmen paar jaar terug

    Ireen Worst woont bij ons in het dorp. Weet je wel, dat dikke schaatskonijn? Daar gingen wij eerst mee schaatsen, en dat was vet grappig : D


    rules don't stop me

    (...)
    Ireen Worst woont bij ons in het dorp. Weet je wel, dat dikke schaatskonijn? Daar gingen wij eerst mee schaatsen, en dat was vet grappig : D


    *hoort woord worst* oehh ='] whaha


    We can only learn to love by loving.

    Zo word je dik Fosho! je mag niet te veel worst eten x_x


    All was well.

    Mijn naam was lid van de beatles X_X TELT DIOE OOK?!


    We can only learn to love by loving.

    ik ben normaal ;$ zo. kunnen jullie niet tegenop.


    -

    Ik fiets elke dag voorbij het huis van Samson & Gert en soms zie je het Samson pak liggen. Ze hebben het Huis Anubis in het park gefilmd van mijn gemeente terwijl ik daar was. Samson & Gert reden met hun rood auto voorbij mijn huis om Huis Op Stelten te gaan filmen terwijl ik buiten stond en ze hebben dus heel dicht bij mijn huis gefilmd. Een vriendin van mij is de dochter van Jan Leyers. Mijn neef die in Canada woont die gaat me een persoonlijke handtekening van Robert Pattinson en nog andere Twilight-acteurs bezorgen omdat hij in de stad woont waar ze New Moon zijn aan het filmen. Ik heb Koen Wauters in het zwembad gezien. Louise van Familie noemt in het echt Marie-Lynn en ze zit bij mij op school dus ik zie elke dag Andreas van Familie op mijn school omdat ze de dochter van Andreas van Familie is. Ik woon heel dicht bij Bart Peeters en Jan Leyers. De Paranoaics, die van het Eurosong Festival, hebben me overgelaten toen ik moest oversteken, ik weet ook waar ze wonen. Femke van Thuis is het lief van mijn turnmeester en ze liep over onze speeltijd met heel veel vermomming maar ik wist dat het lief van mijn turnmeester zij was dus ik ging een handtekening vragen en die kreeg ik. Kasper uit Thuis, Mattias Van De Vijver woont ook heel dicht bij mij. Tien van Spring gaf les aan mij toen ik op toneelschool zat. Die nerd van De Kotmadam die blonde met zijn brilletje was bij mij op school en die gaf de workshop 'Toneel' en ik zat in dat groepje. Twee actrices van Kinderen Van Dewindt waren ook bij mij op school maar die ken ik niet omdat ik niet naar dat progamma kijk. De Geelhandlaan is de oprit van de -al lang dode- familie Geelhand en dat is nu een straat van 1 km. Het huis van de familie Geelhand is het gemeentehuis. Ik ben op tv geweest want ik was in Urania op een speciale dag en ze hadden mij geïnterviewd. Urania, de sterrenwacht die altijd op tv komt, daar woon ik twee minuten vandaan. Ik was op het nieuws toen ze de speelplaats van mijn school filmden omdat we nieuwe toiletten hadden laten zetten. En ik heb nog wat. Sorry Lize, maar ik kan tegen jou verhaal op
    (puh)


    Only losers can act the way you do

    Ik ben eigenlijk het geheime zusje van Ne-yo.
    Nee Sharon Kips woont bij mij in het dorp en heb met haar gepraat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou ik hou van Big Macs ><
    Dat is toch ook kooeeeel ? :Y)
    Ik vind dat mijn verhaal het best is, Want wie houdt nou niet van Big Macs ? ='0


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik sta op wikipedia.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Mark_Stroobants

    Daar kan niemand tegen op denk ik :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    EMILIE LIEGT ALLES BIJ ELKAAR ! (puh)

    Hilde de baerdemaker, Louise uit louislouise woont in het huis van een vriendin van mij, die daar vroeger gewoont heeft en ik heb met haar gesproken, want haar kinderen zitten op mijn vroegere lagere school en die was dus op de reastaurant dagen ! NEH


    PoisonTrash on camera

    EMILIE LIEGT ALLES BIJ ELKAAR ! (puh)

    Hilde de baerdemaker, Louise uit louislouise woont in het huis van een vriendin van mij, die daar vroeger gewoont heeft en ik heb met haar gesproken, want haar kinderen zitten op mijn vroegere lagere school en die was dus op de reastaurant dagen ! NEH
    Ik spreek de waarheid! Als jij mij niet wilt geloven, geloof ik jou niet (cat)


    Only losers can act the way you do