• Het grote stoeftopic
    :Y)

    In de lagere school had ik een beste vriendin die nu op een andere school zit, maar dus de vader van die vriendin was samen met Carmen van Fc De kampioenen aka Loes Van Den Heuvel. En iedere zomer mocht ik met hun mee naar centerparks voor een week! en toen waren al die kinders jaloers op ons, omdat wij met Loes Van Den Heuvel waren! En we gingen ook eens naar het zwembad in Overijse en daar was een school kinders en die gingen heel geinig dat liedje van Fc De kampioenen zingen! en ik ben ook heel vaak bij haar thuis blijven slapen enzo! (puh)

    Sorry, kan je niet tegenop :Y)


    All was well.

    EMILIE LIEGT ALLES BIJ ELKAAR ! (puh)

    Hilde de baerdemaker, Louise uit louislouise woont in het huis van een vriendin van mij, die daar vroeger gewoont heeft en ik heb met haar gesproken, want haar kinderen zitten op mijn vroegere lagere school en die was dus op de reastaurant dagen ! NEH
    Ik heb Veerle Beatens, Sara uit Sara gesproken toen ik met mijn vriendin voorbij het huis kwam van de begintune. Dat is het huis van de vriendin van de zus van mijn beste vriendin. En Pjoter van Zo is er maar één de cup zit bij mij in de catechese en heeft gezongen in de kerk en hij heeft mijn vroegere huis gekocht (puh)


    Only losers can act the way you do

    (...)Ik spreek de waarheid! Als jij mij niet wilt geloven, geloof ik jou niet (cat)



    Zeuuuhw, ik heb lekker met jou grote idool gepraat!
    in je poepgat :Y)


    PoisonTrash on camera

    (...)Ik heb Veerle Beatens, Sara uit Sara gesproken toen ik met mijn vriendin voorbij het huis kwam van de begintune. Dat is het huis van de vriendin van de zus van mijn beste vriendin. En Pjoter van Zo is er maar één de cup zit bij mij in de catechese en heeft gezongen in de kerk en hij heeft mijn vroegere huis gekocht (puh)


    Sorry, Jasper van zo is er maar één de cup én van Eurosong for kids KEN IK ! Want hij woont in het dorpje waar ik altijd op skivakantie ga en dan speelde ik altijd met hem en hij heeft ook dat ene liedje van Remond Vant Groenenwoud gezongen voor mij !


    PoisonTrash on camera

    (...)


    Zeuuuhw, ik heb lekker met jou grote idool gepraat!
    in je poepgat :Y)
    Ik wist niet dat er mensen rondlopen in mijn poepgat ö *haalt Lize uit mijn poepgat*


    Only losers can act the way you do

    Ik heb Maria Mena 3keer ontmoet. :]
    En ik heb haar getekend en dat heeft ze in der huis opgehangt. PUH. (puh)

    Maar Maria Mena is niet eens zo bekend, want ze is te stom om naar België te komen en daar word je net bekend van! Als je hier bent geweest AH JA ! (puh)


    PoisonTrash on camera

    Marc Stroobants, Rudy Dams uit witse.

    Aah, die heb ik vrijdag gezien in Halle!
    Ik was daar gaan figureren,
    en toen ben ik hem achterna gesprint voor een foto en bijna op hem gevallen xd

    (...)
    Aah, die heb ik vrijdag gezien in Halle!
    Ik was daar gaan figureren,
    en toen ben ik hem achterna gesprint voor een foto en bijna op hem gevallen xd
    Hoe kun je je inschrijven voor te figureren? (:


    Only losers can act the way you do

    BV's gezien:

    K3 [a]
    Pim
    Belle Perez
    Filippe Meirheaghe
    Witse
    Dams (witse)
    Van Deurn (witse)
    Loes van den Heuvel
    Xavier van de Kampioenen.

    En ik ben facking goed in dansen.:Y) -is serieus-

    (...)Hoe kun je je inschrijven voor te figureren? (:

    Dat weet ik niet,
    een vriendin heeft me ingeschreven.
    Per mail ofzo. (:

    IK HEB PETER EVRARD GEZIEN. ö
    Dat gastje uit Idool, als iemand hem nog kent. ><

    En we gingen ook eens naar het zwembad in Overijse

    Dude, dat is zo tien minuten ver van mij. Ö


    Tanya is de beste.

    Dat is bij mij een kwartier rijden x_x


    All was well.

    ik heb ooit naast Bill en Tom gestaan.

    Ik ook, ik heb ze een handgegeven xD
    en een vette knipoog vn Tom gehad ^^
    ;)


    Your Butt is Mine!

    Pffft. En ik ken Els Ruiters. Maar die kent niemand!xD
    Terwijl ze toch vrij bekend is!x']


    everything, in time