• Hey.

    Jezuss; serieus, bij ons is nu kermis, en ik magg er vanaaf niet eens heen , omdat ik een paar dagen niet aardig ben geweeest ofzo tegen me moeder, ; dat slaat dus helemaal nergens op , ze was zelff ook niet echt aardig ofzo tegen mij.
    en nu wil ik duss echt superr graag, want nu is alles goedkoper.
    hoee zorgg ik er voor dat ik wel magg,. en stiekem gaan moet ik niet doen want dan ben ik dood.
    hoe kan ik haar overhalen ?

    Bedanktt voor het lezenn (flower)

    Kus


    ' niks is wat het zijn moet '

    Zeggen dat het je spijt en haar een doosje bonbons geven. :P (Je krijgt werkelijk alles voor elkaar bij vrouwen met bonbons)


    One who knows nothing can understand nothing.

    vraag of ze meegaat? Ouders willen nooit 'of bijna' nooit naar de kermis. Ze zeggen dan vaak gaa maar, maar ik gaa niet mee. (:


    It even took me by surprise

    Zeggen dat het je spijt en haar een doosje bonbons geven. :P (Je krijgt werkelijk alles voor elkaar bij vrouwen met bonbons)

    bedankt nu voel ik me heel makkelijk te misleiden ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Zeggen dat het je spijt en haar een doosje bonbons geven. :P (Je krijgt werkelijk alles voor elkaar bij vrouwen met bonbons)

    jaa nou dat werkt dus niet ><


    ' niks is wat het zijn moet '

    Mss iets aardig doen. ?


    A. ikmisje.

    De grootste kermis van de Benelux is lekker bij mij om de hoek. Ha-ha.
    Misschien kan je, zoals Unvertainty al zegt, aardig doen tegen je moeder? slijmen? Boos worden, dreigen dat je gaat weglopen, een uur op de deurmat liggen en als dat niet werkt:
    Opsluiten in de kast.


    Everything means nothing, if I ain't got you.