• Op wat voor jongens vallen jullie??
    :D:D bijv. : uiterlijk , afkomst , innerlijk ,
    alles wat je kan bedenken xD

    ik vroeg het me gewoon af :D

    De verkeerde, echt altijd. oO Maar like wel altijd jongens met blauwe ogen. Ik weet niet hoe het komt, maar iedere keer als ik me tot een jongen aangetrokken voel en ik leer hem beter kennen. En ik kijk naar zijn ogen, dan zijn ze blauw.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Um, vaak verschillend maar meestal zijn het jongens die bruin haar hebben dat iets langer is maar niet zo lang dat het net een meisje is:P verder eigleijk niets maar het liefst zou hij bij me in de buurt wonen


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Eh.. op jongens die interesse in mij lijken te tonen en die ik wel zie zitten als vriendje (:


    Life is hard and then we die

    Idunno... Lang in ieder geval.
    Verder heb ik een hekel aan jongens


    Your make-up is terrible

    Eh, hij moet niet persé mooi zijn, maar ik moet hem mooi vinden. :Y)

    Lang,lief en aardig ='] en Krullies


    We can only learn to love by loving.

    Uiterlijk:

    Half lange bruine krullen voor de rest maakt niet uit als ie er maar leuk uit ziet


    Innerlijk:

    als ie maar lief voor mij en andere is en niet snel jaloers is(want daar kan ik niet tegen)

    heb niet echt een type, maar zijn haar moet wel sexy zijn (A) en ik moet zijn schoenen cool vinden, anders gaat het niet door x'D


    -

    Dat maakt toch allemaal niet meer uit als je verliefd wordt? :]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Uiterlijk: hij moet iets hebben de jongens waar ik op val lijken nooit op meaar

    Innerlijk: lief, romantisch, goed met kinderen, zorgzaam

    Afkomst: maakt niet uit, liefst spaans

    Uiterlijk ; Mooie bruine ogen zwart/bruin haar .

    Afkomst : Maakt niet uit

    Innerlijk ; Lief -geen slijmbal- , romantisch , gevoelig .

    Uiterlijk: lichte ogen en donker haar dat wat langer is en stijl [ik vind jongens die hun haar stijlen altijd cool], zijn stijl moet wat apart zijn [beetje rockerig] en hij moet skinny's dragen.
    Innerlijk: Lief, spontaan, droog, romantisch,...
    Afkomst: liefst geen italiaan of spanjaard


    Live for something or die for nothing

    Uiterlijk:Liefst zwart haar, maar mag best ook wel een andere haarkleur hebben ze xD Maar ècht geen ros ;)
    Hij moet hippe kledij hebben, anders moet ik hem niet hebben[xD] Zo een beetje à la Chris Brown èn Ryan sheckler. + Blauwe ogen èn Dat hij groter is dan mij is ook altijd bien meegenomen èhh :Y)
    Innerlijk: Lieve jongen, moet respect voor mij hebben, moet mij op nummer 1 zetten, actief zijn, humor, en altijd bereid zijn tot een uitstapje in de wereld.
    <3


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Lieve, Leuke, Aardig, Gezellige, Grappige Jongens.
    Maakt niet uit welke afkomst als ik hem maar kan verstaan en als hij in de buurt woont.
    Hij moet groter zijn als mij.
    En het is toch altijd het innerlijke dat telt :Y)

    Ik ben helemaal NIET kieskeurig :$
    Ik heb het helemaal NIET over iemand (puh)(A)


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Uiterlijk: Mooie ogen, donker haar.
    Innerlijk: Lief (niet té lief), spontaan.
    Wat heb ik toch weinig eisen! Mhahaha (krul)


    I recycle my thoughts.