• Jah ik xp?

    Dat beweert men vriendin althans, en ik heb er eens over nagedacht, want eigenlijk klopt dat niet helemaal, ik draag dezelfde kleren als haar, en heb normale maten. Dus, dan zou zij ook uitstraling moeten hebben, en toch beweert zij van niet ...

    Maar er zijn wel meer mensen die dat over me zeggen, maar dan zeggen ze ook wel, zo'n air da gij hebt, wat eigenlijk wel grappig is, want ik en een vriendin hadden begin dit jaar afgesproken om eens constant met een air op school rond te lopen, en met hele mooie kleren en al die shit en echt da werkt zo hard xD


    Maar nee, echt als je zelfverzekerd over school loopt heb je eigenlijk wel veel meer aanzien ö

    Maar wat verstaan jullie eigenlijk onder het begrip, uitstraling, iemands kledij, iemand zijn karakter, of iemand zijn doeningen?

    Ik vind alvast iemand zijn doeningen ^^

    Lisa

    de uitdrukking die iemand op zn gezicht heeft en ook kleren

    Karakter, en hoe iemand doet.


    Music is the new sex

    de uitdrukking die iemand op zn gezicht heeft en ook kleren


    daar heb jee gelijk in! <3


    And love's heart is death for me and my poison girl

    uitstraling? hoe je je laat zien, gezichtsuitdrukking enzo(ook lichaamshouding)

    Ik vind vooral iemand zijn doening, het 1ste wat in mij opkwam toen ik de forumnaam las was hoe ik door mijn school heen ren en roep dat ik emo ga woorden :D, dat zou toch wel genoeg uitstraling geven? :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Vooral hoe je je gedraagt denk ik. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.