Op wat voor jongens vallen jullie??
:D bijv. : uiterlijk , afkomst , innerlijk ,
alles wat je kan bedenken
ik vroeg het me gewoon af
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Op wat voor jongens vallen jullie
Op wat voor jongens vallen jullie - Liefde, Vriendschap & Familie
-
24 maart 2009 - 12:5924 maart 2009 - 19:25
De verkeerde, echt altijd. oO Maar like wel altijd jongens met blauwe ogen. Ik weet niet hoe het komt, maar iedere keer als ik me tot een jongen aangetrokken voel en ik leer hem beter kennen. En ik kijk naar zijn ogen, dan zijn ze blauw.
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
6 april 2009 - 15:30Um, vaak verschillend maar meestal zijn het jongens die bruin haar hebben dat iets langer is maar niet zo lang dat het net een meisje is:P verder eigleijk niets maar het liefst zou hij bij me in de buurt wonen
Life is bigger It's bigger than you And you are not me
6 april 2009 - 15:30Eh.. op jongens die interesse in mij lijken te tonen en die ik wel zie zitten als vriendje (:
Life is hard and then we die
6 april 2009 - 15:30Idunno... Lang in ieder geval.
Verder heb ik een hekel aan jongensYour make-up is terrible
6 april 2009 - 15:326 april 2009 - 15:336 april 2009 - 15:35Uiterlijk:
Half lange bruine krullen voor de rest maakt niet uit als ie er maar leuk uit ziet
Innerlijk:
als ie maar lief voor mij en andere is en niet snel jaloers is(want daar kan ik niet tegen)6 april 2009 - 16:22heb niet echt een type, maar zijn haar moet wel sexy zijn en ik moet zijn schoenen cool vinden, anders gaat het niet door x'D
-
6 april 2009 - 16:38Dat maakt toch allemaal niet meer uit als je verliefd wordt? :]Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.
6 april 2009 - 17:04Uiterlijk: hij moet iets hebben de jongens waar ik op val lijken nooit op meaar
Innerlijk: lief, romantisch, goed met kinderen, zorgzaam
Afkomst: maakt niet uit, liefst spaans6 april 2009 - 17:16Uiterlijk ; Mooie bruine ogen zwart/bruin haar .
Afkomst : Maakt niet uit
Innerlijk ; Lief -geen slijmbal- , romantisch , gevoelig .6 april 2009 - 17:51Uiterlijk: lichte ogen en donker haar dat wat langer is en stijl [ik vind jongens die hun haar stijlen altijd cool], zijn stijl moet wat apart zijn [beetje rockerig] en hij moet skinny's dragen.
Innerlijk: Lief, spontaan, droog, romantisch,...
Afkomst: liefst geen italiaan of spanjaardLive for something or die for nothing
6 april 2009 - 17:59Uiterlijk:Liefst zwart haar, maar mag best ook wel een andere haarkleur hebben ze Maar ècht geen ros
Hij moet hippe kledij hebben, anders moet ik hem niet hebben[] Zo een beetje à la Chris Brown èn Ryan sheckler. + Blauwe ogen èn Dat hij groter is dan mij is ook altijd bien meegenomen èhh
Innerlijk: Lieve jongen, moet respect voor mij hebben, moet mij op nummer 1 zetten, actief zijn, humor, en altijd bereid zijn tot een uitstapje in de wereld.
<3You're kicking the legs right out from under my dreams
6 april 2009 - 18:01Lieve, Leuke, Aardig, Gezellige, Grappige Jongens.
Maakt niet uit welke afkomst als ik hem maar kan verstaan en als hij in de buurt woont.
Hij moet groter zijn als mij.
En het is toch altijd het innerlijke dat telt
Ik ben helemaal NIET kieskeurig
Ik heb het helemaal NIET over iemandWho where you, before you wanted to be someone else?
6 april 2009 - 18:03